تاریخ ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزی

تاریخ ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانش آموزانی که متقاضی ثبت نام در آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401 هستند باید در زمان ثبت نام به صورت اینترنتی و با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام مرحله اول المپیاد دانش آموزی آذر 1400 از طریق سایت oly.medu.ir انجام خواهد شد.

 

 

المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله تحت نظارت مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می شود. همه متقاضیان می توانند در زمانی که توسط سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir اعلام شده با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه ثبت نام نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

تمام فرآیندهای آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی مانند تاریخ ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، برگزاری، اعلام نتایج و سایر جزئیات المپیاد دانش آموزی در دفترچه ثبت نام آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی ذکر می شود که در ادامه جزئیات زمان ثبت نام آزمون المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 شرح داده شده است.

 

زمان ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401

آزمون های المپیاد علمی دانش آموزی سال هاست برای در رقابت قرار دادن دانش آموزان برگزار می شود. مرکز استعدادهای درخشان با انتشاز بخشنامه ای از زمان ثبت نام این آزمون در سال۱۴۰۰ خبر داد. ثبت نام المپیاد دانش آموزی به صورت هماهنگ و در آذر ماه از طریق سایت المپیاد دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir انجام می شود.

 

 

ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 از روز سه شنبه 16 آذر به مدت یک هفته و تا 22 آذر ماه ادامه دارد.

 

ثبت نام در المپیاد علمی دانش آموزی منوط به پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد دانش آموزی می باشد. به این صورت که دانش آموز در تاریخ ثبت نام ابتدا باید هزینه مشخص شده را به صورت اینترنتی پرداخت کرده تا امکان دسترسی به سایر مراحل ثبت نام و تکمیل فرم ها به داوطلب داده شود.

 

دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام المپیاد دانش آموزی که قصد ثبت نام در این رقابت دانش آموزی را دارند با مطالعه جدول زیر می توانند از زمان ثبت نام، نوع آزمون و .... مطلع گردند.

 

ردیفمرحله/دورهشروع/ثبت نامنوع آزمونشروع دوره آزموناعلام نتایجرسیدگی به درخواست های تجدید نظر
1مرحله اولآذر 1400چند گزینه ای، کوتاه پاسخبهمن 1400اسفند 1400اسفند 1400
2مرحله دوم-چندگزینه ای، علمی، تشریحی، کوتاه پاسخاردیبهشت 1401خرداد 1401تیر 1401
3دوره آموزشی تابستانتیر 1401چندگزینه ای، علمی، تشریحی، کوتاه پاسخشهریور 1401شهریور 1401شهریور 1401

 

داوطلبان علاقه مند به شرکت در المپیادهای علمی دانش آموزی بهتر است قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام با مراجعه به سایت oly.medu.ir و دانلود دفترچه ثبت نام از شرایط و ضوابط آن مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام المپیاد دانش آموزی

 

 

تمدید ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401

هر سال مرکز استعدادهای درخشان در ساعات پایانی ثبت نام دو تا سه روز این مهلت را تمدید می کند تا افرادی که به دلیل عدم آگاهی یا ... نتوانستند ثبت نام خود را تکمیل نمایند در این مهلت بتوانند اقدام به تکمیل فرم ثبت نام المپیاد دانش آموزی نمایند. هنوز اطلاعیه ای در خصوص تمدید ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ منتشر نشده در صورت تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی اطلاع رسانی لازم در این قسمت انجام خواهد شد.

 

 

به محض مشخص شدن تمدید مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 اطلاع رسانی لازم در این قسمت صورت می گیرد.

 

توصیه می کنیم برای جلوگیری از مسائل و مشکلات احتمالی دانش آموزانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند، حتما در روزهای ابتدایی ثبت نام وارد سایت oly.medu.ir شده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند تا در روزهای پایانی دچار مشکلاتی مانند کندی اینترنتی نشوند.

 

یکی از مهم ترین مسائلی که ثبت نام کنندگان المپیاد باید بدان توجه کنند اطلاع از زمان برگزاری دوره و زمان برگزاری این آزمون است. برای اطلاع از زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی

 

 

 

 

 

مشاوره زمان ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401

دانش آموزانی که علاقه مند به شرکت در آزمون های المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ هستند باید با اطلاع از نوع سوالات همچنین منابع آزمون خود را برای شرکت در المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 آماده سازند. در غیر این صورت شانس موفقیت آن ها در این آزمون تا حد بسیار بالایی کاهش می یابد.

 

تمامی شرایط و ضوابط این المپیاد توسط مرکز پرورش استعدادهای درخشان در بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی قرار داده شده تا تمامی دانش آموزان علاقمند شرکت در المپیاد با مطالعه این بخشنامه از جزئیات لازم درخصوص این آزمون مطلع گردند. بنابراین مطالعه دفترچه ثبت نام پیش از تکمیل مراحل ثبت نام به تمامی افراد توصیه می گردد.

 

دانش آموزانی که برای اولین بار قصد شرکت در آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی را دارند و یا می خواهند با اطلاع از منابع آزمون و روش های مطالعه آن ها خود را برای آزمون های آینده آماده سازند، حتی برخی از داوطلبین که در دوره قبل موفق به قبولی در آزمون نشدند، می توانند برای اطلاع از نقاط ضعف و قوت خودت در یادگیری مباحث، اطلاع از نحوه مطالعه منابع و مباحث آزمون با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پرسش های خود را با آن ها مطرح نمایند.

در ادامه بخوانید: منابع المپیاد دانش آموزی

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص زمان ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزی را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس هیوا باشید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ثبت نام مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در چه تاریخی انجام می شود؟

✔️ این ثبت نام در آذر 1400 انجام می شود که به محض اعلام زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 در چه سایتی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام المپیاد دانش آموزی، در سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی انجام می شود که لینک ورود به این سامانه در مقاله بالا قرار گرفته است.



 

3- ✔️ المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ طی چند مرحله انجام می شود؟

✔️ المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 طی چهار مرحله انجام می شود که تمامی این مراحل در این مقاله بررسی و شرح داده شده اند.

منبع : تاریخ ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BVkn
نظرتان را بنویسید