پکیج آرونیکس نیز مانند سایر وسیله های برقی و گازی به سرویس های دوره ای ( ماهیانه - سالیانه ) احتیاج دارند ، زیرا اگر به صورت منظم پکیج دیواری آرونیکس خود را بررسی و سرویس کنید ، ایرادات جزئی آن مشخص و برطرف می شود و از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری می کند ، در این شرایط هم هزینه کم تری برای تعمیر پکیج آرونیکس خود پرداخت می کنید و هم از خرابی های جدی تر جلوگیری می کنید.
سرویس کامل پکیج آرونیکس ( اورهال پکیج آرونیکس )
در سرویس کامل پکیج آرونیکس کلیه قطعات پکیج دمونتاژ و جدا میشود ، مبدل ها اسید شویی و بلوکهای هیدرولیکی و هوزینگ ها و لوله ها رسوبزدایی می شود ، مجموعه هود و فن شستشو و وضعیت منبع انبساط چک و باد آن شارژ می شود ، مجموعه کیت سرویس شیر سه طرفه تعمیر و در صورت نیاز تعویض میگردد ، عملکرد مانومتر ، ایرونت و شیرپرکن چک و رفع عیب می شود ، مجموعه برنر و شیرگاز تنظیم شعله می شود ، بدنه دستگاه کاملا نظافت میشود ( حتی قاب برد ) و بعد از چک و بررسی عملکرد قطعات و سنسورهای پکیج آرونیکس ، مجددا قطعات و لوله ها با واشرها و اورینگهای نو و با کیفیت بالا مونتاژ می گردد . ( مانند روز اول کارخانه ) لازم به ذکر هست که دستگاه پکیج آرونیکس بعد از مونتاژ ، مورد تست عملکرد قرار میگیرد .
برخی از اشکالات شایع پکیج دیواری آرونیکس
برخی از پکیج های آرونیکس نسل جدید دارای مانیتور می باشند و تمامی عیب ها و خطا های پکیج آرونیکس به صورت یک ارور کد ( ERROR CODE ) روی صفحه نمایشگر آن ها مشخص می شود و تمامی این کد ها در دفترچه راهنمای پکیج آرونیکس آن برند ذکر شده است که هر کد نشانگر چه نوع خرابی در پکیج آرونیکس می باشد ، البته لازم به ذکر است که بدانید کد های خطای برند های مختلف برای نمونه پکیج آرونیکس با کد های خطای برند دیگر متفاوت است و ارورهای هر برند در دفترچه راهنمای آن یادداشت شده است ، حتی اگردفترچه راهنمای پکیج آرونیکس خود را نیز ندارید ، تنها با یک سرچ ساده می توانید آن ها را در این سایت مشاهده کنید .
اما برخی دیگر از پکیج ها آرونیکس نیز دارای صفحه مانیتوری نیستند و خطاهای آن ها به صورت کد روی صفحه نمایان نمی شود و نیاز دارند که هنگام بروز مشکل اول آن ها را عیب یابی کنیم و قطعه ای که احتمال خرابی در آن وجود دارد را بررسی کنیم ، در ادامه به عمده دلایل خرابی پکیج دیواری آرونیکس می پردازیم و دلایل خرابی آن ها را بررسی می کنیم ، البته بهترین نکته در هنگام تعمیر پکیج آرونیکس تماس با شرکت مدار سرویس می باشد ، اما آشنایی نسبی با مشکلات پکیج آرونیکس نیز برای هر فردی که در منزل خود یک دستگاه پکیج آرونیکس دارد لازم است .
کم بودن دمای آب گرم بهداشتی پکیج دیواری آرونیکس
در ابتدا قابل ذکر است که ما فرض را براین میگذاریم که پکیج آرونیکس روشن بوده ، فشار آب داخل پکیج در حد نصاب خود یعنی بالای نیم بار قرار دارد و پکیج تمام مراحل تایید، تشخیص و ایمنی را انجام داده و شعله ایجاد و پایدار گشته اما آبگرم مصرفی یا بهداشتی به اندازه کافی گرم نیست و یا مدام سرد و گرم میگردد در این هنگام قبل از تعمیر پکیج آرونیکس لازم است که بدانید خرابی ممکن است ، از ایراد یک یا چند قطعه همچنین بهم خوردن تنظیمات و یا رسوب و گرفتگی دستگاه باشد که باید بررسی گردد . قطعاتی که میتوانند معیوب باشند عبارتند از :
1 - فلوسوئچ یا فلورگلاتور و یا فلومتر پکیج آرونیکس ، این قطعات هر کدام به شکلی منحصر به فرد وظیفه ی گزارش دادن باز بودن مسیر آب گرم بهداشتی را به برد دارا میباشند .
