درب ضد سرقت لمینت چه ویژگی هایی دارد؟

درب ضد سرقت لمینت چه ویژگی هایی دارد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

درب ضد سرقت لمینت چیست ؟ درب های ضد سرقت در سال های اخیر در بسیاری از ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و … به کار می روند. این درب ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند، مانع از ورود سارقان به داخل ساختمان شده و امنیت ساختمان را افزایش می دهند. این درب ها انواع و مدل های مختلفی دارند. یکی از انواع درب های ضد سرقت، درب ضد سرقت لمینت است، که در این بخش به ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

درب ضد سرقت لمینت چیست؟ درب های ضد سرقت لمینت در اصل همان درب های ضد سرقت ام دی اف هستند که برای روکش نهایی آن ها از یک لایه لمینت استفاده می شود. این درب ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و اغلب در هر درب از دو یا چند ورق لمینت متنوع استفاده می شود. به همین دلیل بیشتر از این درب ها در منازل مسکونی و ویلاها استفاده می شود. شما به راحتی می توانید طرح درب منزل خود را با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ کنید.

ویژگی های درب ضد سرقت لمینت

درب ضد سرقت لمینت دارای روکش ضد خش است و قیمت بسیار مناسبی دارد. این درب ها دارای طرح های متنوع و مدرنی هستند و ترکیبی از طرح های درب برجسته و CNC روی آن ها اجرا شده است. از این رو این درب ها یکی از درب های ضد سرقت بسیار محبوب به شمار می رود. اما همانطور که گفته شد، به دلیل تنوع در طرح و رنگ بیشتر در منازل مسکونی و ویلاها کاربرد دارند.

یک درب ضد سرقت از امنیت و استحکام بالایی برخوردار است. این درب ها به دلیل ساختار متفاوت خود در مقایسه با درب های چوبی معمولی، علاوه بر مقاومت بالا، قیمت بالایی نیز دارند. درب های ضد سرقت به دو نوع چوبی و فلزی تقسیم می شوند. درب های چوبی به دلیل تنوع در طرح و رنگ و زیبایی بصری که دارند، بیشتر از درب های فلزی مورد استقبال قرار گرفته اند. لازم هب ذکر است که در تمامی درب های چوبی نیز از یک لایه ورق فلزی استفاده شده است و برای روکش نهایی آن ها از چوب طبیعی، ام دی اف، لمینت، پی وی سی و … استفاده می شود. درب هایی که فاقد ورق فلزی باشند دیگر مقاومت لازم را ندارند. از این رو درب های ضد سرقت وزن بیشتری در مقایسه با درب های معمولی دارند. هنگام خرید حتما به این نکته دقت کنید.

درب ضد سرقت لمینت چیست ؟

قفل درب های ضد سرقت

امنیت درب های ضد سرقت به نوع قفل و چهارچوب فولادی مورد استفاده در آن بستگی دارد. هرچه تعداد زبانه های یک قفل ضد سرقت بیشتر باشد، آن درب امنیت بالاتری خواهد داشت.

قفل های شرکت کاله ترکیه از جمله بهترین قفل های ضد سرقت موجود در بازار داخلی و خارجی هستند. در تمامی درب های تولید شده در شرکت کرال در از قفل های این شرکت معتبر استفاده شده است. قفل های تولید شده در این شرکت دارای تعداد زبانه های مختلف هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. قفل ها یکی از مهمترین عناصر در درب های ضد سرقت هستند که باید هنگام خرید درب ضد سرقت لمینت و سایر درب های ضد سرقت به آن دقت کنید.

خرید درب ضد سرقت

در داخل درب ضد سرقت لمینت نیز برای استحکام بیشتر از ورق های فلزی استفاده شده است. این ورق ها اغلب 1.5 میلی متر هستند، اما اندازه آن ها متغیر می باشد. درب های ضد سرقت علاوه بر مقاومت بالا دارای مزایای دیگری نیز هستند. در این درب ها از متریالی استفاده شده است که آن ها را در برابر حرارت مقاوم می کند. همچنین این درب ها عایق های خوبی برای سرما، گرما و صوت هستند. از این رو در فصول گرم و سرد سال مانع از اتلاف انرژی می شوند و نیز ساکنان ساختمان از سر و صداهای اضافی محیط در امان خواهند بود. همچنین به دلیل وجود درزگیر در چهارچوب این درب ها، گرد و غبار به داخل ساختمان وارد نمی شود.

برای خرید درب ضد سرقت لمینت و انواع قیمت درب ضد سرقت لوکس باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. گروه صنعتی کرال در یکی از برترین تولیدکنندگان درب های ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترکیه است که انواع درب ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کند. برای مشاهده سایر درب های موجود در این سایت به صفحه محصولات مراجعه کرده و درب مناسب ساختمان خود را انتخاب کنید.

لینک مرجع http://altin-group.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJrm
نظرتان را بنویسید