سایت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه sanjesh.org

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
تمامی مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 از طریق سایت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه انجام می شود. بنابراین داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام خود می بایست به سامانه sanjesh.org مراجعه کنند.




آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، آزمونی است که توسط مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار می شود. هرساله داوطلبان زیادی از طریق این آزمون به استخدام رسمی قوه قضاییه در می آیند. افرادی که قصد ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه را دارند، می بایست در زمان ثبت نام به سایت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را از طریق این سامانه تکمیل نمایند.

تمامی مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه توسط سایت sanjesh.org انجام می شود. با توجه به اهمیت آشنایی داوطلبان با سامانه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 برای انجام مراحل شرکت در این آزمون، در ادامه این مقاله سایت ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 معرفی شده است.



سایت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در بازه های زمانی مختلف زیر نظر مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار می شود. افراد واجد شرایط استخدام در این شغل می توانند در زمان ثبت نام آزمون کارشناسان قوه قضاییه 1400، به سایت ثبت نام این آزمون مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را از طریق سامانه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه تکمیل نمایند.



داوطلبانی که زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه موفق به ثبت نام در این آزمون نشدند، می توانند در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه به سایت ثبت نام این آزمون مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را در مهلت تعیین شده انجام دهند.



سال گذشته ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام شد. اما تا سال های گذشته این ثبت نام از طریق سایت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه انجام می گرفت. از آنجایی که در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام این آزمون  منتشر نشده نمی توان به طور دقیق گفت که ثبت نام از طریق چه سایتی انجام می شود. به محض مشخص شدن سایت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، اطلاع رسانی های لازم در این قسمت انجام می شود.





به محض فعال شدن لینک ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، لینک مستقیم جهت انجام فرایند ثبت نام در این قسمت قرار می گیرد.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه



سایت دریافت کارت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
داوطلبانی که زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه موفق به ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام این آزمون شدند، چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 می بایست به سامانه این آزمون مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.



لازم به ذکر است که سایت دریافت کارت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 با سایت ثبت نام این  آزمون یکسان می باشد و فرد برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه خود می بایست به همان سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کند. معمولا لینک مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون حدود سه الی چهار روز قبل از برگزاری آزمون در سایت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه فعال می شود.





به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، لینک مستقیم جهت دریافت کارت ورود به جلسه در این قسمت قرار می گیرد.



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه









سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه طی دو مرحله مجزا اعلام نتایج کتبی و اعلام نتایج نهایی یا مرحله شفاهی منتشر می شود که داوطلبان برای کسب قبولی نهایی در این آزمون و دریافت پروانه کارشناس رسمی می بایست در هر دو مرحله از این آزمون نمره لازم را کسب نمایند.



تمامی داوطلبانی که در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه شرکت کردند، می توانند در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 وارد سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه شده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده نظیر شماره پرونده و شماره داوطلبی اقدام به مشاهده نتیجه خود نمایند.



سایت اعلام نتایج آزمون کتبی کارشناسان رسمی قوه قضاییه



همانطور که گفته شد به طور کلی آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می شود. اولین مرحله از این آزمون همان ازمون کتبی است که به صورت تستی برگزار می شود. مشاهده نتیجه آزمون کتبی کارشناسان رسمی قوه قضاییه نیز از طریق سایت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه قابل دریافت می باشد. داوطلبان حاضر سرجلسه آزمون حدود یک ماه پس از برگزاری این آزمون می توانند وارد سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه شده و نتیجه خود را مشاهده نمایند.



سایت اعلام نتایج آزمون شفاهی کارشناسان رسمی قوه قضاییه



مرحله دوم از آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، همان مرحله شفاهی یا مصاحبه می باشد که تنها افرادی مجاز به شرکت در این مرحله هستند که در آزمون کتبی خود حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده باشند. نتایج این مرحله از آزمون نیز معمولا حدود یک تا دو ماه پس از برگزاری مصاحبه به صورت اینترنتی اعلام می شود.





به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، لینک مستقیم جهت مشاهده نتایج در این قسمت قرار می گیرد.



در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری







کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه را در اختیار متقاضیان قرار داده و شما را از نحوه ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج این آزمون از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفن هیوا مطلع نمایند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از اخبار مربوط به آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه و دادگستری عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا باشید.




سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون  کارشناسان رسمی قوه قضاییه از طریق چه سایتی انجام می گیرد؟
ثبت نام این آزمون توسط سایت سنجش صورت می گیرد که در متن مقاله لینک مستقیم آن قرار داده شده است.




2- برای مشاهده نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه داشتن چه اطلاعاتی لازم و ضروری است؟
همانطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، داشتن اطلاعاتی مانند شماره شناسنامه و شماره پرونده، شماره داوطلبی الزامی است.




3-   سایت اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه چیست؟
برای مشاهده نتایج تمامی مراحل آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه می بایست از طریق سایت sanjesh.org اقدام نمود.

منبع : سایت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه sanjesh.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GBXJ
نظرتان را بنویسید