علت صدای یخچال سامسونگ

علت صدای یخچال سامسونگ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
asal

در طول کارکرد، صدای یخچال سامسونگ حدود 32 تا 47 دسیبل است. هرگونه صدایی خارج از این بازه حکم صدای ناهنجار یخچال سامسونگ را دارد. در این صورت باید هرچه سریعتر علت صدای یخچال سامسونگ را شناسایی کنید. چرا؟ چون‌که در اغلب اوقات صدای زیاد یخچال نشانه یک خرابی مهم و کلیدی در یخچال است که باید به سرعت رفع شود.
ما در اینجا به مواردی از دلیل صدا دادن یخچال سامسونگ اشاره کرده‌ایم. شما می‌توانید با توجه به راحل‌هایی که برای هر مشکل قرار داده‌ایم نسبت به رفع صدای یخچال سامسونگ اقدام نمایید اما برخی از این مشکلات مربوط به خرابی قطعات می‌باشد که در این صورت باید برای رفع مشکل و تعویض یا تعمیر قطعات یخچال اقدام به تعمیر یخچال سامسونگ توسط نمایندگی یا تعمیرکار معتبر یخچال سامسونگ نمایید.

لیست علت انواع صدای یخچال سامسونگ

دلیل صدای یخچال سامسونگ (صدای ناهنجار)؛ اعم از فریزر، دوقلو و غیره، می‌تواند خرابی پره فن، شل شدن اتصالات موتور، تراز نبودن یخچال یا بسیاری از عوامل دیگر باشد. گاهی اوقات صدای زیاد یخچال سامسونگ از الگوی خاصی پیروی می‌کند که به کمک آن می‌توان به راحتی علت صدا دادن یخچال سامسونگ را فهمید. برای مثال گاهی صدای بوق، خرخر، سوت، ویبره و غیره از یخچال شنیده می‌شود. در این صورت خیلی راحت می‌توان به علت صدای یخچال سامسونگ پی برد. اما گاهی اوقات نیز یخچال سر و صدای (نویز) زیادی دارد، اما شباهتی به الگوهای گفته شد ندارد. در این مواقع باید سلامت قطعات یخچال را بررسی نمود.

علت صدا دادن یخچال سامسونگ؛ بر اساس نوع خرابی

گاهی علت صدای یخچال سامسونگ معمولا به دلیل نصب نادرست یا خرابی در قطعات داخلی بازمی‌گردد. در لیست زیر مهمترین مواردی که منجر به صدا دادن یخچال می‌شود را مشاهده می‌کنید؛

  • تراز نبودن یخچال
  • خرابی پره یا پروانه فن
  • نقص در فن اواپراتور
  • خرابی موتور فن کندانسور
  • شل شدن اتصالات موتور

موارد گفته شده مهمترین دلایل علت صدای یخچال فریزر سامسونگ هستند؛ در موارد نادر مشاهده شده دلیل صدای یخچال ساید سامسونگ به عوامل دیگر مربوط است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه علت صدا دادن یخچال مراجعه نمایید.

تراز نبودن یخچال؛ علت سرو صدای یخچال سامسونگ

تراز نبودن یخچال می‌تواند علت صدا دادن یخچال سامسونگ باشد. عدم نصب یخچال روی سطح صاف و تراز نکردن ان به طور مناسب باعث اختلال در حرکت گاز مبرد شده و سر و صدای زیادی از یخچال بلند می‌شود.

راه حل: یخچال سامسونگ را تراز کنید.

منبع:سایت کاری تی

https://kariti.ir/article/samsung-refrigerator-noise/

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BKKo
نظرتان را بنویسید