تعمیر کولر گازی ترموکینگ

تعمیر کولر گازی ترموکینگ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING و سرویس کولر گازی ترموکینگ THERMOKING و شارژ گاز کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یکی از خدمات فنی شرکت فدک تهویه درباره دستگاه های برودتی می باشد. اگر به دنبال این هستید که به بهترین شکل کولر گازی ترموکینگ THERMOKING شما تعمیر شود و دیگر خبری از خرابی های زود به زود نباشد می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با همکاران ما در تهران سرویس آنلاین جهت انجام خدمات تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING تماس بگیرید.

https://www.tehranservic.com/thermoking-air-conditioner-repair/

 

کولر گازی این روزها در بسیاری از اماکن مسکونی و یا شغلی مورد استفاده قرار می گیرد. اما آنچه اهمیت دارد عملکرد درست دستگاه و البته مدیریت مصرف انرژی دستگاه می باشد. به بیان بهتر دستگاه باید ضمن تامین هوای خنک محیط مصرف انرژی را در سطحی منطقی پیش ببرد. در ادامه درباره خدمات فنی که از سوی تهران سرویس آنلاین ارائه می شود صحبت خواهیم کرد.

 

تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING مهارت و تخصص می خواهد

شرکت تهران سرویس آنلاین به عنوان یکی از توانمندترین شرکت های فنی در حوزه وسایل برودتی و حرارتی مفتخر است که اعلام کند در تهران و کرج خدمات تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING را همانند سایر برند ها به بهترین شکل ارائه می کند. کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یکی از پر استفاده ترین تولیدات در بازار وسایل برودتی می باشد. این دستگاه علی رغم کیفیت بالایی که دارد به دلیل استفاده مستمر ممکن است نیاز تعمیر و سرویس شدن های منظم پیدا کند. اگر نیاز به خدمات تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING در کرج و تهران دارید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همچنین شما می توانید سرویس چیلر ، سرویس مینی چیلر ، سرویس پکیج و سرویس سردخانه خود را نیز به ما بسپارید.

 

تعمیرات کولرگازی ترموکینگ THERMOKING چه مراحلی را داراست؟

در این قسمت به طور صفر تا صد فرایند تعمیر این دستگاه را توضیح می دهیم. در فرایند تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یا تعمیرات اسپلیت ترموکینگ THERMOKING گام های زیر برداشته می شود:

 

چک کردن فیلتر و یا فن : اولین گامی که باید بردارید بررسی وضعیتی است که فیلتر و یا فن هوا دارد. درصورتی که هرگونه عیب در این بخش ها دیده می شود اقدام به تعمیر و یا درصورت لزوم اقدام به تعویض این قطعات کنید.

چک کردن سطح گاز کولر گازی : همانطور که از نام این دستگاه دیده می شود این دستگاه با گاز کار می کند. بنابراین باید بررسی شود که آیا گاز کافی در دستگاه وجود دارد یا خیر؟ در غیر این صورت باید ماده گازی این دستگاه را تامین کرد.

چک کردن کمپرسور و روغن آن : باید در این مرحله به سراغ چک کردن روغن کمپرسور برویم. درصورتی که این بخش به خوبی روغن کاری نشده است باید اقدامات لازم صورت گیرد.

چک کردن وضعیت عملکرد کمپرسور : باید این بخش مهم دستگاه بدون عیب کار کند. به طوری که هرگونه سر و صدا و یا لرزش و یا موارد مشابه در کمپرسور دیده نشود.

بررسی سیم کشی دستگاه : سیم کشی دستگاه و اتصالات دستگاه باید مورد بررسی قرار گیرد. اگر سیم بریده و یا دارای هر مشکلی دیگر را دیدید آن را عوض کنید.

ترموستات را چک کنید : باید بررسی کنید که آیا این بخش به درستی کار می کند یا خیر؟ درصورت بروز مشکل باید اقدام به رفع آن کنید.

تهران سرویس آنلاین درخدمت شماست تا بهترین خدمات تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING را با بهترین قیمت ها به شما ارائه کند.

