خرید تبلت جادویی از فروشگاه اسباب بازی اینترنتی بی توی

خرید تبلت جادویی از فروشگاه اسباب بازی  اینترنتی بی توی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
بی توی

تبلت جادویی

تبلت جادویی یا کاغذ دیجیتال، یک اسباب بازی مطابق با تکنولوژی روز است که فرزند شما از داشتن آن نهایت لذت را خواهد برد. این محصول کاربردی می تواند همراه فرزند شما باشد، در هر مکانی با آن تمرین و بازی کند و هرگاه خواست با ضربه زدن به یک دکمه همه چیز را پاک کند.

اندازه صفحه نمایش تبلت جادویی ۸٫۵ اینچی است و ابعاد آن، ۱۴٫۵×۲۲٫۵ سانتی متر می باشد.

فضای کافی برای تمرین کردن و حتی نقاشی کشیدن دارد. این محصول شامل یک تبلت و یک قلم مخصوص است و قلم آن دارای دو سر گرد و تخت می باشد. شما می توانید با این محصول نقاشی های حرفه ای بکشید و از داشتن این محصول لذت ببرید.

نحوه کار با تبلت جادویی به چه صورت است؟

این تبلت دارای یک قلم دو سر است. شما کافی است با قلم بر روی آن بکشید. سپس با ضربه زدن بر روی یک دکمه که در پایین آن قرار دارد، همه چیز پاک شده و یک صفحه تمیز مجدد در اختیار دارید. در پشت تبلت یک کلید است که اگر بر روی حالت قفل قرار گیرد، دیگر دکمه پاک کننده کار نخواهد کرد و همه چیز بر روی صفحه باقی خواهد ماند.

تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است و هر روزه محصولات جدید و مبتکرانه‌تری را به بازار عرضه می‌کند. در این دوران پر از نوآوری‌ها، تبلت  و به طور خاص تبلت جادویی نقاشی برای علاقه‌مندان به هنر و خلاقیت بسیار جذاب و مفید است.

تبلت جادویی، امکاناتی را در اختیار هنرمندان و طراحان قرار می‌دهد که قبلاً غیرقابل تصور است. تبلت جادویی نقاشی، با ترکیبی از صفحه نمایش لمسی و قلم‌های حساس، به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی و با دقت بالا نقاشی کنید و خطوط، رنگ‌ها و جزئیات را به طور واقعی به تصویر بکشید.

با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته، هنرمندان می‌توانند، اثری طبیعی و جذاب را روی صفحه تبلت ترسیم کنند.

مزایای استفاده از تبلت جادویی:

  • برای نقاشی کشیدن بسیار مناسب است.
  • برای تمرین نوشتن کودکان بسیار مفید است و دغدغه ای برای پاک کردن ندارید.
  • با کیفیت است و به راحتی خراب نمی شود.
  • می توان آن را به دیگران هدیه داد.

ابعاد تبلت جادویی، ۱۴٫۵×۲۲٫۵ سانتی متر می باشد.

اندازه صفحه نمایش تبلت جادویی ۸٫۵ اینچی است.

برای تهیه ی این اسباب بازی زیبا به فروشگاه اسباب بازی بی توی سر بزنید و لذت دنیای زیبای کودکانه را به فرزند دلبند خود هدیه دهید.

لینک مرجع https://beetoy.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/R46K
نظرتان را بنویسید