سولاریوم چیست و چه مضراتی میتواند داشته باشد

سولاریوم چیست و چه مضراتی میتواند داشته باشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

شاید در میان دوستان خود افرادی را دیده باشید که به فاصله چند روز رنگ پوستشان تغییر کرده باشد و وقتی از آنها بپرسید که چه طور تغییر رنگ پوست داده اند ، به شما خواهند گفت که از سولاریوم استفاده کرده اند. سولاریوم که با نام هایی مثل تخت برنزه کردن یا تخت آفتاب نیز شناخته می شود ، نوعی دستگاه است که از اشعه UV یا فرابنفش به صورت کنترل شده برای شبیه سازی تابش نور خورشید و تیره کردن رنگ پوست بدن کاربرد دارد. در تهران مراکز سولاریوم آقایان و بانوان زیادی وجود دارد اما اگر تصمیم به این کار گرفته اید ، باید به دنبال مراکز معتبر باشید زیرا در صورت مراجعه به افراد ناشی ممکن است پوست شما دچار سوختگی و تیرگی بیش از حد شود.

تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بهترین مراکز سولاریوم در تهران را برای بانوان و آقایان خدمتتان معرفی کنیم. اگر تجربه مراجعه به مراکز دیگری را دارید ، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

چه زمانی باید از سولاریوم اجتناب کنید؟

• در طول زمان برنزه شدن با سولاریوم نباید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید؛ به همین منظور اگر از به خورشید حساسیت دارید، باردار هستید و یا اگر پوست شما حساس بوده و یا آفتاب سوختگی داشته باشید، باید از سولاریوم اجتناب کنید.
• همچنین اگر بیماری‎هایی مانند مشکلات پوستی، مشکلات عضلانی، رگ‌های واریسی و غیره داشته باشید باید از سولاریوم اجتناب کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Wx6v
نظرتان را بنویسید