تعمیر داکت اسپلیت وستن ایر

تعمیر داکت اسپلیت وستن ایر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع در دنیا می باشد که دلیل این امر ، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب این اسپیلیت سقفی است.

داکت اسلیت وستن ایر در هر دو نوع دور ثابت معمولی و دور متغیر اینورتر دار دارای فشار استاتیکی بالا معادل ۵۰ تا۸۰ پاسکال است که محدودیت های کانال کشی در پروژه های مختلف را از بین می برد. الکتروفن بکار رفته در داکت اسپلیت وستن ایر از نوع سه دور است که علاوه برحجم هوادهی بالا سطح صدای بسیار کمی دارد. داکت اسپلیت وستن ایر در تمامی ظرفیت ها و مدل ها قابلیت اتصال به کانال کشی هوای تازه را دارا می باشد که این انشعاب را میتوان از زیر یا پشت دستگاه گرفت. تمامی مدل های داکت اسپلیت وستن ایر دارای قابلیت نصب کویل آبگرم جهت تامین گرمایش توسط آب موتورخانه یا پکیج هستند که بوسیله ترموستات کنترل می شود.

https://www.tehranservic.com/western-air-split-duct-repair/

تهران سرویس آنلاین عرضه کننده انواع داکت اسپلیت وستن ایر در ایران. برای خرید این محصولات و اطلاع  از قیمت داکت اسپلیت وستن ایر با ما تماس بگیرید.

خرید داکت اسپليت وستن ایر - WESTEN AIR

شرکت وستن ایر در زمینه ی تولید سیستم های تهویه مطبوع فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت محصولاتی طبق جدیدترین تکنولوژی روز تولید و به اکثر نقاط جهان صادر می نماید. تمامی تجهیزات تولیدی وستن ایر دارای استانداردهای بین المللی می باشند و زیر نظر مهندسین و متخصصین حرفه ای این گروه تولیدی ساخته و در آزمایشگاههای مجهز تست لوازم بررسی می شوند. یکی از سیستم های تهویه مطبوع وستن ایر که به خوبی و با کیفیت بالایی تولید می شود داکت اسپلیت می باشد که جهت استفاده در فضاهای عمومی و خصوصی با قابلیت ایجاد هوای سرد و گرم ارائه می گردد.

شما با خرید داکت اسپلیت وستن ایر می توانید فضایی با متراژ حداقل 50 متر و حداکثر 150 مترمربع را به خوبی به درجه هوای دلخواه و مطلوب برسانید. عموما از داکت اسپلیت وستن ایر در منازل مسکونی، اداره ها، کلاس های دانشگاه و مدرسه، راهروی مدارس و دیگر مکان هایی که با محدویت نصب روبه رو نباشند کارایی دارد. در ادامه به ویژگی های این محصولات همراه با تصاویر همچنین شرکت گارانتی کننده داکت اسپلیت وستن ایر می پردازیم. تمامی محصولات وستن ایر با گارانتی اصلی و انوع داکت اسپلیت در برندهای مطرح بازار در بیتا سرویس موجود می باشد.

قیمت داکت اسپلیت وستن ایر

قیمت داکت اسپلیت وستن ایر بنابر نوع و مدل داکت اسپیلیت سقفی وستن ایر و ظرفیت آن متغیر است و این عوامل بر قیمت داکت اسپیلت وستن ایر تاثیر گذار است. برای مثال ، هر چقدر که ظرفیت داکت اسپیلت بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. همچنین نوع کمپرسور و اینورتر یا ساده بودن آن قیمت اسپلیت سقفی وستن ایر را تغییر می دهد و همانطور که قبلا گفته شد این نوع اسپلیت کانالی دارای مدل دور موتور ثابت ( معمولی ) و دور موتور متغیر ( اینورتر ) است که داکت اسپلیت اینورتر وستن ایر قیمت بیشتری در مقایسه با داکت اسپیلت ساده وستن ایر دارد که دلیل آن داشتن کیت اینورتر در کمپرسور آن است.

