دانلود کتاب چگونه مغناطیس پول و ثروت شویم؟

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سامان امیدوار
اگر هنوز ثروتمند نیستید به شما می‌گویم که نیازی نیست به دارایی و ثروت ثروتمندان با حسرت نگاه کنید. زیرا هیچ فردی آن‌قدر ثروتمند نیست که شما نتوانید به‌ اندازه او ثروتمند شوید.

افراد زیادی وجود دارند که با وجود استفاده از کتاب‌های مفید در زمینهٔ ثروتمند شدن و استفاده از جملات تأکیدی زیاد، هنوز با مشکلات مادی زیادی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند. این افراد اگر چه‌ کارهای زیادی در این زمینه انجام داده‌اند اما هنوز درگیر نوعی باور محدودکننده هستند. آن‌ها در ذهن برای رسیدن به ثروت باورها و اعتقادات بازدارنده مختلفی دارند. این نوع افکار، آن‌ها را محدود می‌کنند زیرا آن‌ها در جست‌ و جوی پاسخ‌های در خارج از خودشان هستند، درحالی‌که کلید گنج ثروت در درونشان قرار دارد. ثروت و دارایی در ذهن جای دارد. بسیاری از افراد که در زمینهٔ مالی و ثروت موفق هستند زیرا اغلب باورهای مثبتی درباره رفاه و نعمت دارند.


در این کتاب گام هایی موثر عملی و کاربردی برای تبدیل شدن شما به مغناطیس پول و ثروت قرار داده است. شما با به کار بستن این آموزش ها و تمرینات می توانید بزودی به استقلال مالی برسید و دروازه های پول و ثروت را به روی خود باز کنید. قدرت که در درون بشر نهفته است اگر به کار گرفته شود می تواند کوه ها را جا به جا کند و هر مانعی را پست سر گذارد و هر مشکلی را حل کند.


دانلود رایگان کتاب صوتي چگونه مغناطيس پول و ثروت شويم

نویسنده : مجيد جوادي
راوی : امیر اردلان داودی
زمان :52 دقیقه
حجم : 17MB
دانلود با لینک مستقیم
رمز فایل : www.maktabnovin.ir

دانلود با لینک مستقیم
https://linkp.ir/v8jX
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/x2Vq
نظرتان را بنویسید