لیزر موهای زائد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
CALLMEELIK
لیزر موهای زائد
از بین بردن موهای زائد همیشه کاری طاقت فرسا بوده است اما امروزه روش های زیادی برای از بین بردن آن ها آمده است که بهترین روش لیزر موهای زائد است.
از این روش برای همه ی نواحی بدن می شه استفاده کرد و روش کار این دستگاه به صورتی است که به فولیکول مو آسیب وارد می کند و از بین می برد.
در لیزر موهای زائد دستگاه های مختلفی استفاده می شود که بهترین های آن ها دستگاه الکساندرایت،دایود،ND YAG است.
ND YAG
Cynosure Elite)،Candela Gentle YAG،(Cutera coolGlide
این دستگاه دارای طول موج بلندی است از این رو برای پوست ها ی تیره مناسب تر است.
الکسانداریت
Epi Tuch Plus)،Cynosure Apogee،Candela Gentle lase)
بهترین مزیت این دستگاه بزرگ تر بودن ناحیه تابش و سرعت بالای تکرار آن استکه بخاطر همین تو زمان کمی سطح بیشتری از پوست را تحت پوشش قرار می دهد از دستگاه برای پوستها ی سفید تا زیتونی استفاده می شود.
دایود
LaserLite)،Slp 1000،Light sheer،Alma soprano XL)
این دستگاه هم طول موج بلند و کوتاه را تولید می کند به همین دلیل ملانینی کم تری جذب می کند و به فولیکول مو در عمق پوست نفوذ می کند طول موج بلند آسیب ها ی پوستی را کاهش می دهد.این دستگاه مناسب پوست ها یی با تیرگی متوسط تا زیاد است.
لیزر بیکینی
این ناحیه به دلیل رطوبت و گردش هورمونی که دارد بیشتر در معرض رشد موهای زائد قرار می گیرد لیزر بیکینی راهی مطمئن است برای اینکار به یک پزشک ماهر نیاز دارید که از دستگاه های به روز و استاندارد استفاده کنند و عملکرد این دستگاه به این صورتی است که یک ژل (لوبرکیانت) به این نا حیه زده و دستگاه لیزر روی پوست این ناحیه چرخانده می شود.
برای کسانی که پوست حساس دارن بهتر است برای از بین بردن موهای زائد بدن توسط لیزر از کرم بی حس کننده یا خنک کننده استفاده کنند.
منبع: درماپلاس1

https://dermaplus1.com/laser-hair/

https://dermaplus1.com/bikini-laser/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mDW0
نظرتان را بنویسید