تولید پوکه شانسی در ایران

تولید پوکه شانسی در ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سام فتحی

شرکت هدهد بیش از 40 مدل پوکه شانسی برای خرید به صورت عمده دارد و که پس از خرید شرکت ما به تمامی نقاط  کشور پوکه شانسی خرید شده را ارسال می کند. به علت کیفیت بسیار بالا محصولات پوکه شانسی، تمامی نیاز توزیع کنندگان اسباب بازی کودکان را در سراسر کشور را بر طرف می کند. شرکت تولیدی بازرگانی هدهد بیشترین تنوع کالاها را در بین رقبا در زمینه محصولات شانسی را دارا می باشد و آمادگی برای همکاری با خریداران لوازم شانسی اعم از پوکه شانسی را داریم. برای مشاهده محصولات وارد سایت شوید.

خرید عمده پوکه شانسی

جهت خرید عمده محصولات میتوانید از طریق همین صفحه اقدام فرمایید.

انواع پوکه شانسی ها

به صورت کلی اسباب بازی های پوکه شانسی درطرح و مدل های متفاوت به دو دسته زیر تقسیم میشوند و سایز، تعداد آن در بسته پوکه های شانسی مختلف میباشد که شرکت تولیدی بازرگانی هدهد که تمامی محصولات شانسی را پوشش میدهد:

پوکه مقوایی

پوکه پلاستیکی

کارخانه و تولید پوکه شانسی

پوکه های شانسی دارای رنگ های متنوع قرمز، آبی، سبز و…. می باشد. که شرکت هدهد به صورت طرح و مدل های متفاوت تولید می کند و قیمت این محصولات ارزان تر از قیمت بازار می باشد. لازم به ذکر است که رنگ ها همه از نوع فلور (براق) می باشد. ادمه مطلب

 

نحوه ثبت سفارش پوکه های شانسی از هدهد

پوکه شانسی شرکت هدهد در کانال تلگرامی شرکت جمع آوری شده و شما همکاران گرامی میتوانید از طریق لینک تلگرام ما وارد کانال شرکت شده و همه محصولات را همراه با عکس، قیمت و توضیحات کامل مشاهده بفرمائید. بیشتر بخوانید

شرکت هدهد برای دسترسی به همه محصولات خود اقدام به طراحی اپلیکیشن اختصاصی نموده است که برای نصب آن از قسمت پایین سایت می توانید برنامه را نصب کنید و به آسانی محصولات ما را تهیه کنید.

 

لینک مرجع https://hodhodtoybox.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/grjj
نظرتان را بنویسید