دزد سرویس بهداشتی

دزد سرویس بهداشتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ana_ar

چهار مرد به دلیل دزدی یک توالت طلای 18 عیار از کاخ بلنهایم، عمارت روستایی وسیع انگلیسی که وینستون چرچیل رهبر زمان جنگ بریتانیا در آن متولد شد، متهم شدند.



این توالت با ارزش 4.8 میلیون پوند (5.95 میلیون دلار) یک اثر هنری با عنوان 'آمریکا' بود و به عنوان طنزی برجسته درباره ثروت بیش از حد توسط هنرمند مفهومی ایتالیایی Maurizio Cattelan در نظر گرفته شده بود. 
سرویس دادستانی سلطنتی روز دوشنبه اعلام کرد که اتهامات جنایی علیه چهار مرد 35 تا 39 ساله به دلیل سرقت را مجاز کرده است. آنها متهم به سرقت و تبانی برای انتقال اموال مجرمانه هستند.

هفت نفر به دلیل سرقت دستگیر شده بودند، اما تا روز دوشنبه، چهار سال پس از سرقت توالت، هیچ اتهامی مطرح نشد. اثر هنری هرگز پیدا نشده است.

توالت طلایی به طور کامل کار می کرد و قبل از سرقت، بازدیدکنندگان از نمایشگاه می توانستند یک قرار سه دقیقه ای برای استفاده از آن رزرو کنند. پلیس گفت که از آنجایی که توالت به سیستم لوله کشی کاخ متصل شده بود، برداشتن آن باعث 'خسارت و سیل قابل توجه' به ساختمان قرن هجدهم شد، یک مکان میراث جهانی یونسکو مملو از آثار هنری و مبلمان ارزشمند است که هر ساله هزاران بازدید کننده را به خود جذب می کند.

خواندن خبر های بیشتر از سایت تفاهم آنلاین.

برچسب ها
لینک مرجع https://tafahomonline.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V8nO
نظرتان را بنویسید