2 - سنسور تشخیص دمای آب گرم بهداشتی ، همانطور که از اسم این قطعه پیداست دمای لحظه ای آب گرم بهداشتی را در زمان کار کرد پکیج آرونیکس به برد گزارش میدهد پس به هر دلیل خرابی این قطعه میتواند گزارش غلط را به برد ارسال کرده و مانع از عملکرد صحیح پکیج آرونیکس گردد .
3 - نرسیدن حجم گاز کافی در زمان احتراق و تولید گرمای مد نظر
در این حالت ابتدا باید چک شود که دمای انتخابی برای آبگرم بهداشتی روی چه عددی تنظیم شده، اصولا این مقدار بین ۳۵ تا ۶۰ درجه سانتیگراد متغییر است پس با انتخاب دمای بالاتر آب گرمتری خواهیم داشت اما اگر دمای آب را بالا بردیم و شعله کم بود باید فیلتر گاز و تنظیمات شیر گاز بررسی گردد فشار گاز شهری داخل لوله ی گاز بعد از رگلاتور حدود ۲۵میلی بار و سهم پکیج آرونیکس از این فشار گاز در حالت شعله ی مینیمم حدود ۲ میلی بار و در حالت ماکزیمم حدود ۹ یا ۱۰ میلی بار میباشد که بهتر است توسط تکنسین مجرب تنظیم گردد
4 - گرفتگی مبدل که این مبحث در پکیج های تک مبدل آرونیکس و دو مبدل آرونیکس به شکلی کاملا جدا بررسی میگردد ولی بطور کلی هرگونه گرفتگی و رسوب داخل مبدل و همچنین مسیر گردش مایع ، مانع از انتقال صحیح انرژی حرارتی تعریف شده برای مایع در حال گرم شدن میشود .
مشکلات تغذیه برق پکیج دیواری آرونیکس
در هنگام بروز چنین مشکلاتی کنترلر ها ، صفحه نمایش و چراغ های پکیج آرونیکس خود را بررسی کنید، در صورتی که در این قطعات ایرادی مشاهده نکردید، دیگر قطعات برقی پکیج آرونیکس را بررسی کنید و سپس اقدام به تعمیر پکیج کنید ، اما اگر تمام قطعات برقی پکیج به درستی کار می کردند ، باید جعبه تقسیم منزل را بررسی کنید تا کلید و یا فیوزی نپریده باشد . اگر با انجام مراحل بالا هیچگونه تغییری در روند کاری پکیج آرونیکس خود مشاهده نکردید، فیوز پکیج را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن مشکل اقدام به تعمیر و یا تعویض فیوز با توجه به طرف کردن عامل خرابی فیوز در پکیج آرونیکس خود کنید و گرنه در صورت راه اندازی دوباره پکیج مجددا فیوز میسوزد.
عیب یابی کم شدن مداوم فشار آب پکیج دیواری آرونیکس
هنگامی که فشار آب پکیج آرونیکس شما مدام افت پیدا میکند و محل قرار گیری پکیج آرونیکس مرطوب میباشد باید بدانید که دلیل آن در برخی موارد نشتی های داخلی در پکیج مدل دیواری آرونیکس می باشد و برای رفع این مشکل باید نشتی و یا نشتی ها گرفته شود .
سرو صدای زیاد پکیج دیواری آرونیکس
اگر پکیج آرونیکس شما هنگام کار صدای زیادی از خود تولید می کند، باید بدانیم که هر عامل حرکتی در پکیج میتواند تولید صدا کند این عوامل عبارتند از :
1 - روتور پمپ سیرکولاتور که در صورت خرابی آن را تعویض کنید .
2 - فن تهویه هوا که بخاطر حرکت نابالانس توربین در حال گردش ممکن است باعث لرزش و تولید صدا شود
3 - حرکت و گردش آب در مبدل یا لوله ها و یا فضای داخلی بلوکها و حفره های آن که بخاطر رسوب و اعوجاج قطعات داخل بلوک منحرف میگردد ممکن است تولید صدا کند .
