وکیل ملکی در شیراز - وکیل شیراز - vakileshiraz.ir

وکیل ملکی در شیراز - وکیل شیراز - vakileshiraz.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
حامد نظرزاده

وکیل ملکی شیراز

همان طور که گفتیم وکیل ملکی در شیراز به مسائل مربوط به املاک رسیدگی می کند. انواع دعاوی ملکی که وکیل ملکی در شیراز می تواند وکالت آن ها را بر عهده بگیرد عبارتند از : جعل سند، افراز ملک، کلاهبرداری، تنظیم سند رسمی، خلع ید، تعدیل اجاره بها، تمدید قرارداد اجاره، الزام به تنظیم قرارداد اجاره، ابطال قرارداد اجاره، مطالبه اجاره بها، مطالبه خسارت، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تقسیم املاک مشاع، تخلیه ی املاک استیجاری، اخذ پایان کار، فسخ معامله، تصرف عدوانی، رفع مزاحمت از ملک، الزام به تحویل مبیع، انتقال یا فروش مال غیر، ممانعت از حق، مطالبه وجه التزام قراردادی، خیانت در امانت، فروش غیر قانونی ملک، انتقال منافع ملک، ورود غیر مجاز به ملک، اثبات وقوع بیع، ابطال بیع، الزام به تنظیم سند، افراز ملک مشاع، تحدید حدود، اخذ سند، ابطال سند، تقسیم مال مشترک، تحریر ترکه، تقسیم ارث، اثبات مالکیت، اثبات حق سرقفلی، امور اراضی،  و ... .

 

بهترین وکیل ملکی در شیراز

بهترین وکیل ملکی در شیراز

همانطور که پیش تر بیان کردیم بهترین وکیل ملکی در شیراز وکیلی است که از تمام قوانین مربوط به املاک و مستقلات اطلاع داشته و بتواند به درستی حق موکل خود را در دعاوی ملکی بگیرد. این مورد را می توان از پرونده های ملکی وکیل مورد نظر و میزان موفقیت وی در این پرونده ها متوجه شد. سابقه، تجربه و مخصوصا دانش بالا در رابطه با قوانین ملکی از خصوصیات مهم بهترین وکیل ملکی در شیراز می باشد.

به گفته بسیاری از کارشناسان رواست که در خرید، فروش، اجاره و همچنین تقسیم اموال و ... از مشاوره حقوقی وکیل ملکی استفاده کنید تا متضرر نگردید. توصیه ما این است که برای موارد ذکر شده با وکلای معرفی شده در این صفحه به مشورت بپردازید.

 

وکیل امور ملکی در شیراز

وکیل-امور-ملکی-در-شیراز

وکلا پس از دریافت مجوز رسمی وکالت می‌توانند در تمامی زمینه های حقوقی از جمله خانواده، ملکی، کیفری، مالی و ... به وکالت بپردازند. اما برخی از وکلا بر یک زمینه حقوقی تمرکز می‌کنند و بیشتر پرونده‌های مربوط به آن را تقبل می‌کنند. یکی از این حیطه ها، دعاوی ملکی است و به وکیل متخصص در آن وکیل امور ملکی در شیراز گفته می‌شود. این وکلا در صورت بروز مشکل ملکی، بر اساس تجربه ای که در زمینه پرونده های ملکی دارند، بهترین راه‌حل ممکن را به موکل خود ارائه می‌کنند. بنابراین مراجعه به وکیل خوب ملکی بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند از ضررهای مالی بسیار جلوگیری نماید.

ملک ها انواع مختلفی دارند اما مهم ترین آنها ملک مشاع و ملک مفروز می باشد. بیش ترین دعاوی ملکی نیز بر سر همین دو نوع ملک می باشد. ملک مشاع ملکی است که دو نفر یا بیشتر مالک آن ملک هستند و ملک مفروز به ملکی گفته می شود که فقط یک نفر مالکیت ملک را بر عهده دارد. اگر به مشکل حقوقی یا کیفری در ملک خود برخورده اید، بهتر است حتما از یک وکیل ملکی در شیراز مشاوره بگیرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/M0km
نظرتان را بنویسید