ارور E32 پکیج ایران رادیاتور

ارور E32 پکیج ایران رادیاتور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

مطمئنا شما هم بدنبال جواب این سوال آمده اید که چرا ارور e32 پکیج ایران رادیاتور بروز می کند ؟

اگر شما به دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید در توضیح این خطا متن زیر را خواهید دید : 

ترمیستور مدار شوفاژ اشکال دارد (مدار ان باز است)

در این پست تلاش می کنیم به بررسی دقیق ارور e32 ایران رادیاتور بپردازیم و تا حد امکان راههای برطرف شدن این مشکل را بیان نماییم .

https://sites.google.com/view/eror-e32-iran/home

رفع ارور e32 در پکیج ایران رادیاتور 

مطلب را تا انتها بخوانید بعضی از مواردی که به ان اشاره کردم شاید برای رفع ارور e32 ایران رادیاتور مشکل گشا باشد و بتوانید بدون هیچ هزینه ای مشکل پکیج خود را حل کنید

ارور e32 پکیج ایران رادیاتور در دستگاههایی مثل l24ff  ایران رادیاتور  و l28ff  رخ می دهد و البته همه پکیج های سری آنالوگ

( معادل  ارور 50 70 80 ایران رادیاتور در دستگاه آنالوگ مثل m24ff  هست )

خراب بودن انتیسی و بروز ارور e32 ایران رادیاتور

 ارور e32 پکیج ایران رادیاتور نشانه خراب شدن  انتیسی [ترمیستور ] شوفاژ می باشد

و باید این قطعه تعویض شود. این قطعه اگر نیمسوز شود ممکن است علت سرد و گرم شدن آب پکیج شود

بقیه مواردی که اشاره می کنم احتمالشون خیلی کم هست . 

در زیر شما محل قرار گیری انتیسی را در یکی از پکیج ها می بینید 

در آمدن سیمهای انتیسی  از جای فیش

 هر چند که احتمالش کم هست ولی یکی از موارد ارور e32 پکیج ایران رادیاتور در آمدن این سیم انتیسی از فیش انتیسی   هست. پس آن را چک کنید  . در تصویر بالا می توانید سیم های مرتبط با انتیسی را مشاهده کنید 

خرابی درخت سیم  و خطای e32 در پکیج ایران رادیاتور

ممکن است سیمی که اتصال انتیسی به برد را انجام می دهد دچار نقص شده باشد در اکثر موارد این نقص در اثر خیس شدن سیم اتفاق می افتد. 

 

 ارور e32 در اثر خرابی برد 

همه فرمانهای پکیج توسط برد اجرا می شود . اخلال در مدار برد باعث بروز ارور های در قطعات می شود هرچند که این احتمال هم کم هست ولی یکی از مورد خطای e32 خرابی برد پکیج هست 

نشانه های خرابی انتیسی پکیج دیواری

 

با توجه به عملکردی که برای انتیسی یا ترمیستور گفته شد ، خراب شدن آن باعث عملکرد نادرست پکیج در تنظیم آب گرم و دمای محیط می‌شود.

  1. علائم خرابی انتیسی پکیج مربوط به تنظیم نشدن دمای محیط می‌شود. در این حالت پکیج توانایی شناسایی دمای شعله را ندارد و ممکن است بیش از حد گرما تولید کند. این موضوع باعث می‌شود که شوفاژها محیط را بیش از حد گرم کنند.
  2. خرابی این ترمیستور حرارتی باعث می‌شود که آب گرم خروجی خیلی گرم‌تر یا سردتر از دمایی که تنظیم کردید، باشد.
  3. در صورتی که انتیسی خراب شود، سنسورهای حفاظتی پکیج فعال می‌شوند و از عملکرد دستگاه  جلوگیری می‌کنند.

نحوه تعمیر سنسور انتیسی پکیج – مخصوص سرویسکارها – برای خطای e32  ایران رادیاتور 

– افرادی که تخصص ندارند به هیچ وجه این کار را نکنند

پیش از انجام هر کاری باید ایمنی را رعایت کنید و پکیج را از برق خارج کنید 
 سپس به جدا کردن ترمیستور انتیسی از لوله مسی بپردازید.
 پس از اینکه ترمیستور را باز کردید، بهتر است برای مقایسه یک ترمیستور سالم تهیه کرده و در کنار آن قرار دهید، توجه کنید، در صورتی که دمای محیط حدود ۲۵ درجه c است، نیاز به سنسور سالم نیست.
 در مرحله بعد، اهم متر را روی رنج ده کیلو اهم یا بیشتر تنظیم کرده و سپس دوسر آن را به دوسر سنسور که از قبل باز کردید وصل کنید.
 در این حالت اهم متر، باید مقدار 10k اهم را نمایش دهد.

این روش در حالتی است که دمای محیط ۲۵ درجه c باشد، در غیر این حالت از یک سنسور انتیسی سالم استفاده کنید و عدد نمایش داده شده روی اهم متر را بعد از بررسی سنسور انتیسی سالم و ترمیستور انتیسی که قصد تست کردن آن را دارید، مقایسه کنید.

از این روش متوجه سالم بودن ترمیستور خواهید شد.

 انتیسی  تعمیر شدنی نیست و در صورتی که متوجه خرابی سنسور انتیسی  شدید به عنوان مثال ارور e32 ایران رادیاتور، باید آن را تعویض کنید.

برطرف کردن ارور E32 پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

برطرف کردن ارور E32 پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

برطرف کردن ارور E32 پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

برطرف کردن ارور E32 پکیج ایران رادیاتور در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

برطرف کردن ارور E32 پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jyJv
نظرتان را بنویسید
نظرات
AMIR14364
https://4ss.ir/nwqi