با سئو سایت درآمدت رو 10 برابر کن

با سئو سایت درآمدت رو 10 برابر کن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mashhadvape

سئو امروزه به یکی از مهم ترین و پرکاربردترین آموزش ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ و وبمسترینگ تبدیل شده است. در میان تمام عناصر ضروری برای افزایش بازدید یک سایت، رعایت اصول سئو را می توان اساسی ترین مورد دانست و این مورد نیز باعث می شود که افراد علاقه مند به شرکت در دوره آموزش سئو شوند.

شرکت در دوره سئو به شما کمک می کند تا اجزای محتوا و صفحه سایت خود را به شکلی هوشمندانه مدیریت کنید و ربات های گوگل وبسایتتان را در اولویت پاسخ های سرچ کاربران قرار دهند. اگر می خواهید درباره تاثیر سئو روی درآمد سایت بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مروری بر مفهوم سئو و کاربرد آن

آموزش سئو برای افرادی  که قصد تاسیس یک سایت یا برعهده گرفتن مدیریت آن را دارند، بسیار ضروری است. سئو در لغت به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بوده و به اقداماتی گفته می شود که باعث بیشتر دیده  شدن سایت و قرار گرفتن لینک آن در صفحات اول جستجو می شود.

در واقع علت ضرورت رعایت استانداردهای سئو در محتوای سایت، این است که ربات های گوگل راحت تر بتوانند آن را بشناسند و رتبه بهتری به محتوا بدهند. روزانه میلیون ها کاربر برای رسیدن به پاسخ سوالات خود یا خرید یک محصول، در گوگل مشغول سرچ هستند. بیشتر این افراد به  هر دلیلی نمی  خواهند وقت زیادی برای این کار بگذارند و فقط روی چند نتیجه اول کلیک می کنند. اولین نتایجی که پس از سرچ برای کاربر نمایش داده شده اند، دقیقا همان سایت هایی هستند که روی اصول سئو تمرکز داشتند.

مجموعه نیوسئو برند برتر ارائه دهنده آموزش سئو رایگان در ایران، درباره درآمد از سئو، اینگونه می گوید:

"درآمد متخصصین سئو در کشور ما بسیار متغیر است و معمولا، تنها این تیم های سئو و کارشناسان خبره و باتجربه سئو هستند که می توانند به درآمدهای قابل توجهی دست پیدا کنند. اما بگذارید آماری از تحقیقات وب سایت Indeed در ایالات متحده بدهم؛ درآمد سالانه سئوکارهای شرکت ها پس از گذراندن دوره سئو تخصصی به طور میانگین در سال، بین 40 تا 100 هزار دلار می باشد."

تاثیر سئو در افزایش درآمد سایت

کاربرد و اهمیت سئو، چیزی فراتر از رتبه بندی سایت ها است. با استفاده از اصول سئو می توان میزان ترافیک سایت را چندین برابر افزایش داد. گوگل به عنوان یکی از در دسترس ترین موتورهای جستجوگر شناخته شده که روزانه به بیش از 8 میلیارد سرچ کاربران، پاسخ می دهد. حتی اگر درصد کمی از این سرچ ها مربوط به فعالیت سایتتان باشد و شما هم از آموزش  مباحث مختلف سئو به درستی استفاده کرده باشید، لینک وبسایتتان در 3 نتیجه اول قرار خواهد گرفت؛ این یعنی افزایش ترافیک و افزایش ترافیک هم یعنی چند برابر شدن درآمد.

یکی دیگر از اهمیت های آموزش سئو، محدود کردن مشتریان به گروه هایی با نیازهایی خاص است؛ یعنی با استفاده از کلمات کلیدی و دیگر استانداردهای سئو، ربات های گوگل افرادی که دقیقا به محصول شما نیاز دارند را به سایتتان هدایت می کنند؛ در نتیجه تعداد بازدیدهای مفید بیشتر شده و همواره افرادی به سایتتان سر می زنند که آماده خرید هستند.

مورد دیگری که استفاده از دوره آموزش سئو را ضروری می کند، بحث برندینگ است. وقتی مطالب سایت شما همیشه جزء 5 نتیجه اول سرچ کاربران قرار بگیرد، افراد بیشتری با نام سایتتان آشنا می شوند. این موضوع باعث می شود حتی اگر کاربران محتوای وبسایت شما را باز نکنند هم، برندتان به عنوان یک نام آشنا در ذهنشان باقی بماند و میزان اعتماد آن ها به شما بیشتر شود.

یکی از تکنیک های جذب مشتریان، بازاریابی درون گرا است. در روش های معمولبازاریابیمشتریان به طور مداوم تشویق به خرید محصول می شوند؛ اما در این تکنیک با استفاده از تولید محتوای سودمند، ابتدا اعتماد و علاقه کاربر به سایت جلب می شود و در دفعات بعدی خود فرد، این وبسایت را برای خرید انتخاب خواهد کرد.

چگونه سئو را بیاموزیم؟ (بهترین راهکار)

با توجه به اینکه استانداردهای سئو در افزایش درآمد سایت بسیار تاثیرگذار هستند، باید از یک روش اصولی برای یادگیری آن ها استفاده کرد. در سایت نیوسئو بسته های آموزش سئو رایگان و دوره جامع سئو با هزینه کاملا منطقی وجود دارد که در این زمینه می توانند به شما کمک کنند؛ همچنین در طول آموزش و حتی پس از آن و تا رسیدن به درآمد، یک تیم پشتیبانی قوی نیز همراه شما خواهد بود تا پاسخ سوالاتتان را بگیرید. نیوسئو تا زمان حرفه ای شدن شما، در کنارتان است.

سخن پایانی

برای داشتن یک سایت با بازدهی بالا و درآمد خوب، آموزش سئو و استفاده از اصول آن در محتوانویسی، ضروری است. سئو به شما کمک می کند تا بازدید سایتتان را افزایش دهید، برندتان را مشهورتر کرده و در زمانی کم، سود کسب وکارتان را 10 برابر کنید. دوره های آموزشی سایت نیوسئو در این مورد به شما کمک خواهند کرد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WgyJ
نظرتان را بنویسید