خدمات انواع گچبری و پتینه کاری و نور پردازی با قیمت مناسب

خدمات انواع گچبری و پتینه کاری و نور پردازی با قیمت مناسب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
seoupdate
گچبری سنتی ،عوامل تاثیر گذار بر اجرت کار،نکات مهم در اجرای پروژه های گچبری

هنر گچبری یکی از هنرهای وابسته به معماری است که در هر منطقه و هر دوره زمانی،شکل و شیوه مخصوص به خود را داشته است.همانطور که از نام این هنر پیدا است ،مصالح اصلی به کار رفته در این هنر گچ می باشد.در ایران نیز گچبری در دوره های مختلف تاریخی همراه با تفاوت هایی بوده است.گچ به دلیل داشتن خاصیت شکل پذیری،چسبندگی،رنگ مطلوب،کاربرد آسان،فراوانی و ارزانی کاربرد زیادی در هنرهای تزئینی دارد.

تزئینات گچبری سنتی سبک ها و مدل های مختلفی دارد که هر کدام مورد پسند گروه مختلفی از مردم است برخی از افراد گچبری های سنگین،پر نقش و نگار و رنگی را می پسندند،د رحالی که اشخاص دیگر ترجیح می دهند گچ رنگ سفید خود را داشته و با طرح هایی ساده و سبک اجرا شود.



گچبری کلاسیک

گچبری کلاسیک و شیک و زیبا به همراه نور پردازی اصولی میتواند تاثیر چشم گیری روی نمای داخلی منزل بگذارد.امروزه خانواده های زیادی تمایل به اجرای گچبری کلاسیک در قسمت های مختلف خانه مثل سقف پذیرایی و لابی های ساختمان های نوساز و مدرن دارند.برای گچبری کلاسیک یا انواع گچبری ها باید به سبک خانه و ارتفاع سقف توجه زیادی داشت مثلا وقتی که سقف خانه ارتفاعش تا زمین زیاد است میتوانید از گچبری های شلوغ استفاده کنید حتی اگر شومینه دارید میتوانید دور آن را هم گچبری کنید.

یکی دیگر از مواردی برای گچبری کلاسیک باید در نظر داشت سبک مبلمان و دیگر عناصر خانه است.اگر قصد دارید دیوار ها را کاغذ دیواری کنید باید از گچبری کمتری در سقف استفاده کنید و اگر میخواهید سقف خانه پهن نشان داده شود از ترکیب چند مدل گچبری استفاده کنید.



گچبری مدرن

امروزه گچبری مدرن جایگاه خاصی در دکوراسیون داخلی باز کرده و یکی از پر طرفدارترین تزئینات برای سقف های فضاهای داخلی محسوب می شود.البته استفاده از این سبک هنر در زمان های گذشته معایبی داشته است که خوشبختانه امروزه تمامی آن ها رفع شده است و هرکسی می تواند برای تزیین دکور و طراحی داخلی خود از این سبک معماری استفاده کند.

گچبری مدرن از جمله هنرهای وابسته به معماری می باشد. گچبری در هر دوره ای از زمان شکل و طرح خاص مختلفی داشته است که در طی گذشت سال ها طرح ها و نقش آن تغییر نموده و سبک گچبری مدرن به وجود آمد. برای زیباتر نمودن طرح داخلی منازل خود و معماری آن می توانید از سبک هنر گچبری مدرن برای سقف و دیوار منزل خود استفاده نمائید.



گچبری سقف

یکی از بخش های مهم در هر خانه ای پذیرایی است که باید برای طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی پذیرایی اهمیت زیادی قائل شد. امروزه از مدل های کناف سقف و سقف کاذب و گچبری سقف برای تزیین سقف پذیرایی استفاده می شود که مدل های گچ بری سقف پذیرایی در بین طراحان داخلی ساختمان محبوبیت زیادی را از زمان های گذشته تا به امروز داشته اند و علاوه بر این استفاده ازمدل گچ بری سقف می تواند معماری داخلی هر خانه ای را متحول کند.

مدل های سقف های مدرن پذیرایی می توانند تاثیر بسیار بیشتری نسبت به سقف های ساده و سفید در فضای اتاق ایجاد کنند. با تعداد زیاد مدل های معرفی شده سقف پذیرایی توسط طراحان که علاوه بر زیبایی فوق العاده، کاربردی هم هستند محدوده وسیعی از سلیقه ها پوشش داده شده است. شما می توانید با اضافه کردن نورهای LED یا هالوژنی در سقف طراحی سقف پذیرایی تان را به سطح بالاتر و کامل تری ببرید.

منبع : http://mojtabaparsaei.com/
لینک مرجع http://mojtabaparsaei.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vA4V
نظرتان را بنویسید