هزینه مصاحبه دکتری غیرانتفاعی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اعلام شدن نتایج انتخاب رشته دکتری 99 ، داوطلبانی که به مصاحبه دانشگاه های غیر انتفاعی دعوت شده اند می بایست پیش از حاضر شدن در جلسه مصاحبه ، هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی 99 را پرداخت کرده و فیش واریزی را به همراه داشته باشند .




بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری 99 داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری موسسات و دانشگاه‌ های غیرانتفاعی می توانند از میان کدرشته محل های مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری نسبت به انتخاب این دانشگاه ها اقدام کنند و در صورت کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری ، در جلسه مصاحبه آنها حاضر شوند .

بلافاصله بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری هر دانشگاه اطلاعیه مصاحبه دکتری مربوط به داوطلبان را منتشر می کند و در آن اطلاعاتی چون تاریخ و روز برگزاری ، مدارک مورد نیاز و آدرس محل مصاحبه ذکر می شود . یکی دیگر از مندرجات اطلاعیه فوق الذکر ، هزینه مصاحبه دکتری است .

سازمان سنجش تعیین مبلغ هزینه مصاحبه را بر عهده دانشگاه ها گذاشته است و هر دانشگاه به صورت جداگانه ، مبلغ مورد نظر را اعلام می کند که داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در مصاحبه دکتری هر موسسه یا دانشگاه غیرانتفاعی باید هزینه را به حساب دانشگاه واریز نمایند و فیش واریزی خود را در روز مصاحبه به مسئولین تحویل دهند . برای آگاهی بیشتر داوطلبان از محدوده هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی 99 در این مقاله چند نمونه از مبالغ مصاحبه دانشگاه های مختلف ارائه شده است .



هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی 99
در سال های گذشته سازمان سنجش تعیین هزینه مصاحبه را بر عهده دانشگاه ها گذاشت تا مسئولین هر دانشگاه با بررسی موارد مورد نیاز ، هزینه را به داوطلبان اعلام نمایند . از آنجا که هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی در سال 99 اعلام نشده است در ادامه مبالغ تعیین شده توسط چند دانشگاه را برای مصاحبه دکتری در سال گذشته ارائه کرده ایم تا میزان حدودی آن برای سال جاری تخمین زده شود . پس از اعلام هزینه مصاحبه دانشگاه های غیر انتفاعی 99 این مقاله به روز رسانی می شود .



هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه های غیرانتفاعی در سال گذشته
نام دانشگاه هزینه مصاحبه
دانشگاه امیرالمومنین 80 هزار تومان
دانشگاه ایوانکی - تهران 100 هزار تومان
دانشگاه شمال آمل 100 هزار تومان
دانشگاه باقرالعلوم - قم 100 هزار تومان
دانشگاه علم و فرهنگ - تهران 150 هزار تومان









علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی جهت جلوگیری از بروز مشکلات در زمان تحصیل از شهریه دکتری غیرانتفاعی 99 اطلاع داشته باشند . همچنین توصیه می شود که افراد دعوت شده به مصاحبه اطلاعیه های دانشگاه غیر انتفاعی مربوطه را دنبال نمایند تا از روش پرداخت هزینه مصاحبه با خبر شوند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند به کلیه سوالات شما درباره مصاحبه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی پاسخ دهند که برای ارتباط با مشاوران می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

در ادامه بخوانید: شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 99 - 1400











سوالات متداول


1-  هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه های غیر انتفاعی چقدر است ؟
 هزینه مصاحبه دانشگاه های غیر انتفاعی توسط هر دانشگاه تعیین شده و بازه تقریبی آن در سال گذشته 80 تا 150 هزار تومان بود که پس از مشخص شدن مبالغ جدید آن این مقاله به روز رسانی می شود .




2-  آیا هزینه مصاحبه همه دانشگاه های غیر انتفاعی یکسان است ؟
 خیر . هزینه مصاحبه توسط هر دانشگاه به طور جداگانه تعیین شده و می تواند متفاوت باشد که چند نمونه از مبالغ تعیین شده برای مصاحبه دکتری غیر انتفاعی در متن مقاله ذکر شده است .




3-  چگونه می توان هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه غیر انتفاعی را پرداخت کرد ؟
 داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه های غیرانتفاعی می بایست اطلاعیه های دانشگاه مربوطه را دنبال کرده و از روش اعلام شده در اطلاعیه ها این هزینه را پرداخت نماید . 

منبع : هزینه مصاحبه دکتری غیرانتفاعی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VGgO
نظرتان را بنویسید