خرید ویلا در کردان تا 150 میلیون تومان! واقعیت دارد؟

خرید ویلا در کردان تا 150 میلیون تومان! واقعیت دارد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
املاک سرپناه کردان

خرید ویلا در کردان، قیمت‌های متفاوتی دارد. بسته به موقعیت مکانی ویلا این اعداد و ارقام می‌تواند بسیار متغیر باشد. وقتی شما برای خرید ویلا در کرج کردان اقدام می‌کنید ممکن است ویلا های یک میلیارد تومانی را در برخی از شهرها پیدا کنید؛ در صورتیکه در موقعیتی دیگر ممکن است قیمت ویلا بیشتر از ۲۰ میلیارد تومان باشد. 

قیمت ویلاهای کردان متغیر هستند، بنابراین گزینه‌های متنوعی در دسترس قرار دارند تا سرمایه‌گذاران آن‌ها را جستجو کنند.

املاک سرپناه با سابقه طولانی در معاملات ملکی و با هدف بهترین پیشنهاد با  کیفیت بالا برای شما عزیزان می‌باشد برای خرید ویلا در کردان همین حالا تماس بگیرید.

وقتی صحبت از خرید و فروش ویلا در کردان به میان می‌آید، عده‌ای تصور می‌کنند با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان هم می‌توانند ویلا بخرند در صورتیکه در حقیقت این چنین نیست.

 با توجه به تغییرات زیادی که در قیمت مسکن در چند سال گذشته رخ داده، نمی‌توان قیمت یک ویلا را کمتر از ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان پیدا کرد؛ اما اگر بخواهید ویلا را اقساطی خرید کنید می‌توانید با مقدار کم به عنوان پیش پرداخت یک ویلا بخرید و سپس اقساط ویلا را در مدت زمان مشخص بپردازید.

 

همان طور که می دانید قیمت زمین به ازای هر متر مربع در کردان متفاوت است. ممکن است در یک شهر و یک منطقه خاص، هزینه هر متر زمین 10 میلیون تومان باشد در حالی که در یک منطقه دیگر این رقم به زیر 1 میلیون تومان برسد.

خرید ویلا در کردان

 

 

علاوه بر فاکتور هایی که بر قیمت ویلا اثر گذارند و به کررات در خصوصشان بحث کرده ایم (از جمله متراژ، میزان امکانات، تعداد طبقات، شهر، موقعیت مکانی، دسترسی به راه های ارتباطی اصلی، نزدیک بودن به مراکز تجاری و رفاهی)، فاکتور دیگری هم قیمت نهایی را با تغییر همراه می سازد که در راسشان، جنگلی یا کوهستانی بودن جای دارد.شما میتوانید پس از تماس با مشاورین ما از تمامی قیمت های ویلا در کردان مطلع شوید.

09123600732 مدیریت محمد فلاح

منبع املاک سرپناه 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/W5Mg
نظرتان را بنویسید