نایلون حبابدار چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

نایلون حبابدار چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمد مظفری

بسته بندی اصولی محصولات به خصوص زمانی که محصول شکننده یا ظریف باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مسائل مهم در بسته بندی اصولی، استفاده از تجهیزات مناسب بسته بندی مانند چسب، کارتن و... است. یکی دیگر از تجهیزات مهم در بسته بندی که حتی می‌توان به تنهایی از آن استفاده کرد و نهایتا با یک نوار چسب، مقاومت آن‌ را بیشتر کرد، نایلون حبابدار است. این نوع نایلون‌ها را بیشتر ما می‌شناسیم و حالت خاص آن‌ بارها ما را سرگرم کرده است. این مدل نایلون‌ها به دلیل ظاهر خاص و حالتی که دارند، خاصیت ضربه گیر داشته و از این طریق محافظی برای ظروف شکستنی یا محصولاتی مانند مبلمان که در صورت بی‌احتیاطی در جابجایی باعث خط و خش می‌شوند، خواهند بود.

نایلون حباب‌دار چیست؟ 

 

نایلون‌‌های حبابدار یکی از شناخته شده‌ترین انواع نایلون‌ها هستند. بیشتر ما تجربه استفاده از این نایلون‌ها در اسباب کشی و برای محافظت از وسایل و لوازم شکستنی را داشته‌ایم، همچنین بسیاری از ما به خالی کردن حباب‌های موجود در نایلون یا در اصطلاح ترکاندن آن‌ علاقه داریم و بارها این کار را امتحان کرده‌ایم. نایلون‌های حبابدار عایق ضربه و صدمه هستند و به دلیل حالتی که دارند از محصولات مراقبت می‌کنند، به همین دلیل می‌توان گفت که اصلی‌ترین کاربرد و مصرف این نایلون‌ها بسته بندی انواع مختلف محصولات است. 

این محصول به صورت چند لایه و تک لایه تولید می‌شود و مزیت مهم آن، نداشتن محدودیت در تولید است. به عبارت دیگر امکان سفارش نایلون حبابدار در ابعاد، اندازه و تعداد لایه‌های مورد نظر وجود دارد تا نایلون کاربردی‌تر بوده و در زمان بسته بندی نیازی به تغییر اندازه آن نباشد. این محصول به صورت رولی یا فله‌ای تولید و به فروش می‌رسد که بیشتر خریداران نوع رولی آن را به دلیل سهولت استفاده به دیگر انواع ترجیح می‌دهند. 

انواع نایلون‌های حبابدار

اگر تصور می‌کنید که همه نایلون‌های حبابدار از یک نوع هستند و نهایتا ابعاد و اندازه‌ آن‌ها متفاوت است، سخت در اشتباه هستید. این محصول هم مانند بسیاری از کالاهای دیگر دارای انواع مختلفی است که هر کدام ویژگی‌های به خصوصی دارند. آشنایی با انواع نایلون‌های حبابدار برای افرادی که متقاضی خرید این محصول هستند، اهمیت زیادی دارد و به شرح زیر است. 

نایلون‌های حبابدار دو لایه با حباب درشت

این نایلون قطر زیادی دارد و حباب‌های آن نسبت به نایلون حبابدار استاندارد یا معمولی درشت‌تر است. هر دو این مسائل باعث می‌شود که کارایی این نوع از نایلون‌های حبابدار در بسته بندی، محافظت و نگهداری از محصولات به خصوص محصولات شکستنی مناسب باشد. 

نایلون‌های حبابدار سه لایه با حباب درشت

نایلون‌های سه لایه نسبت به نایلون دو لایه ضخامت بیشتری دارند و همین مسئله موجب مقاومت و کارایی بالاتر آن‌ها شده است. این نایلون‌ها را هم می‌توان برای محصولات شکستنی مانند ظروف کریستالی و... استفاده کرد اما اصلی‌ترین کاربرد آن‌ها در بسته بندی و محافظت از کالاهایی است که اندازه بزرگ‌تری دارند. 

نایلون سه لایه با حباب ریز

نایلون سه لایه با حباب ریز مقاومتی در حد نایلون‌های حباب درشت با دو لایه دارد با این تفاوت که به دلیل ریز بودن حباب‌ها، انعطاف بیشتری داشته و در ظاهر ظریف‌تر است. این ویژگی، نایلون‌های سه لایه با حباب ریز را به گزینه‌ای مناسب برای بسته بندی لوازم ظریف مانند مجسمه‌ها تبدیل کرده است. 

نایلون‌های حبابدار رنگی 

این نایلون‌ها با رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و کاربرد آن‌ها مانند دیگر انواع نایلون‌ها در بسته بندی است. صنایع و کارخانجات از این نایلون‌ها برای تفکیک محصولات خود استفاده می‌کنند، برای مثال رنگ آبی را به بسته بندی یک محصول و بنفش را به محصولی دیگر اختصاص می‌دهند. همچنین برخی صنایع نایلون‌های رنگی را با هدف ست کردن رنگ آن‌ها با رنگ پس زمینه لوگوی خود انتخاب می‌کنند تا از این طریق لوگو و محصول را در ذهن مشتری ماندگارتر کنند.

