ارورهای پکیج نیووارم

ارورهای پکیج نیووارم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارورهای پکیج نیووارم (new warm water heater error ) شرکت نیووارم با مشارکت گروه صنایع گیتی پسند و گروه صنعتی بایکن با کیفیت ترین محصولات خود را مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، طراحی مدرن اروپایی و اتوماتیک پیشرفته از مزایای این محصولات می باشد ،که در مدل‌های ۲۴ کیلو وات ۲۸ کیلو وات و ۳۲ کیلووات دیواری ،با بهترین قطعات اروپایی بر اساس استاندارد طراحی و تولید شده و در تمامی مراحل با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات کنترل کیفی به صورت صددرصد مورد آزمایش قرار گرفته است.

در این مقاله ما لیست کاملی از کدهای خطا پکیج نیووارم را برای شما عزیزان آورده ایم ، تا در صورت بروز مشکل در پکیج خود براحتی بتوانید آن را در منزل عیب یابی و تعمیر نمایید.به یاد داشته باشید ارورهای پکیج نیووارم تنها به صورت جزئی بیانگر علت بروز مشکل هستند و برای برطرف کردن آنها بهتر است از کارشناسان مربوطه کمک بخواهید.

ایجاد ارور و نمایش کدهای خطا در پکیج نیووارم به منزله بروز یک مشکل در سیستم گرمایشی شماست ، اگر شما با مطالعه این مقاله نتوانستید پکیج خود را عیب یابی و تعمیر کنید ، تعمیر پکیج نیووارم خود را به کارشناسان تهران سرویس آنلاین بسپارید.

شرکت ما با سابقه درخشان در زمینه تعمیرات پکیج نیووارم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر پایتخت میباشد.

کدخطا پکیج نیووارم :
شرکت نیووارم یکی از برندهای معتبر است ،که در زمینه تولید سیستم های گرمایشی نیز به خوبی عملکرده است .این شرکت برای کمک به عیب یابی پکیج های خود اقدام به تعبیه سیستم عیب یابی هوشمند در پکیج های خود کرده است.کدهای خطا به روش های مختلف در دستگاه های متفاوت نمایش داده می شوند. در دستگاه های قدیمی این کار با روشن کردن نور پس زمینه یا بوق انجام می شد. اما در سیستم های گرمایشی نسل جدید که اغلب مجهز به نمایشگر هستند،کدهای خطا به صورت حروف انگلیسی بر روی صفحه نمایشگر نمایان میشود.یکی از مزایای این کدها نسبت به سایر روش ها امکان انتقال اطلاعات بیشتر در مورد خطای مرتبط با نوع مشکل یا دامنه وقوع آن است.

لیست ارورهای پکیج نیووارم :
کدE01= نشانگر روشن نشدن شعله ( قطع گاز،پرش شعله، قطعی سیم یا خرابی الکترود جرقه زن)

 

کدE02= نشانگر عدم کارکرد صحیح سوئیچ فشار هوا ( نقص در فن، مسدود شدن مسیر دودکش، قطعی سیم و یا مسدود شدن مسیر شلنگ سیلیکونی)

 

کدE03= نشانگر عدم کارکرد صحیح سنسور آب گرم مدار گرمایش( اتصال کوتاه،قطعی سیم یا ایراد سنسور)

 

کدE04= نشانگر عدم کارکرد سنسور آب گرم مصرفی( اتصال کوتاه ،قطعی سیم یا ایراد سنسور)

 

کدE05= خطا در مدولاسیون شیر گاز

 

کدE06= دمای بیش از حد مدار گرمایش

 

کدE07= نشانگر عدم کارکرد صحیح پمپ( گریپاژ پمپ یا عدم وجود سیرکولاسیون مناسب)

 

کدE08= پایین بودن فشار آب سیستم گرمایش ( وجود نشتی در سیستم ،خرابی سنسور فشار آب،کمبودفشارآب دستگاه

 

نکته : زمانی که فشار آب دستگاه کم شود ،کد خطای E08 نمایش داده می شود. به وسیله شیر پرکن زیر دستگاه، فشار دستگاه را بین ۱ الی ۲ بار قرار دهید.

 

کدE09= نشانگر افزایش دمای آب گرم مبدل اصلی در پکیج گرمایشی (بالاتر از۱۰۰ درجه سانتیگراد)

 

رفع ارورهای پکیج نیووارم در منزل :
در صورت بروز ارور در پکیج نیووارم خود ابتدا یک بار پکیج را ریست کرده و یا از برق جدا کنید. به مدت 5 الی 10 دقیقه صبر کنید.مجدد پکیج را به برق وصل کنید در صورت مشاهده ارور باید با کارشناس پکیج نیووارم تماس حاصل نمایید.

 

جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج نیووارم :
برای جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج نیووارم خود کافیست هر 6 ماه یکبار نسبت به سرویس پکیج خود اقدام نمایید ، سرویس پکیج هر 6 ماه یکبار باید توسط سرویسکار مجرب انجام گیرد.غالبا مشکلات ایجاد شده در پکیج های دیواری به علت تجمع روسوبات داخل پکیج است ، که با اسید شویی و رسوب زدایی پکیج قابل حل است.

 

هزینه رفع ارور پکیج نیووارم :
هزینه رفع ارور پکیج نیووارم با توجه به نوع ایراد ایجاد شده در آن مشخص میشود ، و نمیتوان برای رفع تمامی این ارورها یک هزینه ثابت در نظر گرفت.شما میتوانید با تماس با کارشناسان تهران سرویس آنلاین از قیمت حدودی تعمیرات خود آگاه شوید.نکته قابل تامل دیگر این است ، که این ارورها تنها علت ایجاد شدن ارور را بیان میکنند و باید برای رفع دقیق ارور ایجاد شده دستگاه توسط کارشناسان پکیج بررسی شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EALm
نظرتان را بنویسید