مدارک لازم برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 می بایست با اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این آزمون ، با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک خواسته شده اقدام نمایند .



ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 ، ارسال مدارک ثبت نام و دریافت کد رهگیری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir صورت می پذیرد . متقاضیان باید مدارک لازم را از طریق این سایت و در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به صورت فایل اسکن شده روی سایت بارگذاری کنند .  برای افرادی كه در هنگام ثبت نام مدارک را ارسال نمی كنند و یا ناقص ارسال می كنند ، كارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت صادر نخواهد شد . بنابراین اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت اهمیت زیادی دارد در ادامه مهم ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری علوم پزشکی 1400​ را ذکر کرده ایم .



مدارک لازم برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400
به داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 توصیه می شود قبل از اقدام به ثبت نام در این آزمون ، مدارک مورد نایز برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت را آماده نمایند که ارائه مدارک زیر هنگام ثبت نام الزامی است :


1. عکس 4 * 3 ( باید عکس اسکن شده بدون مهر باشد )
2. اصل کارت ملی
3. اصل شناسنامه
4. اصل دانشنامه ی دوره كارشناسی ارشد یا دكتری عمومی یا مدرک معتبری كه نمایانگر فراغت از تحصیل داوطلب باشد .
5. اصل گواهی معدل دوره تحصیلی ( برای دانشجویان ترم آخر گواهی معدل ترم های گذرانده شده ) در صورتی كه در مدارک تحصیلی ، معدل قید شده باشد نیازی به ارائه گواهی معدل نمی باشد و در صورت عدم ارائه ی معدل امتیاز مربوطه صفر منظور خواهد شد .
6. فرم شماره 1 مربوط به دانشجویان ترم آخر كه الزاما امضا و مهر خورده باشد .
7. اصل مدرک نشان دهنده ی وضعیت نظام وظیفه عمومی



بیشتر بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400





داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری یکی از رشته های وزارت بهداشت می توانند برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به دکتری علوم پزشکی ، زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 و نحوه انتخاب رشته آن ، عضو کانال تلگرام و صفجه اینستاگرام دکتری وزارت تخصصی هیوا شوند .











همچنین علاقه مندان می توانند برای دریافت مشاوره از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی اقدام کنند تا به بهترین نحو ممکن پاسخ سوالات خود را بیابند .

در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400









سوالات متداول


1-  مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت شامل چیست ؟
 مدارک مورد نیاز برای  ثبت نام دکتری وزارت بهداشت شامل اسکن کارت ملی و شناسنامه ، عکس و ... بوده که در متن مقاله فهرست مدارک مورد نیاز ارائه شده است .




2-  مدارک ثبت نام داوطلبان دکتری وزارت بهداشت باید در چه سایتی بارگذاری شود ؟
 تمام متقاضیان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت می بایست مدارک خود را در زمان ثبت نام ، در سایت مرکز سنجش پزشکی که آدرس اینترنتی آن در متن مقاله ذکر شده بارگذاری نمایند .




3-  دانشجویان ترم آخر برای ثبت نام مصاحبه دکتری باید چه مدارکی را فراهم کنند ؟
 برای دانشجویان ترم آخر گواهی معدل ترم های گذرانده شده و فرم شماره 1 مربوط به دانشجویان ترم آخر با امضا و مهر علاوه بر مدارک دیگر مورد نیاز است که در متن مقاله توضیح داده شده است .

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VBlo
نظرتان را بنویسید