آنچه که باید درباره جوانسازی پوست بدانید

آنچه که باید درباره جوانسازی پوست بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

هایفوتراپی چیست ؟
یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست و زیبایی صورت ، هایفوتراپی می باشد که جزو روش های زیبایی بدون عارضه و کم خطر شناسایی شده است. این روش هیچ گونه درد و خونریزی به همراه دارند و از محدودیت خاصی نیز برخودار نیست. به همین دلیل از روش های مناسب برای جراحی زیبایی لیفت صورت نیز شناخته شده است.

پزشک پس از معاینه بیمار متناسب با میزان افتادگی پوست او و همینطور ناحیه تحت درمان ، تعداد جلسات هایفوتراپی را مشخص می کند. افرادی که دارای افتادگی پوست خفیفی هستند با یک جلسه هایفوتراپی نیز می توانند به نتیجه برسند اما افرادی که دارای مشکلات پوستی بیشتری می باشند ، نیازمند تعداد جلسات بیشتری می باشند. اما به طور کلی برای درمان شلی و افتادگی پوست ، سه جلسه هایفوتراپی توصیه می شود.

لازم است اشاره کنیم که نتایجی که از هایفوتراپی حاصل می شود ، دائمی نیست و تاثیر آن پس از مدت زمان کوتاهی از بین می رود ؛ بنابراین اگر به دنبال این هستید که نتایج حاصل از هایفوتراپی را همیشه تجربه کنید ، باید در بازه های زمانی مشخصی نسبت به تمدید مجدد آن اقدام کنید. معمولا تمدید هایفوتراپی هر دوازده ماه یکبار امکان پذیر می باشد.

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز تزریق بوتاکس در اهواز

انواع هایفوتراپی در اهواز
هایفوتراپی دارای انواع متعددی می باشد و وابسته به نواحی مورد استفاده ، دارای کاربردهای مختلفی نیز هست. اما هدف همه روش هایی هایفوتراپی ، جوانسازی و ترمیم پوست در نواحی مختلف می باشد. در ادامه پیرامون انواع روش های هایفوتراپی توضیحاتی را آورده ایم :

هایفوتراپی بینی
یکی از انواع هایفوتراپی ، هایفوتراپی بینی می باشد که هدف از آن از بین بردن خطوط ریز ایجاد شده بر روی بینی و لیفت کامل این باشد. با هایفوتراپی بینی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسید.

هایفوتراپی ابرو در اهواز
از روش های لیفت ابرو بدون نیاز به جراحی ، هایفوتراپی ابرو در اهواز می باشد. در هایفوتراپی ابرو ، به دلیل اینکه کلاژن بیشتری تولید می شود ، ابروها به سمت بالا لیفت می شوند و چین و  چروک هایی که در اطراف آن نیز وجود دارد ، به تدریج از بین می روند.

هایفوتراپی پیشانی
با افزایش سن ، خطوط افقی و عمودی بسیاری در ناحیه پیشانی ایحاد می شود که هایفوتراپی از روش های موثر برای از بین بردن این خطوط افقی و عمومی می باشد که نتیجه آن سفت شدن پوست و صاف و یکدست شدن آن است.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در اهواز – معرفی 10 بهترین مراکز لیزر موهای زائد در اهواز

هایفوتراپی غبغب در اهواز
داشتن غبغب برای هیچ کس خوشایند نیست که جهت رفع آن از روش های مختلفی استفاده می شود ؛ هایفوتراپی از روش های موثر برای از بین بردن غبغب است که چربی های تجمع یافته در این ناحیه را از بین می برد و افتادگی پوست آن را رفع می کند.

هایفوتراپی شکم
انرژی اولتراسوند قادر است به لایه های چربی نفوذ کرده و ساختار سلول های چربی را در هم بشکند ؛ به همین دلیل امروزه هایفوتراپی به یکی از روش های موثر برای رسیدن به تناسب اندام نیز کارایی دارد. البته لازم به ذکر است که هایفوتراپی شکم در کنار رعایت رژیم غذایی و همینطور ورزش کردن منظم دارای تاثیرگذاری بیشتری خواهد بود.

هایفوتراپی واژینال در اهواز
زایمان های پشت سر هم و یا افزایش سن ، مشکلاتی را در بخش واژن برای خانم ها ایجاد می کند ؛ امروزه از هایفوتراپی واژن برای تحریک کلاژن سازی در این ناحیه استفاده می شود. نتایج هایفوتراپی واژینال شامل سفت و صافت شدن پوست در این ناحیه می باشد و افتادگی پوست را برطرف می کند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vO3L
نظرتان را بنویسید