کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در کنکور کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده و اقدام به انتخاب رشته های با کنکور کرده اند باید چند روز قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کرده و روز آزمون این کارت را همراه خود داشته باشند . کارت ورود به جلسه آزمون معمولا 1 هفته الی 4 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود .


ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی معمولا در دهه دوم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش فعال می شود و داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام کنند . البته از بین رشته های ارائه شده تنها تعدادی از رشته ها با آزمون بوده و نیاز به شرکت در آزمون دارند .

طبق اطلاع رسانی های قبلی سازمان سنجش ، 3 مرداد ماه روز برگزاری آزمون است . کلیه داوطلبان باید قبل از برگزاری آزمون اقدام به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 کنند . در کارت ورود به جلسه اطلاعات مهمی از جمله ساعت و محل برگزاری آزمون ، شماره داوطلبی و اطلاعات سهمیه داوطلب ذکر شده است . در این مقاله قصد داریم بعد از انتشار ، راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 را به داوطبان ارائه کنیم .


زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99
طبق اطلاعیه سازمان سنجش ، کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون در سایت سنجش منتشر شده و کلیه داوطلبان فرصت دارند حداکثر ( یک روز قبل از برگزاری آزمون ) اقدام به دریافت کارت آزمون خود کنند . نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 بصورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org می باشد .

داوطلبان باید بعد از مراجعه به سایت و وارد کردن اطلاعات آزمون ، کارت خود را مشاهده کرده و اقدام به پرینت ( چاپ ) آن کنند . همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 را از 4 روش می توان دریافت کرد :

1) با شماره پرونده و شماره سریال ثبت نام

2) با شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

3) با شماره پرونده ، نام ، نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد

4) شماره پرونده و شماره داوطلبی





لازم به ذکر است شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام در رسید ثبت نام . انتحاب رشته شما درج شده است . داوطلبان در صورت عدم دسترسی به این اطلاعات می توانند با درخواست اینترنتی به سازمان سنجش این اطلاعات را بازیابی کنند .


ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی 99
احتمالا همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 و در سایت سنجش ، امکان ویرایش برخی اطلاعات مانند معدل دوره کاردانی ، ممکن باشد . موضوعی که درباره آن مطمئن هستیم عدم امکان ویرایش اطلاعات مرتبط با روز آزمون مانند گروه آزمایشی و شهر محل برگزاری آزمون است .



تابحال اطلاعیه دقیقی در این باره منتشر نشده است ولی بعد از اطمینان از این موضوع ، در همین مقاله جزئیات امکان ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی 99 را منتشر می کنیم . در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در بندهای 1 ، 2 ، 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 13 ، 14 ، 16 ، 17 ، 18 و 20 به ترتیب شامل نام‌ خانوادگی و نام ، شماره شناسنامه ، سال تولد ، شماره ملی ، سهمیه ثبت نامی ، كد و عنوان رشته تحصیلی ، موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی ، سال و ماه اخذ مدرک تحصیلی ، معدل فارغ‌ التحصیلی ، وضعیت اشتغال ( كارمندی ) ، استان بومی و علاقه‌ مندی به گزینش در رشته‌ های غیرانتفاعی و كد و عنوان محل های انتخابی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند ، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش منحصرا به پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند .



  آن دسته از داوطلبانی كه هم اکنون علاقه‌ مند به گزینش در رشته‌ های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی می‌ باشند ، لازم است در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون با ورود به بخش ویرایش اطلاعات و خرید کارت اعتباری به وسیله کارت های عضو شبکه بانكی شتاب ، نسبت به خرید کارت اعتباری آن دانشگاه ها اقدام کنند .


رفع نواقص احتمالی در کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99
اگر بعد از مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، تناقضی بین اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام و اطلاعات مندرج در کارت آزمون مشاهده کردید جای هیچ نگرانی ای وجود ندارد زیرا می توانید با مراجعه حضوری با باجه های رفع نقص سازمان سنجش ، اقدام به تصحیح اطلاعات مندرج روی کارت کنید .

از ایرادات مشاهده شده می توان به اشتباه در تصویر مندرج در روی کارت ، شهر محل برگزاری آزمون و یا گروه آزمایشی ،  جنس ، دین ، معلولیت ، زبان امتحانی ، عکس اشاره کرد . دقت داشته باشید مراجعه به باجه های رفع نقص تنها برای افرادی است که اطلاعات صحیح را وارد فرم ثبت نام خود کرده اند و تناقض بین اطلاعات ثبت نامی و کارت آزمون می بینند .

اگر شما موضوعی را به اشتباه در فرم ثبت نام خود وارد کرده اید یا از ثبت نام جا مانده اید بهتر است قبل از مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص و با ثبت درخواست اینترنتی در سامانه پاسخگویی سازمان سنجش ، درخواست خود را مطرح کنید .

هم چنین داوطلبان می توانند پس از شرکت در این آزمون برای رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد هم ثبت نام کنند .

اگر قصد ویرایش اطلاعات و یا دریافت کارت ورود به جلسه آرمون را دارید یا از آزمون جا مانده اید می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی را به چه طریقی باید دریافت کرد ؟
کارت ورود به جلسه این آزمون بصورت اینترنتی از طریق سازمان سنجش منتشر می شود که به انتشار ، لینک دریافت کارت در این مقاله نیز فعال خواهد شد .

2- کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر می شود ؟
کارت ورود به جلسه این آزمون چند روز پیش از آزمون منتشر می شود که به محض انتشار در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

3- برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده ، برای دریافت کارت اطلاعاتی از قبیل شماره پرونده ، کد رهگیری و ... مورد نیاز است

منبع : کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7KJQ
نظرتان را بنویسید