خرید انواع سردخانه جسد (تک کابین تا هشت کابین)

خرید انواع سردخانه جسد (تک کابین تا هشت کابین)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
فاطمه نوروزی

سردخانه جسد

سردخانه میت 4 کشو

سردخانه جسد برای نگهداری فردی که فوت کرده است که در واقع این سردخانه صنعتی که به سردخانه مرده معروف است، یکی از مهم ترین تجهیزات مهم در آرامستان ها، مراکز پزشک قانونی، بیمارستان ها، کلینیک های درمانی است ومورد استفاده قرار میگیرد.

سردخانه میت

صنایع برودتی یخچالسازان تولید کننده انواع سردخانه های صنعتی جهت استفاده برای میوه و سبزیجات، پروتئینی و لبنیات و خرما و سردخانه های انسانی می باشد.
سردخانه جسد یخچالسازان در سایز و مدل های مختلف با استفاده از بهترین متریال های موجود در بازار تولید میشوند. صنایع برودتی یخچالسازان مفتخر است بهترین سردخانه را برای شما مشتریان گرانقدر با بکار گیری از بهتریم متریال ساخت تولید و با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رساند.

09128469362

جنس بدنه یخچال سردخانه جسد صنایع برودتی یخچالسازان از نوع استنلس استیل ۳۰۴ نگیر میباشد که در مقابل رطوبت و بو مقاوم است و از لحاظ بهداشت قابل قبول است، کمپرسور این سردخانه ها در مدل های کلترون (تایلند)، دانفوس (آلمان)، امبراکو (ایتالیا)، تکامسه (هند) و فرانسه قابل تغییر است و طبق سفارش مشتریان قابل تغییر است.
سردخانه های اونیور دارای سیستم سرمایشی پر قدرت است که با استفاده از یک دمنده یا الکتروژن سرما داخل کابین به گردش درآمده و دمای آن پایین می آید، همچنین این دستگاه ها دارای عایق بندیو ایزولاسیون موثر با استفاده از عایق تزریق فوم میباشند که مانع از اتلاف سرما میشوند و در کاهش مصرف انرژی موثر است.

مشخصات فنی سردخانه جسد

  1. یخچال سردخانه جسد، درب ورودی با کمپرسور در پشت.
  2. 10 سانتی متر کف یورتان کف. این یک ماده فومای سبز / محیطی است. دستگاه فوم دور ریختنی به
  3. طور کلی.
  4. سیستم کمپرسور آلمان Danfoss (Secop) برای اطمینان از دقیق بودن درجه حرارت خنک سازی.
  5. محدوده دمای ایستاده برای اجساد نگهداری از 0 ºC تا -10 ºC ، -15ºC ~ 5ºC قابل تنظیم است.
  6. به صورت  تخت سینی بدن را با سیستم کشویی محکم بردارید تا مطمئن شوید که بیرون کشیدن و عقب کشیدن آسان است.
  7. سیستم قفل شده درب امن، با کلیدهای قفل شده.
  8. هر یك از واحدها با 4 قطعه چرخ  با کیفیت استاندارد بسته بندی می شود تا مطمئن شوید كه دستگاه از جابجایی مناسبی برخوردار است

انواع سردخانه میت از جهت دما

دمای مثبت
اجسام بین 2 درجه سانتیگراد (36 درجه فارنهایت) و 4 درجه سانتیگراد (39 درجه فارنهایت) نگهداری می شوند. در حالی که این معمولاً برای نگه داشتن بدن تا چند هفته استفاده می شود ، اما از تجزیه ، که با سرعت کمتری نسبت به دمای اتاق ادامه دارد ، جلوگیری نمی کند.

09128464653

دمای منفی
بدن در دمای −10 درجه سانتیگراد (14 درجه فارنهایت) تا −50 درجه سانتیگراد (−58 درجه فارنهایت) نگهداری می شود. معمولاً درسسات پزشکی قانونی مورد استفاده قرار می گیرد ، به ویژه هنگامی که جسدی شناسایی نشده باشد. در این درجه حرارت بدن کاملاً یخ زده است و تجزیه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد اما از آن جلوگیری نمی شود

عملکرد سردخانه جسد 

 سیستم سرمایشی سردخانه میت و انرژی مورد نیاز خود را توسط برق تامین می کند  ، این محصول با استفاده از گاز ها دمای داخل کابین را کاهش داده . در داخل سردخانه دوعدد فن تعبیه شده که  توسط ان ها سرما به  درون  کابین ها وارد می شود . همچنین به منظورصرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از افزایش دما ، بدنه ی این دستگاه توسط  تزریق فوم پلی یورتان کاملا عایق بندی شده است.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rPwK
نظرتان را بنویسید
نظرات
geekgirlnzri
https://venusboroodat.com/category/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B3%D8%AF