یخچال پرده هوا چیست؟ بهترین مارک آن کدام است؟

یخچال پرده هوا چیست؟ بهترین مارک آن کدام است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
geekgirl

یخچال های بدون درب اغلب در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.به این صورت که یخچال بدون درب محتویات را در دمای ایمن نگه می دارد و در عین حال به شما امکان می دهد فروش سریع محبوب ترین غذاهای خود را افزایش دهید! طراحی زیبا وخاص آن، نمایش قاب محصولات را بهبود می بخشد. این یخچال صنعتی دارای فضای بزرگ و بازبرای به نمایش گذاشتن بهتر و بیشتر انواع خوراکی و غذاهای فروشگاه شما است، قفسه فولادی ضد زنگ برای قرار دادن همه چیز از ساندویچ های از پیش ساخته گرفته تا نوشیدنی ها یا دسرهای خوشمزه است.

یخچال پرده هوا بدون درب

یخچال پرده هوا بدون درب

برای نگهداری آسان، این یخچال روباز دارای سیستم کندانسور خود تمیز شونده می باشد که به طور خودکار مخازن را با حرکت دادن یک برس چرخشی به بالا و پایین در سطح آن 2 تا 3 بار در روز تمیز می کند. این فرآیند نه تنها نیاز کارکنان شما را به تمیز کردن دستی کندانسور هر چند هفته یکبار از بین می برد، بلکه از تجمع گرد و غبار روی سیم پیچ ها جلوگیری می کند. این امر به نوبه خود استرس وارده بر کمپرسور و خطر خرابی آن را کاهش می‌دهد و در نتیجه نگهداری کمتر و راندمان انرژی کلی بالاتر می‌رود. در ادامه به بررسی کامل این نوع یخچال فروشگاهی خواهیم پرداخت.

طرز کار یخچال پرده هوا

یکی از محبوب ترین یخچال های موجود در بازار یخچال های  پرده هوا هستند که مکانیزم کارکرد این یخچالها چه ایستاده و چه خوابیده به این صورت می باشد که هوای خنک به طور یکسان و دائم در تمامی قسمتهای یخچال در حال گردش می باشد.که نحوه کارکرد تمامی یخچال ها به یک صورت می باشد در قسمت بالایی یخچال ها فن هایی تعبیه شده است که هوای سیستم از طریق فن ها وارد یخچال شده و در داخل یخچال به گردش در می اید و از قسمت پایینی یخچال (مکش) از یخچال خارج می شود.

انواع یخچال بدون درب فروشگاهی

یخچال پرده هوا خوابیده

یخچال پرده هوا با توجه به ظرفیت و نوع چیدمان در فروشگاه ها دارای انواع می باشد این یخچال های فروشگاهی از نظر موتور در نوع کلی یخچال پرده هوا با موتور مرکزی و یخچال پرده هوا با موتور سرخود تولید می شود و از نظر چیدمان دارای سه مدل یخچال پرده هوا ایستاده، یخچال پرده هوا خوابیده و یخچال پرده هوا قفسه ای می باشد.

یخچال پرده هوا ایستاده 

ممکن است یخچال پرده هوا ایستاده که به عنوان یخچال ایستاده بدون درب نیز شناخته می شود در فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بزرگ و کوچک دیده باشید این یخچال ها دارای دو نوع میباشد یخچال فرشگاهی موتور مرکز و یخچال ایستاده موتور سرخود. این یخچال های کارایی زیادی در فرئشگاه های مواد غذایی داشته و نه تنها مشاهده محصولات را توسط مشتریان آسان نموده بلکه چیدمان محصولات را توسط کارکنان راحت کرده است . 

یخچال پرده هوا خوابیده 

یخچال پرده هوای خوابیده نیز از جمله یخچال روباز های فروشگاهی میباشد که قطعا انها را فروشگاه های بزرگ مشاهده کرده اید . این دستگاه همان طور که از نامش پیداست به صورت خوابیده بوده دارای ارتفاع کمی میباشد و اغلب در وسط فروشگاه نصب و اجرا می شود . این یخچال در دو نوع موتور مرکز و موتور سرخود تولید می شود و قادر است انواع محصولات غذایی را در مدت کوتاه نگهداری نماید . 

یخچال های پرده هوا موتورسرخود: یخچال های پرده هوای موتور سر خود بیشتر برای فروشگاه های کوچک و فضای کمتر مورد استفاده قرار میگیرد و موتور درون یا قسمت پشت یخچال قرار داده شده است این نوع یخچالها بسیار کم‌مصرف بوده و امکان جابه جایی راحت تری دارندهمچنین یخچالهای رو باز پوتور سرخود دونوع هستند:موتور بالا و موتور پایین

یخچال های پرده هوا موتور مرکزی: از این نوع یخچالها در فروشگاه های زنجیره ای که نیاز بیشتری به یخچالها دارندمورد استفاده قرار میگیرد که نیاز به قدرت موتور بیشتر دارد که ابعاد مفید یخچال نسبت به موتور سرخورد بیشتر می باشد.

قیمت یخچال پرده هوا فروشگاهی

یخچال بدون در صنایع برودتی ریما سرما

قیمت یخچال جلوباز

صنایع برودتی ریما سرما به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان یخچال صنعتی و یخچال پرده هوا می باشد. شما با توجه به فضا و چیدمان فروشگاه خود از انواع یخچال های فروشگاهی مختلف در ابعاد و اندازه های مختلف سفارش و خریداری کنید. قیمت یخچال های پرده هوا صنایع برودتی ریما سرما با توجه به فاکتورهای مختلفی اعم از اندازه و عمق، جنس محصول، نوع موتور، عملکرد دستگاه، قدرت کمپرسور و مشخصات فنی و... قابل تعیین می باشد. 

آدرس سایت: https://rimasarma.ir

صنایع برودتی سردین کالا

یخچال پرده هوا

صنایع برودتی سردین کالا فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و عرضه یخچال های پرده هوا در دو نوع ایستاده و خوابیده آغاز کرده است، و در طراحی و تولید تمام محصولات خود از جدیدترین متد ها و تکتولوژی ها استفاده می کند. یخچال های فروشگاهی یکی از ضروری ترین تجهیزات فروشگاه های زنجیره ای کوچک و بزرگ جهت نگهداری از انواع مواد غذایی، نوشیدنی، فرآورده های گوشتی و... می باشد. 

آدرس سایت: https://sardinkala.ir 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QY5Y
نظرتان را بنویسید