دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد در تاریخ مشخصی منتشر شده و تموم داوطلبایی که با توجه به کارنامه شون مجاز به انتخاب رشته شدن، می تونن این دفترچه رو دانلود و کد رشته محل های مد نظرشون رو تو فرم انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ وارد کنن.

 

 

داوطلبایی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور کنکور کارشناسی ارشد، مجاز به انتخاب رشته شدن و می خوان شانسشون رو برای قبولی تو رشته محل های دانشگاه آزاد امتحان کنن، باید از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای ثبت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد اقدام کنن.

اما مطالعه دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ قبل از تکمیل فرم انتخاب رشته لازمه چون در اون جزئیات و شرایط انتخاب رشته، لیست رشته محل ها، ظرفیتشون، سهمیه های ارشد دانشگاه آزاد و ... نوشته شده. برای همین در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 رو گذاشتیم.

 

 

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد معمولا همزمان با شروع فرایند انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد منتشر میشه. همه داوطلبایی که قصد انتخاب رشته رو دارن باید با دانلود و مطالعه این دفترچه فرم انتخاب رشته رو تکمیل کنن.

 

سال گذشته دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد در شهریور ماه منتشر شد امسال نیز دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ رو باید دید چه موقع از سوی سازمان آزمون سنجش منتشر میشه. پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه جدیدی در این خصوص منتشر شد مطلع بشین.

 

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

  • دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • حجم فایل: 2/72MB
  • منبع:سنجش

دانلود فایل

 

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد در جدول بالا مربوط به سال گذشته است. در صورت انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 1401، لینک دانلودش تو جدول بالا قرار می گیره.

 

برای اینکه فرایند انتخاب رشتتون رو به طور کامل و دقیق انجام بدین خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید :  انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

 

 

 

 

جزئیات دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته ارشد آزاد در سال 1401 شدن، باید در بازه زمانی مشخص از طرف سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به سایت مربوطه مراجعه و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رو دانلود و مطالعه کنن. 

 

تو این دفترچه، نحوه پذیرش دانشجو، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی، تسهیلات و سهمیه های موثر، نحوه پذیرش اتباع خارجی و جزئیات مرتبط با تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته پرداخته شده و جدول رشته محل های کارشناسی ارشد نیز در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت.

 

در این خصوص، داوطلبا می تونن مقاله زیر را مطالعه کرده تا به طور کامل از تمامی سهمیه ها و انواع ان مطلع بشن. در این صورت انتخاب رشته ارشد بهتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: سهمیه کنکور کارشناسی ارشد

 

گفتنی است انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 از حساسیت بالایی برخورداره و باید بر اساس فاکتورهایی مثل علاقه مندی، مسیر، هزینه و کیفیت دانشگاه انجام بشه. البته در این مورد مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد میتونه راهنمای بسیار مفیدی برای اون دسته از داوطلبایی بشه که مشتاقانه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستن.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد جزئیات و بخش های دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ پاسخ بدن و با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلی با شما در ارتباط باشن و واسه چیدمان اولویت هاتون به شما کمک کنن.

در ادامه بخوانید : نرم افزار انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ این دفترچه معمولا همزمان با انتخاب رشته منتشر میشه که زمان دقیق انتشار در این مقاله گفته شده.

 

2- ✔️ دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد در چه سایتی منتشر میشه؟

✔️ این دفترچه در سایت دانشگاه آزاد منتشر میشه که لینک دانلود اون رو در این مقاله هم گذاشتیم.

 

3- ✔️ چطور می تونیم از لیست رشته محل های ارشد دانشگاه آزاد مطلع بشیم؟

✔️ لیست رشته محل ها در دفترچه انتخاب رشته نوشته شده که لینک دانلود دفترچه در این مقاله قرار داده شده.

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RpLL
نظرتان را بنویسید