سایت دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir می باشد که در آن انواع سامانه هایی که متقاضیان ورود به تربیت معلم در طول تحصیل به آن ها احتیاج دارند، ارائه شده است. برای دسترسی به سایت های شمیم، هدف، فیش حقوقی فرهنگیان و گلستان می توان به سامانه فرهنگیان مراجعه کرد.




همانطور که می دانید دانشگاه فرهنگیان در جهت تسریع در روند انجام فعالیت های آموزشی و اداری دانشجویان، سامانه ای را به عنوان سایت فرهنگیان ایجاد کرده تا تمامی دانشجویان و افرادی که به نحوی با دانشگاه فرهنگیان در ارتباط هستند بتوانند به مراجعه به این سامانه به نشانی cfu.ac.ir، فعالیت مورد نظر خود را انجام دهند.

از طریق سایت دانشگاه تربیت معلم یا همان فرهنگیان، علاوه بر اینکه امکان مشاهده نمرات، انجام انتخاب رشته و دریافت کارنامه وجود دارد، دانشجویان می توانند دسترسی مستقیم به زیر سایت های این سامانه مانند سایت شمیم فرهنگیان، هدف و یا فیش حقوقی داشته باشند. لذا در ادامه مقاله قصد داریم برای آشنایی دانشجویان با این سامانه به بررسی کامل سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir بپردازیم.



برای ورود مستقیم به سایت دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.









صفحه اصلی سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir می باشد که لینک ورود به سامانه های مختلف این دانشگاه را در اختیار مخاطبان قرار داده است .





معرفی سایت سامانه دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir
سایت دانشگاه تربیت معلم یا همان فرهنگیان مورد استفاده اساتید این دانشگاه برای انجام فعالیت هایی ازجمله وارد کردن نمرات دانشجویان و ارزیابی آن ها، گرفتن فیش حقوقی خود و یا استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان می باشد.



از دیگر افرادی که از وب سایت سامانه دانشگاه فرهنگیان استفاده می کنند، می توان به دانشجویان این دانشگاه اشاره نمود. دانشجویان با ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان که لینک آن در همین سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir قرار دارد، می توانند کارهایی از جمله ثبت نام دانشگاه برای دانشجویان جدید الورود، مشاهده نمرات و دریافت اطلاعات جامع خود، انتخاب واحد فرهنگیان، ارزشیابی اساتید ، پرداخت شهریه ، ثبت نام خوابگاه ها، درخواست نامه اشتغال به تحصیل و ... را انجام دهند.



همچنین پیگیری اخبار علمی دانشجویی و اطلاع به موقع از نشست ها و رویداد های علمی، مشاهده تقویم آموزشی و برنامه درسی، استفاده از سامانه هایی از جمله سامانه شمیم، سامانه مکاتبات اداری و پست الکترونیکی و ... ازدیگر امکانات سایت دانشگاه فرهنگیان برای استفاده این دسته از مخاطبانش است.



بیشتر بخوانید:  سامانه گلستان فرهنگیان





نحوه ورود به سایت دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir
همانطور که اشاره شد دانشگاه فرهنگیان با افزودن سامانه ها و بخش های مختلف به وب سایت خود به نشانی cfu.ac.ir بر آن است که دسترسی آسان تری به مخاطبان خود برای انجام امور مرتبط به دانشگاه به صورت اینترنتی نماید.



برای ورود به سیستم دانشگاه فرهنگیان و مشاهده پورتال شخصی خود، همانند راهنمای تصویری زیر در صفحه اصلی سایت، بالا ، سمت چپ گزینه ورود به سیستم را مشاهده می کنید.







پس از کلیک بر روی دکمه ورود به سیستم، صفحه زیر برایتان باز می شود که با وارد نمودن کلمه کاربری و رمز عبور وارد پورتال شخصی خود در سایت دانشگاه فرهنگیان می شوید.







دانشگاه فرهنگیان مختص به داوطلبانی است که قصد داشته به شغل معلمی ورود پیدا کرده و در آینده آن را دنبال کنند. یکی از سامانه هایی که پذیرفته شدگان این دانشگاه را از زمان ورود تا فارغ التحصیلی همراهی می کند، سایت مروارید دانشگاه فرهنگیان می باشد که تمامی فعالیت های آموزشی دانشجویان در آن انجام می شود.



بیشتر بخوانید: سایت مروارید دانشگاه فرهنگیان









امکانات سایت دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir
همانطور که پیش تر گفته شد سایت دانشگاه تربیت معلم به نشانی www.cfu.ac.ir شامل قسمت های گوناگون می باشد که در این قسمت مقاله مهم ترین آن ها شرح داده شده است .



