مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد 99 – کاردانی و کارشناسی

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد 99 – کاردانی و کارشناسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد 99 – کاردانی و کارشناسی
ثبت نام دانشگاه آزاد 99 در دو ترم مهر و بهمن انجام میگیرد که داوطلبان عزیز میتوانند در زمان مشخص شده با ارائه مدارک جهت ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام دانشگاه ازاد به صورت الکترونیکی بوده و دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما ابتدا باید با دانلود دفترچه و مطالعه ان از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه azmoon.org اقدام به ثبت نام نمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام :
1- اصل دیپلم کامل متوسـطه یـا اصـل گـواهی قبـولی پایـان تحصیلات نظام قدیم متوسطه و یا اصل گواهی اتمـام دوره پـیش
دانشگاهی نظام جدید متوسطه ، به همراه تصویر آن ها .
تذکر : چنانچه پذیرفته شده اصل مدرك تحصیلی خود را دراختیار نداشته باشد ولی تصویر آن یا گواهی معتبـر پایـان دوره راارائه کند ، باید متعهد گردد اصل مدرك را قبل از پایـان نیمسـال اول بــه دانشگاه تحویــل دهــد و تعهــد مــذکور نیــز همــراه بــا تضمین های مالی ( چک یا سفته به مبلغ ده میلیون ریال ) می باشد .
2 - اصــل شناســنامه عکــس دار و دو بــرگ تصــویر از تمــام صفحات آن ( اصل شناسنامه صرفاً براي تطبیق خواهد بود . )
3 - اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی ( اصل کارت صرفاً براي طبیق خواهد بود ) .
4 - شــش قطعــه عکــس 4 در3 تمــام رخ کــه اخیــراً تهیــه و مشخصات پذیرفته شده در پشـت آنهـا نوشـته شـده باشـد .( بـرای مشمولین 12 قطعه ) .
5 - اصل و دو برگ تصویرمدرك مشخص کننـده وضـعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد .
6 - تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نـام ، فرم هـای مربـوط به تعهدات و سایر فرم های که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته شدگان متقاضی ثبت نام قرار خواهـد گرفت .
7 - مشمولان دیپلمـه ای کـه بـا اسـتفاده از تعهـدات خـدمتی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی از خدمت دوره ضرورت معـاف می باشند و معافیت آنان پس از انجام تعهد مقرر صادر مـی گـردد باید موافقت نامه رسمی از وزارتخانه یـا سـازمان متبـوع ( چنانچـه لطمه ای به انجام تعهدات وارد نشود ) را ارائه دهند .
افـرادی کـه بـه عنـوان سـرباز معلـم مشـغول خـدمت وظیفـه عمومی هستند برای ثبت نام لازم است با مجوز وظیفه عمـومی از خدمت ترخیص گردند .
8 - شـاغلین نیروهـای نظـامی و انتظـامی جمهـوری اسـلامی ایران بایستی گواهی موافقـت و معرفـی سـازمان مربوطـه را ارائـه نمایند .
9 - پذیرفته شدگانی که در فرم ثبت نـام اینترنتـی شـرکت در آزمون ، خـود را مشـمول مـاده واحـده مصـوب مجلـس شـورای اســلامی موضوع اســتفاده از ســهمیه رزمنــدگان و ایثــارگران دانسته اند ، باید هنگام ثبت نام فرم مربـوط بـه تعهد نامـه اسـتفاده از سـهمیه رزمنـدگان و ایثـارگران را تکمیـل و بـه واحـد یـا مرکـز دانشگاهی ارائه دهند . دانشـگاه آزاد اسـلامی بـه منظـور حصـول اطمینان از صحت مدارك مربوط به استفاده کننـد گان از سـهمیه رزمنـدگان و ایثـارگران مراتـب را بـه طـور جمعـی از ارگانهـای ذیربط استعلام نموده و نتیجـه آن را متعاقبـاً بـه واحـد ها و مراکـز دانشگاهی ابلاغ خواهند نمود . بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبـت نـام و یـا حـین تحصـیل ، واجـد شـرایط بـودن ایـن قبیـل ز دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسـد ، دانشـگاه از ادامه تحصیل آنـان ممانعـت بـه عمـل خواهـد آورد و در ایـن صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علـت سـوء اسـتفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قـانونی آنهـا بـرای دانشـگاه محفوظ خواهد ماند .

جهت اطلاع از مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد – ویرایش اطلاعات و مدارک ثبت نام و زمان و نحوه تحویل لیست مدارک ثبت نام کاردانی و کارشناسی به دانشگاه آزاد از سراسر کشور با مرکز مشاوره و ثبت نام دانشگاه آزاد تماس بگیرید
9099072952 – تماس از سراسر کشور
9092305587 – تماس از استان تهران
تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب


شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد 99

شرایط عمومی

1. اعتقاد و التزام عملی به اسلام و یا یکـی از ادیـان تصــریح شــده در قــانون اساســی جمهــوری اســلامی ایران
2. عدم عناد داوطلب با نظام جمهوری اسلامی ایران
3. عدم احراز فساد اخلاقی
4. داشتن توانایی جسمی لازم و متناسب با رشته انتخابی
5. متقاضی بـرای شـروع و ادامـه تحصـیل از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران منعی نداشته باشد.

شرایط اختصاصی

1. دارا بودن دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، پیش دانشگاهی یا دیپلم متوسطه نظام جدید آموزشی برای ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته
2. دارا بودن مدرک کاردانی برای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته
3. دارا بودن دیپلم 3 ساله فنی حرفه ای ، کاردانش یا نظری برای ثبت نام کاردانی پیوسته
4. دارا بودن دیپلم کامل نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی برای ثبت نام کاردانی ناپیوسته

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تاشما را با شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد اشنا کنیم و راهنمایی های لازم در ارتباط با مدارک ثبت نام دانشگاه ازاد ارئه دهیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه ازاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wDEr
نظرتان را بنویسید