دانلود برنامه نوبیتکس

دانلود برنامه نوبیتکس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
نرم افزار نوبیتکس جهت سهولت کاربران برای فعالیت در بازار ارز های دیجیتال طراحی و ارائه شده است. سرمایه گذاران به راحتی می توانند از طریق دانلود و نصب برنامه nobitex app  بر روی تلفن همراه خود و با استفاده از حساب کاربری مجازی خود در نوبیتکس برای معاملات در بازار ارز های دیجیتالی اقدام نمایند .





سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتال به دنبال صرافی ارز دیجیتال آنلاین معتبر می باشند که بتوانند به راحتی معاملات خود را با استفاده از حساب کاربری مجازی انجام دهند. نوبیتکس یک صرافی آنلاین برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال می باشد که سرمایه گذاران می توانند در سایت nobitex.ir و یا نرم افزار نوبیتکس ثبت نام و از امکانات این بازار آنلاین ارز دیجیتال بهره مند شوند.

صرافی آنلاین ارز دیجیتال نوبیتکس سعی بر این دارد که کاربران نوبیتکس در هر زمان و مکان بتوانند به راحتی به صفحه کاربری خود در نوبیتکس دسترسی و بررسی معاملات در بازار ارز دیجیتال را پیگیری نمایند. سرمایه گذاران با نصب nobitex app بر روی تلفن همراه خود به راحتی می توانند در بازار ارز دیجیتال فعالیت داشته باشند. در این مقاله در رابطه با دانلود نرم افزار نوبیتکس، نصب آن بر روی تلفن همراه و ورود به صفحه کاربری سرمایه گذران بیان شده است.




دانلود اپلیکیشن نوبیتکس
افراد به منظور دانلود مستقیم برنامه نوبیتکس برای اندروید و ورود با تلفن همراه به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن نوبیتکس برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه نوبیتکس برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی تلفن همراه اندروید خود نصب نمایند.



برنامه نوبیتکس برای اندروید

نویسنده: سایت حقوقی دینا
حجم: 8.9 مگابایت
منبع: nobitex.ir
دانلود فایل



سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال برای دسترسی راحت به صرافی آنلاین نوبیتکس می توانند از فروشگاه های معتبر جهت دانلود نرم افزارهای تلفن همراه نیز برنامه نوبیتکس را دانلود نمایند.



حتما بخوانید: ورود به سایت نوبیتکس nobitex.ir





”برای عضویت در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران کلیک کنید. “





راهنمای نصب و ورود به نرم افزار نوبیتکس
سر مایه گذاران برای معاملات در بازار ارز دیجیتال در صرافی آنلاین نوبیتکس ، پس از دانلود برنامه نوبیتکس و نصب آن، مستلزم ورود به برنامه نوبیتکس می باشند. ابتدا کاربران اپلیکیشن نوبیتکس را که فایل نصبی آن در بخش قبل قرار داده شده است، دانلود کرده و بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند. سپس برای ورود به برنامه نوبیتکس، کاربران می توانند مراحل زیر را دنبال نمایند.



کاربران پس از مشاهده آیکون برنامه نوبیتکس بر روی صفحه تلفن همراه برای ورود به اپلیکیشن، بر رو آیکون برنامه nobitex ضربه بزنند.









پس از اجرا شدن نرم افزار مطابق صفحه زیر نوبیتکس به کاربران برای انتخاب این برنامه خوش آمد می گوید و می بایست گزینه بعدی را کاربران انتخاب نمایند.







در این مرحله پس از مطالعه ای کوتاه در رابطه با فعالیت در بازار ارز دیجیتال در نرم افزار نوبیتکس، کاربران برای ورود به برنامه می بایست گزینه فهمیدم انتخاب نمایند.







در این صفحه کاربران نرم افزار نوبیتکس فعالیت در بازار ارز دیجیتال را در صرافی نوبیتکس نسبت به آمادگی خود می توانند انتخاب نمایند.