1در صفحه اصلی سایت دانشگاه فرهنگیان ، اخبار های علمی دانشگاهی دانشگاه فرهنگیان را می بینید که به سه گروه اخبار ستادی که خود شامل اخبار مربوط به معاونت های دانشجویی، نشست شوراهای دانشگاهی، نشست کمسیون های مختلف دانشگاه، ثبت نام رویداد های مختلف ، اعلام نتایج آزمون های مختلف و... است، اخبار استانی که اخبار مرتبط با کلیه پردیس های دانشگاه فرهنگیان در کلیه شهرها و دستاورد های مختلف این دانشگاه در شهرهای مختلف است و اخبار برگزیده که گزیده اخبار این دانشگاه و خبر هایی که از اهمیت بیشتری برخوردار است در این قسمت منتشر می گردد.



2در قسمت بعدی سایت، تقویم آموزشی نیمسال جاری که شامل تاریخ انتخاب واحد، زمان شروع و پایان کلاس ها، حذف واضافه، حذف اضطراری، زمان ارزیابی اساتید و تاریخ امتحانات است، وجود دارد.



3همچنین در صفحه اصلی سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir می توانید برنامه درسی که مختص دانشجو معلمان است مشاهده کنید.



4جالب است بدانید که شما می توانید از طریق صفحه اصلی این سایت با رئیس محترم دانشگاه فرهنگیان ارتباط مستقیم برقرار کرده و اگر درخواستی داشتید مستقیم با ایشان مطرح کنید. به این صورت که روی گزینه ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه کلیک می کنید به صفحه ای متصل شده که می توانید با وارد کردن عنوان درخواست ،نام ، پست الکترونیکی مربوط به خودتان و در آخر متن درخواستتان آن را مطرح کنید.



5پادکست های صوتی مدیریت بالندگی حرفه ای که با عنوان «آواچه» آمده و مضمون آن معمولا در راستای ارتقای شخصیتی و اجتماعی است را می توانید در صفحه اصلی سایت www.cfu.ac.ir گوش دهید.



6رسانه های دیداری و شنیداری،عنوانی است برای پخش مصاحبه ها و بیانات مربوط به دانشجویان و دانشگاه که توسط شخصیت های مهم اجتماعی که در صفحه اصلی سایت آورده شده است.



7در قسمت بعدی می توانید پوستر های مربوط به نشست ها و رویداد های تخصصی در همه ی حوزه های علمی با تاریخ برگزاریشان را ببینید.







همچنین در آخر لینک مستقیم سامانه های مختلف در انتهای سایت www.cfu.ac.ir قرار داده شده که در ادامه به عنوان اسامی این سامانه ها و توضیح برخی از آن ها می پردازیم.



سامانه ها عبارتند از سامانه فیش حقوقی، جامع درامد اختصاصی (سجداد)، سامانه هدف، سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان، سامانه یکپارچه طرح و برنامه وتوسعه منابع، سامانه گلستان، جامع مدیریت عملکرد، نشر مجلات علمی، کارنامه سلامت، سامانه جامع بالندگی حرفه ای، سامانه مکاتبات اداری، پست الکترونیک، کتابخانه های دانشگاه، یادگیری الکترونیکی، سامانه آمارو اطلاعات و سامانه پیشخوان هوشمند.





معرفی انواع سایت های موجود در سامانه فرهنگیان



سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان : سامانه هدف فرهنگیان به منظور ارائه بستر مناسب جهت خدمات مختلف برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است.



سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان : شبکه مجازی یادگیری معلمان که برای آموزش و برقراری ارتباط دانشجویان با یکدیگر واساتید دانشگاه فرهنگیان طراحی شده است.



سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان : مخاطبان این سامانه دانشجویان به منظور ثبت نام، انتخاب واحد،مشاهده نمرات،ارزیابی اساتید و...همچنین معلمان و اساتید به منظور نمره گذاری دانشجویان هستند.



سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه فرهنگیان : همانطور که از اسم این سامانه پیداست مخاطبان آن به طور کلی پژوهشگران هستند که به منظورارائه نشریات و مجلات علمی خود از آن استفاده می کنند.



سامانه فیش حقوقی دانشگاه فرهنگیان : به منظور تسهیل در امر گرفتن فیش حقوقی برای فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش ایجاد شده است.



در صورتی که پس از مطالعه این مقاله در خصوص سایت دانشگاه فرهنگیان سوالی داشتید می توانید با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با حیطه را دریافت نمایید.



در ادامه بخوانید: فیش حقوقی فرهنگیان










سوالات متداول


1- آدرس سایت سامانه فرهنگیان چیست؟
سایت سامانه فرهنگیان www.cfu.ac.ir است که لینک ورود مستقیم آن در متن مقاله قرار داده شده.




2- امکانات سایت سامانه فرهنگیان چیست؟
این وب سایت شامل اخبار علمی،فرهنگی ،دانشجویی می باشد که لینک مستقیم دسترسی به این اخبار در متن مقاله داده شده است.




3- سامانه های دانشگاه فرهنگیان شامل چه مواردی است؟
مهم ترین این سامانه ها سامانه گلستان،هدف،فیش حقوقی فرهنگیان،شمیم و ... می باشد که لینک دسترسی آن ها در متن مقاله داده شده است.

منبع : سایت دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vPEn
نظرتان را بنویسید