ویژگی داکت اسپلیت وستن ایر

داکت اسپلیت وستن ایر دارای الکتروفن سه دور می باشند که حین عملکرد صدای بسیاری کمی دارد و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین هوایی مطبوع به محیط هدیه می بخشد. این دستگاه ها مجهز به فیلتر تصفیه هوا می باشند که هوای ورودی به داخل محیط را تصفیه و بدون آلودگی و گرد و غبار انتقال می دهند. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این داکت اسپلیت ها می توان به حالت توربو، یخ زدایی، فین طلایی اشاره نمود. داکت اسپلیت وستن ایر دارای قدرت پرتاب باد بالایی می باشد همچنین بدنه ی داخلی از ورق 6 لایه ضدزنگ تهیه شده است.

سرویس داکت اسپلیت وستن ایر در تهران:

همانطور که در مقالات قبلی بارها به آن اشاره کردیم سرویس به موقع داکت اسپلیت وستن ایر از بسیاری از هزینه های شما را کم خواهد کرد .داکت اسپلیت در تهران سرویس با کمترین نرخ در سراسر تهران انجام خواهد گرفت.

تعمیر فن داکت اسپلیت وستن ایر:

یکی از بخش هایی که همواره باید مورد توجه قرار گیرد و در صورت لزوم سرویس شود، فن می باشد. فن علاوه بر اینکه عمل وزیدن باد سرد و گرم را به محیط فراهم می کند، باعث تهویه هوای دستگاه نیز می شود. در صورت عدم کار کردن فن اسپلیت می توان به کاهش سرعت پرتاپ باد، گرم شدن دستگاه و یا حتی روشن نشدن آن اشاره کرد. در فرآیند تعمیر داکت اسپلیت وستن ایر، برای بررسی فن و رفع مشکلات آن، ابتدا یونیت داخلی را باز کرده سپس با بیرون کشیدن فن اقدام به تعمیر آن می شود. ممکن است شدت آسیب دیدگی موتور فن بسیار زیاد باشد، در این صورت، فن دستگاه تعویض می شود.

خرید قطعات داکت اسپلیت وستن ایر:

اگر شما برای داکت اسپلیت خود نیاز به قطعه اصلی داشتید کافیست با تهران سرویس تماس حاصل نمایید .تهران سرویس تامین کننده قطعات داکت اسپلیت  در سراسر ایران قطعه در خواستی را در کمتری زمان ممکن برای شما مشتریان عزیز ارسال خواهد کرد.

راهکارهای افزایش طول عمر داکت اسپلیت وستن ایر:

به جرات می توان گفت که، نحوه ی استفاده کاربر از داکت اسپلیت  نقش تعیین کننده ای در میزان نیاز او به تعمیرات داکت اسپلیت وستن ایر دارد. به منظور افزایش طول عمر دستگاه بهتر است که همواره میزان برق ورودی به دستگاه را کنترل کنید و حتما از دستگاه های محافظ استفاده نمایید، همچنین توجه داشته باشید که کولر را تمام وقت با نهایت قدرتش روشن نکنید و حتما در فواصل زمانی معین به آن استراحت دهید. از طرفی باید به خاطر داشته باشید که هرگز به طور هم زمان از کولر آبی و گازی در یک مکان استفاده نکنید، زیرا عملکرد این دو دستگاه با هم کاملا متفاوت است و استفاده ی هم زمانشان می تواند باعث خرابی هر دو دستگاه شود.

فراموش نکنید که فیلتر ها و توری های داکت اسپلیت وستن ایر را همواره تمیز نگه دارید و هر ۳۰ روز یک بار آنها را شست و شو دهید. در اجرای تنظیمات داکت اسپلیت  نیز باید محتاط باشید و هرگز در حالت روشن، حالت گرمایش و سرمایش داکت اسپلیت را تغییر ندهید. اکیدا توصیه می نماییم که با مشاهده ی هر گونه اختلالِ هر چند ناچیز، هرگز خودسرانه برای تعمیر دستگاه اقدام نکنید و در هنگام نصب نیز از تجربه و تخصص یک متخصص ماهر کمک بگیرید و اصول کلی دفترچه های راهنما را رعایت نمایید.

