راهنمای خرید پکیج

راهنمای خرید پکیج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
tehranservic

با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت چشم گیر سیستم های گرمایشی و سرمایشی تحولی عظیم در سیستم های گرمایشی بوجود آمد و باعث شد پکیج های دیواری و زمینی جایگزین مناسب و کم هزینه برای موتور خانه های قدیمی و بخاری های گازی باشد .
مقاله امروز تهران سرویس راهنمای خرید پکیج است تا شما را برای خرید بهترین پکیج یاری دهد ، با ما همراه باشید.

 پکیج چیست :

پکیج وسیله ای است که بعنوان جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های موتورخانه گرمایشی منازل مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج دیواری از اندازه و حجم بسیار کوچکی به اندازه آبگرمکن دیواری برخوردار است که از مزایای بسیار مهم این وسیله می باشد. پکیج برای گرمایش رادیاتور و تامین مداوم آب گرم مصرفی منازل و آپارتمان ها بسیار مناسب است. پکیج های نسل جدید سر و صدای خیلی کم سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی ، راندمان حرارتی بالا ، سیستم عیب یابی الکترونیکی ، فن و دودکش دوجداره جهت تامین هوای کافی احتراق و خروج کامل دی اکسید کربن و قابلیت برنامه ریزی کارکرد روزانه و هفتگی دارند.
در مقابل پکیج های دیواری پکیج های زمینی نیز دارای طرفداران خاص خود هستند ، اگر نیاز بسیار زیادی به آب گرم دارید و یا منزل شما دارای متراژ بسیار بالایی است بعد از مشاوره با کارشناسان تهران سرویس اقدام به خرید پکیج زمینی نمایند.

مزایای استفاده از پکیج دیواری خوب:

  • استقلال مصرف کننده
  • صرفه جویی بیشتر انرژی
  • دسترسی آسان به پکیج شوفاژ دیوار
  • شخصی سازی شرایط بهره برداری از تاسیسات
  • کاهش هزینه ها قیمت انرژی
  • کاهش هزینه تعمیرات
  • بی نیازی از عایق کاری
  • حجم اشغال کم
  • حفاظت از محیط زیست
  • تامین آبگرم فوری
  • تامین آبگرم دائم
  • هوشمندی پکیج در تخصیص انرژی
  • امنیت بیشتر
  • کارکرد آرام و بی صدا

راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی:

سوخت قابل دسترس:

در این بخش از راهنمایی انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی باید بگویم که قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه کنید که سوخت قابل دسترس شما چیست.
باید بدانید که پکیج از نظر سوخت دارای انواع مختلفی است از جمله پکیج گازی، پکیج گازوئیلی، پکیج دوگانه سوز و پکیج برقی که شما با توجه به نوع سوختی که در دسترس دارید باید آن را انتخاب کنید.

محاسبه و انتخاب ظرفیت پکیج:

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که بایستی در راهنمای خرید پکیج و هنگام خرید انواع پکیج دیواری به آن توجه کرد، متراژ و مساحت محیط است. با وجود اینکه به‌صورت تقریبی می‌توانیم ظرفیت مناسب را محاسبه کنیم، اما برای راحتی شما جدول زیر را (با توجه به سایزهای رایج پکیج‌ها) در این راهنمای خرید پکیج آورده‌ایم:

 
 

ظرفیت پکیجمساحت مناسب (متر مربع)
24 KWتا 150
28 KW150 - 220
30 KW220 - 300
35 KW300 - 350

توجه به منطقه سکونت

در این بخش از راهنمای انتخاب پکیج باید بگویم که با توجه به منطقه سکونت شما از نظر آب هوایی باید توجه کنید که روزانه به چه مقدار آب گرم نیاز دارید و با توجه به آن می‌توانید پکیج خود را انتخاب کنید.

محل نصب پکیج دیواری گازی:

بالای اجاق گاز و دیگر وسایل گرمازا نباشد
حداقل فاصله با دیوار یا کابینت مجاور از دو طرف 15 سانتیمتر باشد
حداقل فاصله از کف تا زیر پکیج 120 سانتیمتر باشد
فاصله ی دستگاه با دیوار مقابل حداقل یک متر باشد
فاصله ی عمودی از کلاهک تعدیل دودکش پکیج تا دریچه دودکش باید حداقل 30 سانتیمتر باشد.

