قیمت یخچال ویترینی قصابی +دمای مناسب یخچال قصابی

قیمت یخچال ویترینی قصابی +دمای مناسب یخچال قصابی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
masi76kiya

اگر بخواهیم به نوعی از فریزر فروشگاهی اشاره کنیم می توان از یخچال قصابی یاد کرد برای نگهداری گوشت و مرغ از یخچال های قصابی استفاده میکنند،به طور کلی میتوان گفت این یخچال ها بهترین گزینه برای قرار دادن گوشت و مرغ می باشد. این محصولات در اندازه های مختلف بنا بر نیاز شما وهمینطور نوع محصول در ابعاد و طرح های متفاوتی تولید می شود.

بهترین مارک یخچال قصابی

یخچال قصابی دیوار


یخچال ویترینی قصابی از جمله یخچال ایستاده بوده که  در ساختار یخچال ازموتور قوی استفاده می شود زیرا اهمیت تنظیم درجه ی حرارت برای صاحبان فروشگاه بسیار مهم است برای همین برای ساخت این یخچال ها از موتور های قوی استفاده میکنند تا به سرعت دما را پایین بیاورد تا مانع از فساد گوشت شود.

قیمت یخچال گوشت

در ساختار یخچال های قصابی از روشناییLED استفاده شده است که باعث جلوه ی بهتر مغازه و همینطور به نمایش گذاشتن انواع گوشت ها می باشد، می توانید خواستار درج لوگویانام فروشگاه خودرا از طریق لوگوی CNC از مجموعه ما باشید.

در یخچال صنعتی قصابی شیشه های دوجداره ونشکن تعبیه شده است و پر شده از گاز آرگون می باشد که یکی ار بهترین خنک کننده هاست. برای سهولت جابه جایی یخچال پروتئینی در پایین آن چرخ هایی تعبیه شده است که به راحتی بتوانید یخچال را تکان وجابه جا کنید. این یخچال در انواع تک درب، دو درب، سه درب و شش درب تولید می شود.

یخچال قصابی دو درب

یخچال قصابی دو درب

دمای مناسب یخچال قصابی

لیست قیمت انواع یخچال قصابی

سالم نگه داشتن گوشت و انواع محصولات گوشتی و پروتئینی یکی از ضرورت های یک قصابی، سوپر گوشت و پروتئینی هاست زیرا با در کیفیت گوشت ومرغ ودر نتیجه سلامت مصرف کننده و خریدار توجه کنند از این جهت  داشتن دمای مناسب وایمن حائز اهمیت فراوانی است.  برای این امر از موتور های قوی استفاده می کنند لذا با پایین آوردن سریع دمای داخل اتاقک یخچال، از خرابی وفاسد شدن گوشت داخل آن جلوگیری کنند

دمای درونی یخچال قصابی  2 تا 4 درجه سانتیگرادو دمای فریزر 18- تا 16- می باشد.

جنس بدنه یخچال های قصابی از چه می باشد؟

برای تولید یخچال ایستاده قصابی باید از ورق های استیل باکیفیت و ضد رطوبت استفاده کرد تا برای نظافت این یخچال ها با مشکل مواجه نشوند و به راحتی قابل تمیز شدن  و شستشو باشد. این ورق های استیل استنلس به شما این اطمینان خاطر رامی دهد که هیچ گونه نگرانی را از جهت پوسیدگی و زنک ضد زدگی را در یخچال نداشته باشید.

انواع یخچال گوشت قصابی

یخچال گوشت در مدل ها وابعاد مختلفی با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه ی شما قابل ساخت و تولید در صنایع برودتی یخچال مارکت می باشد.

برخی از این یخچال ها به صورتی طراحی شده اند که دارای آویز لاشه هستند به صورتی که قصاب بتواند گوشت ها را آویزان کنند وازاین طریق از گوشت ها نگهداری و در معرض دید مشتری ها قرار دهد و برخی دیگر این یخچال ها به گونه ای می باشد که برای نگهداری از گوشت ها در یخچال صنعتی طبقه هایی تعبیه شده است که انواع گوشت را بتوانند بر روی این طبقه ها نگهداری کنند.