در این مرحله صفحه اصلی برنامه نوبیتکس برای کاربران نمایش داده خواهد شد، جهت ورود به صفحه کاربری خود می بایست پایین صفحه سمت چپ گزینه حساب را انتخاب نمایند.







در این مرحله کاربران با انتخاب گزینه حساب بالای صفحه گزینه ورود یا ثبت نام مشاهده می نمایند، می بایست برای ورود به حساب کاربری در نوبیتکس این گزینه را انتخاب نمایند.







در این قسمت سرمایه گذاران می توانند به راحتی آدرس گوگل و گذرواژه خود را که هنگام ثبت نام در نوبیتکس ثبت نموده اند را جهت ورود به حساب کاربری خود وارد نمایند.







سرمایه گذاران برای معاملات در بازار ارز دیجیتال صرافی آنلاین نوبیتکس با ورود به حساب کاربری به راحتی می توانند در برنامه نوبیتکس فعالیت خود را آغاز نمایند.



در ادامه بخوانید: مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال


نحوه استفاده از نوبیتکس در آیفون ios
کاربران صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال نوبیتکس جهت استفاده از صفحه کاربری نوبیتکس برای انجام معاملات بازار ارزهای دیجیتال در گوشی های آیفون می بایست از طریق مرورگر safari نشانی nobitex.ir را جستجو کرده و با استفاده از حساب گوگل و گذرواژه نوبیتکس خود وارد حساب کاربری مجازی شده و فعالیت خود را برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال شروع نمایند.







در ادامه بخوانید: بیت کوین bitcoin چیست


امکانات نرم افزار نوبیتکس
صرافی آنلاین نوبیتکس با ارائه خدمات جهت سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی توانسته است نسبت به رقبای خود در این بازار تمامی امکانات برای معاملات در بازار ارز دیجیتال را در نرم افزار موبایلی خود در اختیار کاربران نوبیتکس قرار دهد.



سرمایه گذاران به راحتی مدیریت کیف پول خود را به عهده دارند و می توانند وضعیت موجودی کیف پول ارز دیجیتال، تاریخچه معاملات و ارزش دارایی های خود را در معاملات رمز ارزها دنبال مشاهده نمایند.

سرمایه گذاران با استفاده از قسمت معاملات در نرم افزار نوبیتکس می توانند به راحتی سفارشات خرید و فروش در بازار ارز دیجیتال و تاریخچه سفارشات انواع رمز ارز ها را داشته باشند.

نوبیتکس در نرم افزار خود قسمتی را طراحی نموده است که کاربران می توانند رمز ارز های مورد علاقه خود را در بازار ارز دیجیتال، رمز ارز ها در بازار نوبیتکس و بازار جهانی را در یکجا داشته باشند.



برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار نوبیتکس در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ورود به برنامه نوبیتکس پاسخ دهند .



در ادامه بخوانید: انواع ارز دیجیتال






سوالات متداول


1- نرم افزار نوبیتکس تمام خدمات سایت نوبیتکس را ارائه داده است؟
بله تمامی امکانات سایت نوبیتکس در برنامه نوبیتکس ارائه شده که در رابطه با امکانات این نرم افزار در متن مقاله بیان شده است.


2- برای ورود به برنامه نوبیتکس حتما باید از قبل در سایت نوبیتکس ثبت نام انجام داده باشیم؟
خیر از طریق نرم افزار هم میتونید ثبت نام انجام بدید و جهت ورود به حساب کاربری در متن مقاله کامل توضیح داده شده است.


3- نرم افزار نوبیتکس تنها در رابطه با بازار ارز های دیجیتال خدمات ارائه داده است؟
بله برنامه نوبیتکس صرافی آنلاین ارزهای دیجیتالی است و در متن مقاله در رابطه با فعالیت آن آورده شده است.

منبع : دانلود برنامه نوبیتکس
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J0qD
نظرتان را بنویسید