هیچ گاه نباید کلاهک تعدیل پکیج دیواری را به دریچه دودکش داخل دیوار نصب نمود و باید حداقل 30 سانتیمتر پائین تر از دریچه دودکش نصب گردد. هرچقدر که بتوان دستگاه را نسبت به دریچه دودکش پائین تر نصب کرد بهتر است. چرا که زیاد شدن فاصله پکیج به دریچه سبب زیاد شدن مکش دستگاه می شود. در صورتیکه قصد خرید پکیج دیواری دودکش دار دارید و می خواهید پکیج را در داخل کابینت نصب کنید، حتماً توجه داشته باشید که دستگاه برای احتراق نیاز به اکسیژن کافی دارد، بنابراین حتماً باید درب کابینت کرکره ای باشد تا پکیج بتواند اکسیژن مورد نیاز خود را از محیط بگیرد.

انتخاب نوع فن دار یا بدون فن:

چنانچه محل نصب دستگاه در بالکن باشد، استفاده از مدل محفظه بسته - فن دار - الزامی است. در مواردی که محل نصب در آشپزخانه بوده و محل فاقد دودکش قطر ۱۵ سانتیمتر با حداقل سه متر ارتفاع باشد، همچنان استفاده از مدل محفظه بسته فن دار ضرورت قانونی دارد.
در اکثر موارد شرایط نصب منجر به مدل محفظه یسته فن دار می شود. ولی باز هم بهترین گزینه استفاده از مشاوره تخصصی است

میزان مصرف آب گرم

مصرف خانگی شما نیز یکی دیگر از مواردی است که در یک راهنمای خرید پکیج کامل باید به آن توجه شود. اگر میزان آب گرم مصرفی شما بالاست، ما استفاده ازپکیج مخزن داربا ظرفیت‌های حرارتی بالا را پیشنهاد می‌کنیم.

راهنمای خرید پکیج

نوع دودکش خانه:

یکی دیگر از نکات مهم خرید پکیج که باید مد نظر قرار دهید، دودکش دستگاه می باشد. طول دودکش ها و نوع نصب آن ها در ساختمان ها می تواند در انتخاب و خرید نوع پکیج مورد نیاز بسیار تاثیرگذار باشد. مثلا اگر طول افقی لوله دودکش کمتر از یک متر باشد، پکیج بدون فن، انتخاب مناسب تری نسبت به سایرین خواهد بود.

پکیج تک مبدله یا دو مبدله؟

پکیج دو مبدله یا پکیج مخزن دار بهتر از پکیج تک مبدل است. پکیج تک مبدل دارای یک مبدل حرارتی شعله مستقیم از جنس آلومینیوم و مس برای تولید آب گرم گرمایش و آب گرم مصرفی است که دارای دو مدار مجزا است.

در کل در سیستم‌های تولید آب گرم مصرفی که دائماً آب تازه در جریان است اختلاف دمای دو طرف مبدل (آب سرد و منبع حرارتی) نباید بالا باشد هر چه این اختلاف بیشتر باشد میزان رسوب گذاری در سمت آب سرد بیشتر است. در نتیجه در پکیج های تک مبدل که یک سمت مبدل آب سرد و سمت دیگر شعله مستقیم است میزان رسوب گذاری درون مبدل بالا خواهد بود.

در پکیج دو مبدله آب گرم مصرفی به وسیله مبدل حرارتی صفحه ای آب به آب و جدا از مبدل اصلی اولیه گرم می شود. بدین معنی که آب سیستم گرمایش رادیاتور ها در مبدل اولیه اصلی شعله مستقیم که در آن آب دائماً در حال سیرکوله است و آب تازه در آن جریان ندارد گرم شده و به واسطه مبدل حرارتی ثانویه آب گرم مصرفی را تولید می‌کند. در این سیستم اختلاف دمای دو سمت مبدل آبگرم مصرفی نسبتاً پایین است و میزان رسوب گذاری به مراتب کمتر از پکیج تک مبدل است.

