مفاخر گفت: در یک بازهای دانشگاهها فقط آموزش محور شدند و البته در آن برهه نیازهای کشور با این شیوه برطرف می شد اما در این شرایط برخی دانشجویان به مدرک گرایی گرایش پیدا کردند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مفاخر نایب رئیس گروه تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و استادیار دانشگاه با بیان اینکه دانشجویان به دو دسته طالب علم و طالب مدرک تقسیم بندی می شوند، گفت: زیرساخت های دانشگاه باید به نحوی باشد که دانشجو به کسب علم علاقه مند شود تا در نهایت بتواند وارد بازار شود. اگر بخواهیم نقش دانشگاه در تغییر نگرش دانشجویان را بررسی کنیم، متوجه می شویم یکی از دلایل گرایش دانشجویان به کسب مدرک، عدم وجود زیرساخت های علمی است.
نایب رئیس نظام مهندسی تهران:مدرک گرایی مولود دانشگاه های آموزشی

ذخیره سازی
0
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
برچسب ها
ShortURL as
Linkp.ir
نظرتان را بنویسید