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت چه زمانیست؟

پیشنهاد ما این است قبل از اقدام به استفاده از داکت اسپلیت خود سرویس داکت اسپلیت خود را انجام دهید.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت :

هزینه تعمیر داکت اسپلیت وستن ایر در تهران برای مشتریان عزیز متفاوت است و نمیتوان قیمت ثابتی را برای همه ارائه کرد.اما تهران سرویس به شما این اطمینان را میدهد که تمامی نرخ های این مجموعه پایین ترین نرخ بین رقبا و با ضمانت ۱۸۰ روزه میباشد ،با اطمینان ما را انتخاب کنید.

 

سوالات رایج درباره داکت اسپلیت وستن ایر:

چرا داکت اسپلیت وستن ایر خود به خود خاموش می‌شود؟

ممکن است مشکل از برق تغذیه‌ی داکت اسپلیت  باشد، بنابراین لطفا برق ورودی داکت اسپلیت و فیوز مینیاتوری را بررسی کنید. بهتر است از یک برقکار بخواهید که این مورد را بررسی نمایند.

گاهی به دلیل بروز یک مشکل در یکی از قسمت‌های داکت اسپلیت  دستگاه پیغام خطا داده و خاموش می‌شود. اگر فیلترهای هوای داکت اسپلیت نیز خیلی کثیف شده باشد باعث داغ شدن کمپرسور، کندانسور و یونیت داخلی داکت اسپلیت می‌شود؛ در چنین شرایطی داکت اسپلیت خاموش می‌شود و معمولا برای تمامی این موارد دستگاه پیغام خطا نمایش خواهد داد.
برای رفع این خطا و روشن شدن دستگاه ابتدا توری های موجود در دستگاه را بشورید یونیت داخلی و خارجی را به صورت کامل سرویس نمایید در صورت حل نشدن مشکل با تعمیر کار داکت اسپلیت خود تماس حاصل نمایید.

علت نشتی آب از داکت اسپلیت وستن ایر:

گاهی اوقات از سقف خانه بدلیل نشتی آب داکت اسپلیت وستن ایر  دچار مشکل میشویم .
معمولا مهمترین دلیل آبریزش داکت اسپلیت میتواند سوختن پمپ داکت اسپلیت شما باشد برای تعویض پمپ درین داکت اسپلیت وستن ایر با سرویسکار مجاز داکت اسپلیت تهران سرویس تماس میگیریم.
دلیل بعدی برای آبریزی داکت اسپلیت وستن ایر میتواند مسدود شدن مسیر تخلیه آب دستگاه داکت اسپلت باشد.

علت صدای غیر طبیعی داکت اسپلیت وستن ایر چیست؟

داکت اسپلیت تراز نیست

ساده ترین علت اینکه چرا داکتاسپلیت صدا می‌دهد این است که پنل خارجی را به درستی نصب نکرده‌اید به گونه ای که بر روی خط تراز قرار ندارد و همین امر منجر به صدای جیر جیر داکت اسپلیت خواهد شد.

وجود جسم خارجی در کندانسور

اگر داکت اسپلیت  شما در حالت طبیعی کار می کند اما ناگهان صدایی از آن می شنوید احتمال دارد که یک جسم خارجی در داخل آن افتاده باشد.

موتور فن دو شفتی:

موتور فن یا موتور فن دو شفتی دارای یاتاقان‌هایی است که معمولاً به صورت همیشگی روغن‌کاری شده است. با این حال در طول سالیان، این روغن کاری ممکن است خارج شود و در نتیجه موتور صدا بدهد.

موتور فن بلوور:

اگر این‌طور نبود ولی همچنان صدا زیاد بود، یاتاقان موتور دمنده (موتور فن بلوور) را بررسی کنید. اگر مشکلی بود، موتور دمنده را عوض کنید.