قیمت یخچال قصابی

شما می توانید برای جلوه بهتر و بهره بری بیشتر از یخچال قصابی خود یخچالی که هم دارای طبقه باشد هم آویز لاشه را انتخاب کنید.

در حالت کلی یخچال های ایستاده قصابی در انواع دودرب و سه درب تولید می شود.

ویژگی یخچال قصابی

اگر بخواهیم به ویژگی های یخچال های قصابی اشاره کنیم باید بگیم که:

گوشت را کاملا تازه و سالم نگه می دارد.

با روشنایی داخلی یخچال برای روشن کردن اجناس خود ، میتوانید یک نمای عالی از یخچال خود به نمایش بگذارید و همین امر سبب بازاریابی شمامی شود.

سهولت در نظافت و بهداشت یخچال

  1. شیشه های سکوریت ونشکن
  2. جنس بدنه ی استیل ضد زنگ
ابعاد۲ متر در ۲ متر
نوع سیستم سرمایشینوفراست (فن دار)
جنس بدنه خارجی و داخلی استیل ضد زنگ
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
آویز لاشهدارد
جنس طبقاتاستیل و شیشه ای
جنس تاج استیل
قدرت موتور۱/۵ اسب
دمای داخلیبالای صفر
نوع دماقابل تنظیم
روشنایی LEDدارد
نوع شیشهسکوریت و ضدبخار
مشخصات فنی یخچال قصابی

یخچال قصابی دو درب

این یخچال ها دارای قدرت موتور بالایی هستند، در ساختار یخچال از قدرت موتور 1/5 اسب استفاده شده است که این بالاتر از قدرت موتور یخچال ایستاده دو درب است وارتفاع یخچال قصابی در طور معمول 1/5 متر می باشد که به صورت انباری دار نیز قابل تولید است.

یخچال قصابی دست دوم
یخچال قصابی قیمت
ابعاد150*2*75 سانتی متر
جنس بدنهاستیل
عایق تزریق فوم
تاجدارد
قدرت کمپرسوریک اسب بخار
مشخصات فنی یخچال قصابی 1/5 متری

یخچال قصابی سه درب

در ساختار یخچال قصابی سه درب نیز از قدرت موتور سه درب استفاده شده است و در ارتفاع 2 متر ساخته می شود به طبع نسبت به یخچال ایستاده سه درب از قدرت بالاتری برخور دار است. می توانید یخچال قصابی خود را به صورت انباری دار نیز از مجموعه ما خریداری کنید.

خرید یخچال قصابی
قیمت یخجال قصابی ایستاده
ابعاد200*200*80 سانتی متر 
جنس بدنه پلی یورتان
پایه یخچالچرخدار و ثابت
قدرت موتور۳/۴ سکاپ ( دانفوس ) با راندمان بالا
نورپردازی LED
مشخصات فنی یخجال قصابی دو متری

لازم به ذکر است که یخچال های قصابی به دو نوع پشت بسته و دو طرف نما(ویترینی) در صنایع برودتی یخچال مارکت با بهترین متریال تولید، ساخته وبه شما مشتریان عزیز عرضه می شود.

خرید یخچال قصابی

شما مشتریان عزیز و ارجمند میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید.
کافی است با کارشناسان فروش تماس گرفته تا لیست قیمت انواع یخجال قصابی، قیمت یخچال قصابی مدرن، یخچال گوشت، یخچال قصابی ویترینی مطلع و در راه خرید بهتر ومطمئن تر آن ها شما را راهنمایی کنند.

یخچال قصابی ویترینی

دمای یخچال قصابی


قیمت یخچال قصابی

از دیگر برندهایی که در این زمینه فعالیت می کنند می شود به یخچال قصابی فریدونی، یخجال قصابی زاگرس، یخچال قصابی فریدونی و... اشاره کرد

صنایع برودتی یخچال مارکت با ۲۵ سال سابقه تولید انواع یخچال های ایستاده قصابی می باشد که محصولات خود را به صورت تک و عمده به سراسر شهرهای ایران از جمله اصفهان، تهران، شیراز، کرج و... ارسال می کند و همچنین صادر به کشور های همسایه عراق، پاکستان، افغانستان و...صورت می گیرد .
صنایع برودتی یخچال مارکت همواره می کوشد محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد .
تمامی محصولات این مجموعه دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KPBl
نظرتان را بنویسید