فروش بیشتر به مشتریان فعلی – 19 روش برای فروش بیشتر به مشتریان کنونی

فروش بیشتر به مشتریان فعلی – 19 روش برای فروش بیشتر به مشتریان کنونی
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT
5 (100%) 19 votes
فروش بیشتر به مشتریان فعلی
فروش بیشتر به مشتریان فعلی یکی از بهترین روش‌های فروش حرفه‌ای است. مشتریان دائم تحت یک فشار روانی که شاید با پرداخت پول بیشتر، کالای کمتری گیرشان آید ، بنابراین دائما احساس ریسک می‌نمایند ، پس مشتری علاقه‌مند است که از تعداد محدود و مشخصی از برندهای مورد اعتماد خود به صورت دائم خرید نماید. با چنین گرایشی ، یک تیم فروش حرفه‌ای از فروشنده حرفه‌ای خود می‌خواهد که فروش بیشتر به مشتریان فعلی را در دستور کار خود قرار دهید. یک فروشنده حرفه‌ای می‌داند که باید بر نیازهای مشتریان خود تمرکز نماید ، نیازهایی که توسط رقبا کمتر موردتوجه قرارگرفته است.

فروش بیشتر به مشتریان فعلی
ما در دوره آموزش فروشندگی حرفه‌ای ، در خصوص نحوه تمرکز فروشنده بر نیاز مشتری برای فروش بیشتر به مشتریان فعلی راه‌حل‌های بسیاری را مطرح منماییم . در ادامه به بیان 19 روش برای فروش بیشتر به مشتریان فعلی خواهیم پرداخت تا با برخی از این تکنیکها آشنا شوید. این تکنیک‌های فروش موجب عملکرد شما خواهد شد.

افزایش نفوذ
فروشندگانی که مایل به یادگیری در مورد مشتریان خود هستند، سعی می‌کنند مشکلات و نیازهای مشتریان خود را برای بیشتر شدن نفوذ بر آنان ، درک می‌نمایند.

استراتژی‌های افزایش نفوذ :
شناسایی محصولات یا خدماتی که مشتری می‌تواند خرید کند اما نمی‌خرد.
محاسبه کل مشتریان بالقوه با برآورد میزان خرید آنان از رقبا

ارائه برنامه‌ای برای افزایش تعداد پروفایل‌های مشتریان بالقوه.
مدیران خرید شرکت‌ها و ادارات را شناسایی کنید و به شبکه مشتری خود متصل نمایید.

تلاش نمایید تا برای تماس مشتریان خود یک ارزش ایجاد نمایید.
مهم‌ترین چیزی که می‌توانید با مشتریان خود به اشتراک‌گذارید، دانش و تخصص شما است. چه اطلاعاتی دارید که می‌تواند برای مشتریان سودمند باشد؟ ارزش را بر اساس شرایط مشتری تعریف نمایید. امکان ایجاد ارزش برای مشتری ، پایانی ندارد، زیرا می‌توان در ارائه خدمات سریع‌تر، تحویل بهتر، سفارش ساده‌تر، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مزایا و ….. این ارزش را ایجاد نمود.

نحوه کمک به بهبود کسب‌وکار مشتریان را برایشان مشخص نمایید.
تلاش نمایید که راه‌حل‌هایی را ارائه نمایید که مشتری‌ها به تنهایی نمی‌توانند پیدا کنند. هر کس در این اقتصاد تلاش می‌کند تا موفق شود. ممکن است بتوانید ایده‌ها و تکنیک‌هایی را پیدا کنید که می‌تواند برای مشتریان مفید باشد. به حل مشکلات مشتریان فکر کنید. راه‌حل‌های سفارشی یا منحصربه‌فردی که نیازهای ویژه مشتری را برآورده می‌کنند. سعی کنید بزرگ‌ترین منبع اطلاعاتی مشتریان خود باشید.

این حس را در مشتری ایجاد نمایید که رابطه خاصی با شما دارد.
برای درک استراتژی کسب‌وکار مشتری و وضعیت مالی وی ، اعداد و ارقام مالی مشتری را به درستی تحلیل نمایید. چگونه می‌توانید مشتریان خود را به کسب‌وکار خود گسترش دهید؟ هدف از رشد کسب‌وکار مشتری چیست؟ بزرگ‌ترین ایجادکننده سود و هزینه در کسب‌وکار مشتری چیست؟ چگونه می‌توانید مشتریان در گسترش کسب‌وکار خود ، یاری نمایید ؟
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0E97
نظرتان را بنویسید