سایر علت های صدای زیاد داکت اسپلیت را در مقاله ما دنبال کنید

چرا داکت اسپلیت وستن ایر باد گرم میزند؟

ظرفیت کم داکت اسپلیت :

نکته اول که باید قبل از خرید داکت اسپلیت وستن ایر به آن توجه داشته باشید ظرفیت داکت اسپلیت است و این که داکت اسپلیت را برای چه متراژی خریداری میکنید.در نظر داشته باشید در بسیاری از تماس های مصرف کنندگان عزیز هنگامی که تعمیرکار به محل اعزام میشود متوجه میشویم که داکت اسپلیت به درستی در حال کار کردن است و مشکل از انتخاب اشتباه مصرف کننده بود است.

کثیف بودن فیلتر هوا داکت اسپلیت وستن ایر:

یکی از مشکلات رایج در خنک نکردن هوا بوسیله ی داکت اسپلیت کثیفی فیلتر های میباشد.اگر فیلتر کثیف یا دچار گرفتگی گرد و غبار باشد، ممکن است باعث بروز مشکلات مختلفی شود. این می‌تواند در کار صحیح ترموستات اختلال ایجاد کند. گرد و غبار موجود در فیلترهای داکت اسپلیت عبور هوای خنک و گرم در داخل مجاری را مسدود می‌کند.

تنظیم نادرست ترموستات:

تنظیمات نادرست ترموستات یکی از دلایل رایج برای خنک نکردن داکت اسپلیت وستن ایر به شمار می رود. در این مواقع ابتدا دمای داکت اسپلیت را بر روی مقادیر متفاوتی در ۵ تا ۶ درجه پایینتر از دمای اتاق تنظیم کنید و عملکرد داکتاسپلیت را بررسی کنید.

خرابی یا کثیف بودن کندانسور:

کندانسور بخشی از سیستم داکت اسپلیت است که وظیفه انتقال گرمای مبرد درون لوله ها به هوای محیط بیرونی را دارد و موجب خنک شدن مبرد درون لوله ها می گردد. در صورتی که کندانسور معیوب باشد، یا انتقال حرارت از مبرد به هوا به درستی انجام نشود.

کم بودن گاز داکت اسپلیت وستن ایر یا کاهش یافتن میزان مبرد:

این که حجم صحیحی از ماده مبرد در داخل کویل های داکت اسپلیت وستن ایر جریان داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. کم بودن ماده مبرد یا گاز داکت اسپلیت گازی می تواند برای شما دردسر آفرین باشد. یکی از شایع ترین دلایل تولید باد گرم داکت اسپلیت کم شدن مقدار مبرد است.

کیپ شدن و گرفتگی مسیر گاز در لوله ها:

علاوه بر نشت و کمبود گاز مبرد، گرفتگی و انسداد در مسیر گاز از جمله شیرها، شلنگ ها، لوله مویی و لوله مسی رفت و برگشت کولر، می تواند دلیل خنک نکردن داکت اسپلیت باشد

علت بوی نامطبوع داکت اسپلیت وستن ایر؟

فیلترهای داکت اسپلیت وستن ایر به دلیل عبور هوا و گرد و خاک پس از مدتی کثیف و آلوده می‌شود و لازم است فیلترها را در بازه‌های مشخص که معمولا هر دو هفته یکبار توصیه می‌شود، تمیز کنید.

سرویس داکت اسپلیت وستن ایر خود را به صورت مرتب و هر دو ماه سرویس نمایید تا از بروز این مشکل جلوگیری نمایید.

کاهش مصرف برق داکت اسپلیت وستن ایر؟

بهترین راه برای کاهش مصرف برق داکت اسپلیت,سرویس بموقع کولر گازی داکت اسپلیت وستن ایر است و تست گاز داکت اسپلیت وستن ایر برای تشخیص میزان گاز کولر گازی که در صورت نیاز باید شارژ گاز داکت اسپلیت وستن ایر را انجام دهیم زیرا کمبود گاز داکت اسپلیت هم عامل بعدی برای مصرف برق بالای داکت اسپلیت وستن ایر است.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5q4K
نظرتان را بنویسید