دلایل عدم علاقه به رابطه دهانی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
رابطه دهانی با تمام  لذتی که داشته بسیاری از افراد به دلایل مختلف آن را دوست ندارند و قادر به انجام آن برای شریک جنسی و حتی دریافت اورال سکس برای خودشان توسط همسر نیستند. رابطه دهانی یکی از مدل های رابطه جنسی است که معمولا در کنار دخول و سکس، قبل یا بعد آن انجام می گیرد.

برخی زنان و مردان در اورال سکس ارگاسم و انزال را تجربه کرده اما برخی حتما باید با دخول این حس را تجربه کنند، معمولا مردان علاقه بیشتری به سکس دهانی داشته و گاهی زنان از آن فراری اند اما عموما افراد به ساک زدن و سکس دهانی علاقه داشته و آن را برای افزایش تحریک جنسی انجام می دهند.

اورال سکس از طریق تحریک ناحیه تناسلی زن و مرد با دهان توسط شریک جنسی صورت گرفته که در این مقاله دلایل مختلف برای عدم علاقه زنان و مردان به انجام سکس دهانی و راه های افزایش میل به آن ارائه شده است.



بی میلی افراد به رابطه دهانی
رابطه دهانی برای تنوع در رابطه جنسی زوجین و تحریک بیشتر مناسب بوده اما برای جلوگیری از عوارض اورال سکس باید نکات بهداشتی و لازم مثل استفاده از کاندوم های مخصوص و شستشو ناحیه تاسلی را رعایت کرد. همانطور که ذکر شد بسیاری از افراد حتی با رعایت تمام نکات لازم و اطمینان از عدم وجود بیماری جنسی تمایل به انجام سکس دهانی و ساک زدن ندارند.

در رابطه جنسی رضایت دو طرف مهم بوده بنابراین در صورت عدم علاقه شریک جنسی به رابطه دهانی نیازی به اصرار و اجبار نبوده و زوجین باید به نظر یکدیگر احترام گذارند. از دلیل علاقه مردان به رابطه دهانی حس قدرت و مطیع بودن زن به او است که در زنان این احساس کمتر دیده شده و برخی علاقه به آن ندارند.

حتما بخوانید: مزایا و معایب رابطه دهانی




دلایل بی میلی افراد به رابطه دهانی
همانطور که ذکر شد گاهی افراد، عموما زنان علاقه به رابطه دهانی و ساک زدن نداشته و احساس ناخوشایندی نسبت به آن دارند که در اینجا برخی دلایل بی میلی به اورال سکس مطرح شده است.

 عدم لذت از رابطه دهانی

یکی از اصلی ترین دلایل عدم علاقه به رابطه دهانی در زنان و مردان عدم لذت جنسی و تحریک با آن است که در زنان بیشتر دیده شده و در مردان کمتر است، گاهی زنان با تحریک دهانی حس لذت نداشته و دخول را به آن ترجیح می دهند.

 علاقه به دخول بیشتر از اورال سکس

گاهی برخی افراد، عموما زنان گرچه از رابطه دهانی لذت برده اما رابطه جنسی را ترجیح داده و میلی به گرفتن یا انجام سکس دهانی برای شریک خود ندارند. بسیار طبیعی است که افراد دخول را به رابطه دهانی ترجیح داده زیرا غریزه افراد به سمت دخول بوده و افراد در آن می توانند با کلام خود به یکدیگر عشق ورزیده و به چشمان هم نگاه کنند، همچنین هیجان آن بیشتر از اورال سکس است.

 انجام رابطه دهانی برای همسر

برخی افراد به دریافت رابطه دهانی میل نداشته اما علاقه به انجام آن برای شریک جنسی خود دارند زیرا دیدن حس لذت عشق زندگی و همسر خود به آن ها حس خوبی داده که عموما این حس را مردان بیشتر تجربه کرده زیرا دیدن لذت و ارگاسم همسر خود به آن ها حس قدرت زیادی می دهد.

برای حل این مشکل زوجین می توانند از پوزیشن دهانی 69 یا مار استفاده کرده که در آن همزمان زن و مرد برای هم سکس دهانی انجام می دهند و هر دو لذت را با هم تجربه می کنند.

 حس ناخوشایند به رابطه دهانی

برخی افراد به خصوص زنان نسبت به انجام ساک زدن برای همسر و دریافت آن حس چندش آوری داشته و دچار یک وسواسی می شوند که چون ناحیه تناسلی راهی برای دفع ادرار است نیازی به تحریک آن با دهان نیست در حالی که اگر شستشو به طور درست قبل رابطه جنسی صورت گرفته و از کاندوم دهانی استفاده شود نیازی به نگرانی نیست.

