یخچال ایستاده آرامیس به قیمت کف بازار

یخچال ایستاده آرامیس به قیمت کف بازار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
1sogand

یخچال ایستاده

قیمت یخچال ایستاده

این نوع یخچال صنعتی ها که دارای عایق بندی تزریق فوم هستند مناسب برای مغازه ها، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه ها و بعضا کافی شاپ ها و رستوران ها هستند.
این یخچال ویترینی در اندازه های کوچک و بزرگ به ابعاد ۶۰ ، ۷۰ ، ۹۰ ، ۱۲۰ سانتی متر با ارتفاع ۲ متر عرضه میشوند.
تعداد درب آنها از یک درب ، دو درب ، سه درب ، چهار درب ، شش درب ، متغیر و بسته به سلیقه مشتری و مغازه دار تولید میشوند. شیشه های یخچال ایستاده از سکوریت نشکن و دوجداره بوده که موجب جلوگیری از هدر رفتن انرژی و برودت یخچال ایستاده ویترینی است. موتوری که در این انواع یخچال ایستاده به کارگرفته شده است از دانفوس بوده که علاوه بر پر قدرت بودن کم مصرف نیز است.
برچسب انرژی نیز از نکات مهم دیگر در هنگام خرید یخچال ایستاده است. برچسب های انرژی نشان می دهند که میزان مصرف برق این یخچال چگونه است. یخچال ایستاده آرامیس مارکت دارای برچسب انرژی A هستند بسیار بهینه و مصرف برق بسیار کمی دارند. طبقات تعبیه شده در یخچال ایستاده صنعتی بسیار مستحکم بوده که بر اساس سایز یخچال متغیر می باشد.

انواع یخچال ایستاده فروشگاهی

  • یخچال ایستاده تک درب
  • یخچال ایستاده دودرب
  • یخچال ایستاده سه درب
  • یخچال ایستاده چهار درب
  • یخچال ایستاده شش درب

قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی

قیمت یخچال ایستاده تک درب پبسی

انواع یخچال ایستاده

۱.یخچال ایستاده نوشابه : با برچسب های پپسی و کوکا و هایپ در سوپر مارکت ها و فست فودی ها برای خنک کردن نوشیدنی ها که به عنوان یخچال ایستاده تک درب پبسی به فروش میرسد.
۲.یخچال ایستاده قنادی (شو کیک):که فاصله طبقات آنها به سفارش مشتری قابل تغییر است، دارای دو مدل پشت بسته و دو طرف نما است.
۳.یخچال ایستاده قصابی : دارای دو قسمت طبقه دار و آویز و قلاب برای آویزان کردن لاشه های گوشت است.
۴.یخچال ایستاده کبابی و جیگرکی: به عنوان ویترین برای نگهداری سیخ های کباب و جگر استفاده میشود.
۵.یخچال ایستاده لبنیاتی :برای نگهداری مواد غذایی،لبنیاتی ، پروتئینی کاربرد دارد.موتور این یخچال ها بسته به نوع کاربرد آنها متفاوت است از جمله موتورهای سابکول ، امبراکو ، دانفوس و ...بر روی یخچال های ایستاده میتوان سیستم نوفراست تعبیه کرد تا رطوبت داخل یخچال بگیرد . بیشترین کاربرد این
سیستم در یخچال ایستاده مغازه برای جلوگیری از خرابی گوشت است

یخچال ایستاده سوپرمارکت برای نگهداری انواع محصولات لبنیاتی و پروتئینی و انواع نوشیدنی ها برای خنک نگه داشتن آنها کاربرد دارد. یخچال های ویترینی تولید شده در صنایع برودتی آرامیس مارکت دارای نورپردازی LED می باشند که باعث می شود تا تمامی محصولات داخل دستگاه در معرض دید مشتریان قرار گیرد و از باز و بسته شدن بیهوده ی درب جلوگیری شود.و داخل یخچال خنک باقی بماند.
یخچال ایستاده ۶۰ سانت دو درب یکی از انواع یخچال ایستاده است، که نسبت به سایر یخچال های دو درب قیمت به صرفه تری دارد.انواع یخچال های ایستاده سه درب ، چهار درب ، شش درب در دو جنس استیل و گالوانیزه ساخته می شود. یخچال ایستاده نوشیدنی همچنین تاجدار و با توجه به کار مشتری دارای استیکر های متنوع می باشد.

برچسب ها
نظرتان را بنویسید