4 - از دیگر مشکلاتی در پکیج آرونیکس باعث بروز صدای زیاد و غیرمعقول هنگام کار کردن پکیج می باشد، هوا گیری نکردن پکیج آرونیکس می باشد، برای هواگیری به راحتی شیر هواگیری که معمولا روی بلوک پشت پمپ و یا همان هوزینگ پمپ پکیج آرونیکس قرار دارد را باز کنید و چند دقیقه صبر کنید تا هوای داخل پکیج خالی شود .
ارورهای پکیج دیواری آرونیکس ARONIX
برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج آرونیکس چه باید کرد؟
۱) سرویس دوره ای پکیج آرونیکس:
مطمئن ترین راه برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج انجام سرویس پکیج آرونیکس بصورت دوره ای می باشد، چراکه تمامی اقداماتی که برای سرویس پکیج صورت می گیرد همگی از هزینه های گزاف تعمیر پکیج آرونیکس می کاهد
۲) سرویس کامل پکیج آرونیکس :
در صورت وجود خرابی در پکیج، تعمیرکار اقدام به بررسی، عیب یابی و تعمیر خواهد کرد ولی درصورتی که دستگاه سالم بوده ولی نیاز به سرویس داشته باشد اقدامات زیر انجام خواهد شد:
سرویس فن پکیج
تنظیم فلنچ دودکش
جرمگیری مبدل اصلی
تعویض سنسور حد پکیج
سرویس الکترود جرقه زن پکیج
سرویس مشعل
سرویس کامل پمپ پکیج
تنظیم فشار گاز
جرم گیری مبدل ثانویه
تعویض ایرونت پکیج
سرویس مغزی شیر سه طرفه
تعویض کلیه اورینگ ها و واشرها ی دستگاه
تست شیر برقی پکیج
شستشوی مدار- سرویس پرشر آب و…
کنترل مداوم دودکش
هواگیری پکیج
تعویض شیر اطمینان
جرم گیری و تعویض قطعات
تهران سرویس تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس پکیج آرونیکس و تعمیر پکیج آرونیکس می باشد که در دارای مجرب ترین تعمیرکارانی می باشد که در سراسر تهران در تمام ایام هفته اماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر پکیج آرونیکس با ما تماس بگیرید.
برای مطالعه مقاله ارور E03 پکیج بوتان اینجا کلیک کنید.
در پاسخ به این سوال که تعمیر پکیج آرونیکس بصرفه است یا خرید پکیج آرونیکس؟
روزانه دهها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی میپرسند مبنی بر اینکه آیا پکیج آرونیکس ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آوردهایم تا کارشناسان تهران سرویس آنلاین با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر پکیج آرونیکس شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیرات پکیج آرونیکس دهها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی در صورت هزینهبردار بودن این مورد و بهصرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج آرونیکس بهصرفهتر از تعمیر آن خواهد بود.
برای مطالعه مقاله ارور E2 پکیج ایران رادیاتور اینجا کلیک کنید.
خرید قطعات پکیج آرونیکس:
با احترام به تمامی مشتریان گرامی، ما با افتخار به شما خدمات فروش قطعات پکیج ارائه میدهیم. اگر به دنبال قطعاتی با کیفیت برای سیستم گرمایشی خود هستید، به مکان صحیح آمدهاید.
تضمین کیفیت:
ما از بهترین تامین کنندگان معتبر استفاده میکنیم تا به شما قطعات با کیفیت و قابل اعتماد را ارائه دهیم. هر قطعه که از ما خریداری میکنید، به دقت بررسی و تست میشود تا اطمینان حاصل شود که بهترین عملکرد را ارائه میدهد.
تنوع محصولات:
با داشتن مجموعهای گسترده از قطعات پکیج، ما توانایی ارائه هر نوع قطعه مورد نیاز شما را داریم. از مبدل تا انواع منبع و برد های پکیج ایرانی و خارجی، ما محصولاتی را داریم که به همه نیازها پاسخ میدهد.
قیمت منصفانه:
هدف ما ارائه قطعات با کیفیت به قیمت مناسب است. ما به دنبال ارتقاء تجربه خرید شما هستیم و معتقدیم که این امر باید به همراه قیمت منصفانه انجام شود.