 سرکوب های جنسی

برخی زنان و حتی مردان در دوران کودکی و نوجوانی خود تجربه سرکوب های جنسی و تجاوز داشته که گاهی مجبور به انجام سکس دهانی برای فرد دیگر شده اند، بنابراین هنگام رابطه جنسی با همسر نسبت به انجام اورال سکس بی میل بوده و خاطرات تلخ گذشته و سرکوب های جنسی برای آن ها یاد آوری می شود.

 خجالت از رابطه دهانی

برخی افراد به خصوص زنان به دلیل شرم و خجالتی که دارند علاقه ای به انجام و دریافت رابطه دهانی نداشته و حس خوبی را تجربه نمی کنند، بنابراین رابطه جنسی را به آن ترجیح می دهند.

 قورت دادن مایع منی

برخی زنان به دلیل نگرانی در مورد وارد شدن مایع منی مرد به دهان خود و حس ناخوشایندی که به آن ها دست می دهد و یا نگرانی از ضرر آن قادر به انجام رابطه دهانی نیستند. اگرچه در بسیاری از پژوهش ها ثابت شده که در صورت عدم وجود بیماری جنسی مایع منی ضرری نداشته اما برای پرهیز از عوارض آن باید از انجام این عمل خودداری کرد.

بنابراین در صورت عدم علاقه به این مسئله زن باید قبل سکس دهانی با مرد صحبت کرده تا او هنگام انزال مایع منی خود را کنترل کند و در جای دیگری آن را تخلیه کند.

حتما بخوانید: رابطه دهانی قبل از ازدواج


افزایش میل به انجام رابطه دهانی
احترام به نظر همسر اولویت اول بوده و در صورتی که فرد به روش های مختلف قادر به انجام سکس دهانی و ساک زدن نبود نیازی به اصرار نیست، اما در برخی مواقع افراد باید بدانند که در رابطه جنسی نیازی به خجالت و شرم نبوده و با راه های مختلفی می توان رابطه دهانی و جنسی را لذت بخش و ایمن کرد که در این جا برخی از راه های مناسب برای افزایش ایمنی و میل به رابطه دهانی مطرح شده است.

استفاده از کاندوم برای ایمن بودن

شستشو ناحیه تناسلی

مسواک زدن حدود دو ساعت قبل اورال سکس

رها کردن خود در رابطه جنسی و اعتماد به همسر

استفاده از پوزیشن های مختلف سکس دهانی

صحبت در مورد نگرانی و علت بی میلی خود با شریک جنسی

انجام آزمایش های ازدواج لازم برای تشخیص بیماری های جنسی

 کلام آخر

رابطه جنسی و دهانی برای نشان دادن علاقه به یکدیگر و حس لذت دو طرفه بین زوجین است اما در صورت عدم وجود میل در هر یک از طرفین به  انجام این نوع رابطه به معنی عدم دوست داشتن و علاقه به همسر خود نیست بلکه عوامل متعددی در این موضوع دخیل بوده و افراد زیادی این حس را تجربه می کنند.

برخی زنان و مردان مشکلی با انجام رابطه دهانی در پریود نداشته اما عموما از این کار لذت نبرده و آن را چندش آور می دانند، برای انجام سکس دهانی در این دوران باید حتما از کاندوم زبانی استفاده کرده و از عدم وجود بیماری جنسی اطمینان داشت.

در ادامه بخوانید: رابطه دهانی در پریود



سوالات متداول


1- بی میلی افراد به رابطه دهانی برای چیست؟
بسیاری از افراد حتی با رعایت تمام نکات لازم و اطمینان از عدم وجود بیماری جنسی تمایل به انجام سکس دهانی و ساک زدن ندارند که در متن مقاله دلایل اصلی آن مطرح شده است.




2- چرا علاقه به دخول بیشتر از رابطه دهانی است؟
بسیار طبیعی است که افراد دخول را به رابطه دهانی ترجیح داده زیرا غریزه افراد به سمت دخول بوده که در متن مقاله توضیحات آن ارائه دشه است.




3- افزایش میل به انجام رابطه دهانی چگونه صورت می گیرد؟
در برخی مواقع افراد باید بدانند که در رابطه جنسی نیازی به خجالت و شرم نبوده و با راه های مختلفی می توان رابطه دهانی را لذت بخش کرد که در متن مقاله موارد آن ذکر شده است.

منبع : دلایل عدم علاقه به رابطه دهانی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Q9Dl
مطلب قبلی
همسر شناسی
مطلب بعدی
نیاز به جلب توجه
نظرتان را بنویسید