دانلود دفترچه آزمون نظام مهندسی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان آزمون نظام مهندسی کل کشور با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 می توانند از شرایط، ضوابط، زمان برگزاری آزمون و موارد دیگر و مهم گنجانیده شده در دفترچه مطلع گردند. هنوز لینک دفترچه جدید ارائه نشده است اما با هماهنگی های لازم با ستاد مبارزه با کرونا به زودی این مهم نیز اعلام شده و قابل دانلود خواهد بود.




وبسایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در کنار معرفی بخش های مربوط به آیین نامه ها، قوانین و بخشنامه های دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان بخشی را تحت عنوان سامانه آزمون های ورود به حرفه در دسترس متقاضیان قرار داده که با بررسی بخش های مختلف این سامانه می توان از لینک و نحوه دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 مطلع شد.

این دفترچه تحت عنوان دفترچه راهنمای شركت در جلسه آزمون های ورود به حرفه مهندسان، كاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در وبسایت معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی بارگذاری خواهد شد. مطالعه جزئیات این دفترچه پیش از ثبت نام و حضور در جلسه آزمون برای همه متقاضیان الزامی است. به همین دلیل در ادامه مقاله قصد داریم جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 را بررسی و لینک دانلود آن را ارائه دهیم.



دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99
معاونت مسکن و ساختمان در وبسایت خود هنوز زمان دقیق و مشخصی را برای بر گزاری آزمون نوبت دوم اعلام ننموده است. با این حال این معاونت در اطلاعیه ای برگزاری و شرایط آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان نوبت دوم امسال را منوط به هماهنگی‌ با ستاد ملی مبارزه با کرونا دانسته است.

با این حال پیش بینی این سازمان و همچنین طبق گمانه زنی های عرفی اوایل تا اواسط اسفندماه سال 99 در نوبت دوم، آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار خواهد شد. باید خاطرنشان شد که سال گذشته آزمون نظام مهندسی در روزهای پنج شنبه و جمعه ی پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه برگزار شد. شروع ثبت نام از تاریخ 6 دی ماه و تا مدت یک هفته نیز ادامه داشته است.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 جدید آزمون هنوز در وبسایت مذکور بارگذاری نشده است. به محض بارگذاری در وبسایت این مجموعه، دفترچه ثبت نام نظام مهندسی 99 در متن همین مقاله قرار داده خواهد شد.



لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99 به محض انتشار دراینجا قرار می گیرد.



متقاضیان می توانند برای آشنایی کلی با این دفترچه، از طریق لینک زیر به مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر ماه 99 بپردازند. همچنین سایر اطلاعات مربوط به ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 در مقاله زیر توضیح داده شده است.



دفترچه آزمون نظام مهندسی مهر ماه 99



متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی آزمون های استخدامی هیوا از اخبار و اطلاعیه های مربوط به نظام مهندسی در اسرع وقت مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99





معرفی بخش های مختلف دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99
پس از دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 از سایت inbr.ir در بخشهای مختلفی از نحوه ی آزمون گرفته تا بررسی قبولی و غیره بصورت جامع می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز متقاضیان را مشاهده فرمایید. در بخش آغازین، الزامات رعایت موارد بهداشتی به عنوان بند "الف" به چشم می خورد. با توجه به همه گیری بیماری کرونا و شرایط خاص برگزاری امتحانات و آزمون ها در این بحران از متقاضیان خواسته شده تا:



از ماسک سه لایه استفاده کنند.

مواد ضدعفونی و الکل همراه داشته باشند.

زیرانداز و محافظ جهت قرار دادن کتاب همراه داشته باشند.

از ازدحام جلوگیری کرده و ساعتی زودتر در محل آزمون حضور داشته باشند.

از آوردن تجهیزات غیرمجاز مانند دوربین و گوشی و غیره خودداری کنند.



همچنین در ادامه و بند "ب" این دفترچه با عنوان کارت شناسایی آزمون تمام اطلاعات مربوط به گرفتن کارت و قوانین و ضوابط مشخص و شرح داده شده است. مهمترین تذکر این بخش مربوط به همراه داشتن كارت شناسایی آزمون و همچنین كارت عضویت سازمان استان به علاوه كارت معتبر عکس دار است.

بیشتر بخوانید: شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 99









در بخش بعدی (بخش ج) پاسخنامه و نکات مهمی در مورد آن منظور شده است. در بخش "د" شیوه پاسخگویی به سؤال های تستی آزمون بررسی شده و نکات مهمی در مورد نمره منفی در این آزمون مطرح گردیده است. همچنین در ادامه بخش های این دفترچه باید به بند (هـ) یعنی تاریخ و زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اشاره نمود. گرچه هنوز اطلاعات جدید جهت آزمون نوبت دوم اسفند 99 اعلام نشده است با این حال و با توجه به زمان عرفی برقراری این آزمون احتمالا اسفند ماه سال جاری این آزمون و به روال زمانی قبل برگزار خواهد شد.

اعلام حد نصاب قبولی در بند "و" این دفترچه و محل برگزاری آزمون در بند "ی" گنجانیده شده اند. در پایان نیز تذکراتی من جمله ارائه کارت های مربوطه، آوردن مداد سياه پررنگ و نرم، پاك كن، تراش، ماشين حساب، كتاب و جزوات مورد نياز و ضوابط و قوانین آزمون نیز در ادامه از موارد تشکیل دهنده ی این بخش هستند.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 را در اختیار متقاضیان قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آنان را برای شرکت در جلسه آزمون راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: منابع آزمون نظام مهندسی









سوالات متداول


1- دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چه زمانی منتشر می شود ؟
با توجه به توضیحات متن مقاله دفترچه ثبت نام ازمون نظام مهندسی برای دو نوبت در سال منتشر می وشد که تاریخ دقیق آن در متن مقاله موجود است.




2- دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی را از کجا می توان دانلود کرد ؟
دفترچه نظام مهندسی در وبسایت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منتشر می شود که لینک دانلود آن در متن مقاله موجود است.




3- جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی چیست ؟
دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی از بندهای مختلفی تشکیل شده که توضیحات آن در متن مقاله موجود است.

منبع : دانلود دفترچه آزمون نظام مهندسی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P3wA
نظرتان را بنویسید