زمانی که در مبدل حرارتی آب سیرکوله در جریان است میزان رسوب گذاری به میزان املاح موجود در حجم آب سیرکوله است اما زمانی که آب مصرفی در مبدل جریان دارد و روزانه چند برابر حجم آب سیرکوله رادیاتورها از آن عبور می کند و رسوب گذاری در مبدل چندین برابر بالا می‌رود. (اتفاقی که در پکیج تک مبدل می افتد)

پکیج هایی با صفحه نمایشگر خطا:

برخی از پکیج ها به سیستم های عیب یاب اتوماتیک با کد مجهز هستند و می توانند در سریع ترین زمان ممکن عیب سیستم گرمایشی را تشخیص دهند. این پکیج ها کد خطا را روی مانیتور پکیج نشان می دهند که در این صورت کاربر می تواند به محض رویت کد، به دفترچه راهنما مراجعه کرده و متوجه عیب موجود در سیستم شود. اگر می خواهید به سرعت عیب پکیج را تشخیص دهید، پکیج هایی با خطای نمایی را خریداری نمایید.

هد پمپ سیر کولاسیون:

یکی دیگر از مواردی که می بایست در خرید پکیج به آن توجه نمایید، هد پمپ سیر کولاسیون می باشد که برای مسیرهای لوله که حداکثر 35 تا 50 متر طول دارند، کارایی دارد. همچنین می بایست به نوع لوله ای که در سیستم لوله کشی پکیج مورد استفاده قرار گرفته، نیز دقت نمایید چرا که می تواند تاثیر مستقیمی روی افت فشار جریان آب گرمایش پکیج سیستم بگذارد. توجه داشته باشید که لوله های انعطاف پذیر با زبری کم و اتصالات حداقلی، پکیج را با افت فشار کمتری مواجه می کنند.

میزان دسترسی به محصول و خدمات:

تا این مرحله احتمالا نام هایی از برند مورد انتخاب خود در ذهن دارید. بررسی کنید آیا سرویسکاران مجاز آن برندها در نزدیکی شما هستند؟ آیا آن برند در استان شما دفتر خدمات دارد؟

آیا قطعات شرکتی دستگاه به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد؟ و ... خدمات گسترده و در دسترس از جمله مواردی است که در انتخاب برند پکیج شوفاژ دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است.
باید یاد آورشویم شرک تهران سرویس سرویسکار مجاز و دارای مدرک معتبر فنی برای تمامی برندهای موجود در بازار داراست و تمامی قطعات مورد استفاده از این سرویسکاران قطعات اصلی و دارای 6 ماه ضمانت این شرکت است.کافیست با یکی از شعب تهران سرویس تماس گرفته تا سرویسکار برند مورد نظر شما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر باشد.و تعمیر پکیج شما در کمترین زمان و بهترین قیمت در تهران صورت بگیرید.

خدمات بعد از فروش:

قبل از این که اقدام به خرید پکیج کنید لازم است در خصوص شرکت اطلاعات کافی را به دست آورید.این که اعتبار و حسن شهرت این شرکت تا چه حد است و خدمات بعد از فروش آن بصورت حرفه ای می باشد یا نه.علاوه بر پشتیبانی شرکت، شما باید نسبت به قطعات پکیج هم اطمینان پیدا کنید.در این صورت کارخانه تولید کننده باید قطعات را برای بلند مدت پشتیبانی کند.برندهای مشهور پکیج همه دارای گارانتی ۲ تا ۳ سال هستند و کمتر پیش می آید یک برند قطعات خود را گارانتی نکند.پس می توان اعلام کرد با داشتن گارانتی محصول می توان نسبت به برند پکیج اعتماد کرد.

بهترین برندهای پکیج دیواری و زمینی در سال 1400

تا این جا راهنمای انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی در سال 1400 برای شما توضیح دادیم و در ادامه می‌خواهیم شما را با پر فروش ترین و بهترین برند‌های پکیج در سال 1400 آشنا کنیم با ما همراه باشید.
انواع برندهای معتبر و پر فروش در سال 1400:

  • ایساتیس
  • بوتان
  • ایران رادیاتور
  • تاچی
  • آریستون

برای خرید پکیج کافیست با کارشناسان تهران سرویس تماس حاصل نمایید،تا شما را برای خرید بهترین پکیج یاری دهند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qKG7
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر