دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان غیر بومی واحد ها و مقاطع مختلف رشته های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سامانه امتحانات دانشگاه آزاد نسبت به ثبت درخواست تغییر حوزه امتحانات خود اقدام کنند . دانشجویان به منظور انجام این کار باید اپلیکیشن اندروید " سامانه امتحانات آزاد " را دانلود کنند .




با تصویب برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه های آزاد به صورت حضوری ، مرکز دانشگاه آزاد به منظور ارائه تسهیلات به دانشجویان غیر بومی ، این امکان را فراهم کرده که این دسته از دانشجویان بتوانند در شهر محل زندگی خود در امتحانات دانشگاهی شرکت کنند . دانشجویان مقاطع مختلف رشته های پزشکی و غیر پزشکی می توانند در مهلت تعیین شده نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام کنند .

دانشگاه آزاد به منظور تسهیل روند تغییر حوزه امتحانی دانشجویان غیر بومی ، با تدوین دستورالعملی جامع ، سامانه ای را برای انجام این امر راه اندازی و به دانشجویان معرفی کرده است . دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به این سامانه و دانلود برنامه سامانه امتحانات دانشکاه آزاد ، نسبت به تغییر حوزه خود اقدام کنند . از این رو در ادامه این مقاله لینک دانلود و نحوه نصب اپلیکیشن تغییر حوزه امتحانات دانشگاه آزاد ارائه شده است .



دانلود نرم افزار امتحانات دانشگاه آزاد
 ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد با راه اندازی سامانه تغییر حوزه امتحانات دانشگاه آزاد azmoon99.iau.ac.ir نسبت به ایجاد امکان تغییر حوزه امتحانات دانشجویان غیر این دانشگاه اقدام کرده است . این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد های دانشجویان صورت گرفته است .



 طبق دستورالعمل منتشر شده از سوی مرکز دانشگاه آزاد امتحانات پایان ترم این دانشگاه در 4 نوبت برگزار خواهد شد و دانشجویان پس از ثبت درخواست تغییر حوزه امتحانی خود باید طبق تقویم دانشگاه محل آزمون ، برای حضور در آزمون های خود اقدام کنند .



 دانشجویان دانشگاه آزاد برای ثبت درخواست تغییر حوزه امتحانات پایان ترم خود باید اپلیکیشن " سامانه امتحانات " را دانلود کرده و پس از نصب آن درخواست خود را در این برنامه ثبت کنند . لازم به ذکر است این برنامه برای سیستم عامل اندروید ( نسخه 5 و بالاتر ) تهیه شده است .



برای دانلود برنامه امتحانات دانشگاه آزاد کلیک کنید



دانشجویان رشته های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد می توانند با مطالعه مقاله زیر از زمان برگزاری امتحانات عمومی و تخصصی خود مطلع شوند .

حتما بخوانید: زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد









راهنمای دانلود و نصب نرم افزار امتحانات دانشگاه آزاد
با اعلام مرکز آموزش مجازی دانشگاه آزاد دانشجویانی که متقاضی تغییر حوزه امتحانی به واحد محل زندگی خود هستند ، باید حتما با نصب برنامه " امن آزمون " امتحانات دانشگاه آزاد و عضویت در این برنامه مراحل لازم برای ثبت درخواست خود را تکمیل کرده و تایید نهایی را دریافت کنند . در ادامه مراحل نصب نرم افزار امتحانات دانشگاه آزاد را ارائه داده ایم .







 مراحل نصب نرم افزار و ثبت درخواست در برنامه امتحانات دانشگاه آزاد :



1 - دانلود نسخه اندروید برنامه امتحانات دانشگاه آزاد از لینک مستقیم ارائه شده در این مقاله

2 - نصب فایل دانلود شده به روی سیستم مورد نظر

3 - عضویت در برنامه با ثبت شماره تلفن همراه و دریافت کد فعال سازی

4 - تکمیل اطلاعات شخصی و دانشجویی خواسته شده

5 - انتخاب دانشگاه محل امتحان از میان لیست دانشگاه های ارائه شده

6 - مشاهده اطلاعات ثبت شده و تایید نهایی



 راهنمای تصویری نصب نرم افزار و ثبت درخواست در برنامه امتحانات دانشگاه آزاد :



1 - دانلود برنامه امتحانات دانشگاه آزاد از لینک مستقیم ارائه شده در این مقاله 







2 - ورود به برنامه " امن آزمون " و درج شماره موبایل ( در دسترس ) به منظور دریافت کد فعالسازی







3 - وارد کردن کد ارسال شده در محل مشخص شده در برنامه







4 - تکمیل اطلاعات خواسته شده اعم از شماره دانشجویی و کد ملی







5 - جست و جوی حوزه امتحانی مورد نظر و انتخاب آن







6 - مشاهده اطلاعات ثبت شده و تایید نهایی اطلاعات







7 - پس از تایید این اطلاعات دانشجو باید یک عکس سلفی ( با حجاب برای بانوان ) گرفته و در برنامه بارگذاری کند . سپس با دریافت ثبت اطلاعات روند درخواست تکمیل می شود .







دانشجویان دانشگاه آزاد باید پیش از شرکت در امتحانات ، نخست نسبت به تسویه شهریه ترمی و ارزشیابی اساتید اقدام کرده و سپس کارت ورود به جلسه امتحانات خود را دریافت کنند . داوطلبان می توانند برای اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات مقاله زیر را مطالعه کنند .

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد


اگر پس از مطالعه مقاله دانلود برنامه سامانه امتحانات دانشگاه آزاد ، سوالی درباره امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



هم چنین دانشجویان دانشگاه پیام نور با توجه به مجازی شدن امتحانات پایان ترم جاری ، باید برای حضور در جلسه امتحانات خود برنامه پیام من پیام نور را دانلود کرده و طبق زمانبندی اعلام شده در امتحانات شرکت کنند . برای دانلود برنامه پیام من می توانید از طریق مقاله زیر اقدام کنید .

در ادامه بخوانید: دانلود برنامه پیام من دانشگاه پیام نور









سوالات متداول


1- از چه طریقی می توان برنامه امتحانات دانشگاه آزاد را دانلود کرد ؟
لینک مستقیم دانلود برنامه امتحانات در این مقاله ارائه شده است .




2- از چه طریقی می توان حوزه امتحانی دانشگاه آزاد را تغییر داد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، دانشجویان از طریق برنامه امتحانات دانشگاه آزاد می توانند درخواست خود را ثبت کنند .




3- چه اطلاعاتی برای ورود به سامانه امتحانات دانشگاه آزاد لازم است ؟
دانشجویان برای عضویت در این برنامه به شماره همراه معتبر ، اطلاعات دانشجویی و شخصی نیاز دارند که مراحل نصب و ثبت درخواست در این مقاله ارائه شده است .

منبع : دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QzEL
نظرتان را بنویسید