پشتیبانی فنی:
تیم پشتیبانی ما همواره در دسترس است تا به شما در انتخاب و نصب قطعات کمک کند. ما به شما تضمین میدهیم که با خرید از ما، از پشتیبانی فنی قوی و حرفهای برخوردار خواهید بود.
با ما تماس بگیرید و به ما اجازه دهید کمک کنیم تا بهترین قطعات را برای نیازهای خود انتخاب کنید.
برای مطالعه مقاله ارور E81 پکیج ایران رادیاتور اینجا کلیک کنید.
تعمیرات پکیج آرونیکس در شمال تهران :
تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است، با شمارهتلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل کرده، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال بهصورت شبانهروزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام میپذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانتنامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.
تعمیرات پکیج آرونیکس در غرب تهران:
همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی بهصورت شبانهروزی امکانپذیر است.در صورت شلوغی خطها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان مینمایند.
تعمیرات پکیج آرونیکس در شرق تهران :
شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته بهصورت شبانهروزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانتنامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده میشود.
تعمیرات پکیج آرونیکس در مرکز تهران :
متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز مینمایند.ضمانتنامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار میگردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسینهای ما بهصورت شبانهروزی در تمام طول هفته آماده خدمترسانی به شما عزیزان هستند.
تعمیرات پکیج آرونیکس در جنوب تهران :
تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعبه این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه میدهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه بهصورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.مشتریان عزیز ساکن سایر شهرها میتوانند ، برای تعمیر پکیج خود آن را با هماهنگی قبلی به این شعبه ارسال کرده تا تعمیرات پکیجشان توسط تکنسین های متخصص تهران سرویس آنلاین انجام شده و پس از انجام تعمیرات مجددا از طریق تیپاکس برای آنها ارسال گردد.
نحوه ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین :
ثبت درخواست تعمیرکار پکیج در مجموعه تهران سرویس آنلاین از دو روش :
ثبت درخواست از طریق تماس با پشتیبانی
ثبت درخواست از طریق چت آنلاین
امکان پذیر خواهد بود.
در زمان استفاده از از روش تماس با پشتیبانی شما باید طبق محدوده ی محل مورد نظر با شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.
اما زمان استفاده از چت آنلاین شما عزیزان بدون هیچ گونه محدودیتی با ثبت مشخصات و آدرس خود میتوانید درخواست خود را ثبت کرده و از خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوید.
مراحل انجام خدمات
ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:
طبق روال کاری مجموعه تهران سرویس آنلاین پس از ثبت درخواست توسط مشتری عزیز نزدیکترین تکنسین ظرف مدت یک ساعت به محل مشتری اعضا و نسبت به برطرف کردن مشکل پکیج اقدام می نماید، اما چنانچه شما عزیزان ساعت خواصی برای حضور تکنسین در منزل خود مد نظر دارید،تنها کافی است در زمان ثبت درخواست خود ساعت مورد نظر را ثبت کرده تا تکنسین در همان ساعت مقرر در محل شما حاضر شود.
با توجه به امکان پذیر بودن رزرو قبلی شما عزیزان میتوانید در صورت تمایل برای حضور تکنسین در روز و ساعت مشخصی از هفته در هنگام ثبت درخواست موضوع را با پشتیبان مطرح کرده و تایم مورد نظر خود را ثبت نمایید.
اگر از ارائه خدمات پکیج ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:
در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا نارضایتی از نحوه انجام خدمات، بدقولی تکنسین های تهران سرویس آنلاین و یا پرسش درباره هزینه های تعمیرات تنها کافیست با شماره تماس ۶۶۵۹۳۳۶۸ تماس حاصل کرده و موضوع مد نظر خود را با کارشناس پشتیبانی در میان بگذارید. درخواست شما در کمتر از یک روز مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به شما و تکنسین اعزامی اعلام خواهد شد.
لطفاً از طرح هرگونه شکایت با تکنسین خودداری کرده و حتماً شرکت را از مشکل ایجاد شده مطلع نمایید.
چرا تعمیرکار پکیج آرونیکس خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:
۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج آرونیکس
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
۱۰-بالاترین رضایت مردمی