نایلون‌های حبابدار دوختی

این نوع نایلون حبابدار در کارگاه برش داشته و در ابعاد مختلف دوخت می‌شوند تا استفاده از آن‌ها سریع‌تر و ساده‌تر باشد و برای تبدیل به ابعاد و اندازه مورد نظر، نیازی به برش نداشته و ضایعاتی تولید نکنند. استفاده از این نوع نایلون‌های حبابدار برای کاور کردن تلفن همراه، لوازم آرایشی و جواهرات بسیار مرسوم است.

مزایای استفاده از نایلون‌های حبابدار 

نه فقط در مورد نایلون‌های حبابدار بلکه در مورد هر محصول دیگری، تا زمانی که محصول مزایایی نداشته باشد، افراد اقدامی برای خرید آن نمی‌کنند. در مورد نایلون‌های حبابدار هم این موضوع حائز اهمیت است و بخش زیادی از استقبال خرید این محصول به دلیل مزایای مختلف استفاده از آن است که به شرح زیر هستند:

  • تولید در ابعاد و اندازه‌های مختلف حتی سفارشی
  • عایق حرارتی و صوتی فوق‌العاده مناسب 
  • امکان بسته بندی راحت‌تر با استفاده از آن و حمل و نقل ساده 
  • سبک وزن بودن که با استفاده از آن وزن کلی وسیله‌ای که نایلون دورتادور آن کشیده می‌شود، سنگین نخواهد شد.
  • ضربه‌گیر قوی و مراقبت از محصولات مختلف
  • جلوگیری از کثیف شدن و خرابی محصولی که با این نایلون بسته بندی شده است.
  • و...
  •  

کاربرد نایلو‌ن‌های حبابدار

 

همان‌طور که گفته شد، نایلون‌های حبابدار بیشتر با هدف محافظت از کالاهای مختلف در برابر عوامل خارجی مانند ضربه، زمین خوردن و... استفاده می‌شوند. در چنین شرایطی ابعاد و اندازه کالایی که نیاز به لایه محافظ دارد، اهمیت چندانی نداشته و از یک فنجان کوچک تا مبلمانی بزرگ را می‌توان با استفاده از آن‌ها بسته بندی کرد. از مهم‌ترین کاربردهای نایلون حبابدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی و محافظت از لوازم خانگی مانند یخچال، گاز، لباسشویی حین جابجایی و در داخل جعبه
  • بسته بندی لوازم الکترونیکی مختلف مانند موبایل، لپ‌تاپ، مانیتور و... در داخل جعبه و در زمان حمل محصول 
  • بسته بندی انواع مختلف محصولات چوبی مانند مبلمان، میزهای عسلی، صندلی‌ها 
  • دسته بندی محصولات آرایشی به خصوص عطر و ادکلن برای جلوگیری از نشتی 
  • استفاده در صنعت شیشه برای محافظت از شیشه بعد از تولید در انبارداری و جابجایی و...
  •  

خرید نایلون حبابدار 

 

با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهایی که تا اینجا از نایلون‌های حبابدار گفتیم، در صورتی که قصد خرید نایلون حبابدار را دارید و به دنبال بهترین روش برای انجام این کار هستید، گزینه‌های زیادی پیش روی شما است. اولین روش برای خرید نایلون حبابدار مراجعه به عمده فروشی‌های این محصول است. نایلون حبابدار عمده مخصوص صنایع یا کسب و کارها است و به صورت رول‌هایی با طول و اندازه استاندارد تولید می‌شود. قیمت عمده نایلون حبابدار نسبت به دیگر روش‌های خرید محصول پایین‌تر است و از این نظر خرید به این شیوه کاملا مقرون به صرفه است. 

خرید آنلاین نایلون حبابدار اما دیگر روش خرید این محصول است. مزیت این روش، امکان مشاهده تمام نایلون‌ها در کنار هم و مقایسه آن‌ها از نظر ویژگی‌ها، اعتبار تولید کننده و قیمت است. البته بیشتر مشتریان نایلون‌های برندهای معتبر را با هر قیمتی خریداری می‌کنند، زیرا کیفیت برندهای خوب مانند گستر-سینا، اغلب تضمین شده است.

ویژگی نایلون‌های حبابدار کیاگستر سینا 

 

نایلون حبابدار کیاگستر سینا که در بازار با نام نایلون حبابدار سینا هم به فروش می‌رسد یکی از بهترین انواع نایلون‌های حبابدار است. این نایلون‌ها در کارخانه در انواع مختلف تولید شده و برای استفاده عمومی در مناسبت‌ها به بازار عرضه می‌شوند. از جمله ویژگی‌های نایلون حبابدار در این تولیدی می‌توان به کیفیت بالا و مرغوبیت مواد اولیه‌ای که در تولید نایلون‌ها به کار می‌رود، اشاره کرد. در صورتی که متقاضی خرید نایلون حبابدار ارزان باشید، این برند نیاز شما را تامین خواهد کرد. برند سینا همچنین با پخش نایلون حبابدار، امکان خرید بدون واسطه را نیز برای متقاضیان این محصول فراهم کرده است. 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lKD7
مطلب بعدی
اسفنج مبل چیست؟
نظرتان را بنویسید