 

اولین اقدام شما هنگام مشاهده شدن علائم خرابی در کولرگازی 

اما در کنار تمامی این مسائل، ممکن است از خود بپرسید در صورتی که کولر گازی منزل یا محل کار دچار مشکل شد، دقیقا باید برای تعمیر و انتخاب تعمیرکار کولر گازی ترموکینگ THERMOKING چه کاری انجام داد؟

 

خوشبختانه امروزه خدمات بسیار زیادی در این حوزه برای استفاده وجود دارد و شما می‌توانید در صورتی که کولر گازی منزل یا محل کارتان دچار مشکل شد، از این خدمات استفاده کنید.

 

اما یکی از مهم نکاتی که باید برای تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یا تعمیر اسپیلت ترموکینگ THERMOKING خود انتخاب کنید یک تعمیرکار کولر گازی ترموکینگ THERMOKING مناسب نیز بسیار مهم است تا آسیب های دیگری به دستگاه شما وارد نشود و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نشوید.

 

شما می توانید با کمک متخصص ترین تعمیرکار, سرویسکار کولر گازی ترموکینگ THERMOKING در مرکز سرویس کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یا تعمیر اسپلیت ترموکینگ THERMOKING ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد کولر گازی و توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت!

 

در انتخاب تعمیرکار کولر گازی ترموکینگ THERMOKING دقت کنید

از با کیفیت ترین کولرگازی های موجود در بازار می توان به کولر گازی ترموکینگ THERMOKING اشاره کرد، این وسیله از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و به ندرت به تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یا تعمیر اسپلیت ترموکینگ THERMOKING احتیاج پیدا میکنیم. اما اگر به هر دلیلی در عملکرد دستگاه شما خللی به وجود آمده و یا نیازمند تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یا تعمیر اسپیلت ترموکینگ THERMOKING هستید ، باید در انتخاب تعمیرکار کولر گازی ترموکینگ THERMOKING خود کاملا دقت کنید.

 

یکی از مهم نکاتی که باید برای انتخاب یک تعمیرگاه یا تعمیرکار مناسب انتخاب کنید نیز بسیار مهم است تا آسیب های دیگری به دستگاه شما وارد نشود و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نشوید. کلیه تعمیرکاران مرکز مجاز سرویس, تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یا تعمیر اسپیلت ترموکینگ THERMOKING از دانش روز دنیا جهت عیب یابی کولر گازی‌های مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند.

 

 

 

در این مرکز کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی ترموکینگ THERMOKING ، سرویس داکت اسپیلت ، سرویس فن کویل و سرویس اسپیلت ترموکینگ THERMOKING به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان یک قرار مالاقات برای بازدید از دستگاه شما هماهنگ کنیم سپس به عیب یابی و شرح هزینه تعمیرات بپردازیم و در انتها در صورت رضایت شما تعمیرات روی دستگاه شما اعمال شود.

 

 

 

لازم به ذکر است که کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی (اسپیلت)ترموکینگ THERMOKING که در زیر ذکر شده است به صورت کاملا تخصصی و ویژه توسط بهترین تعمیرکار و سرویسکار کولر گازی در مرکز مجاز تعمیرات انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات زیر با ما تماس بگیرید.

 

خدمات اسپلیت ترموکینگ THERMOKING

سرویس کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

شارژ گاز کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

رفع ایراد برقی کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

نشت یابی کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

تعویض کمپرسور کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

رفع آبریزی کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

تعمیر و تعویض خازن کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

تعمیر و تعویض برد کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

تعمیر و تعویض ترموستات کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

تعمیر و تعویض موتور فن کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

تعمیر و تعویض کویل آبگرم کولر ترموکینگ THERMOKING

راه اندازی سرمایش و گرمایش کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

تهران سرویس آنلاین یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز تعمیر داکت اسپلیت ترموکینگ THERMOKING و کولر گازی ترموکینگ THERMOKING می باشد که سال هاست در زمینه ی تعمیرات،سرویس داکت اسپلیت کلیه برندها فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد.

 

آیا ما نمایندگی تعمیرات کولر گازی ترموکینگ THERMOKING می باشیم؟

شرکت تهران سرویس آنلاین یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات کولر گازی و اسپلیت ترموکینگ THERMOKING است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات سیستم های سرمایشی و گرمایشی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان می باشد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه کلیه برندهای کولر گازی از جمله ترموکینگ THERMOKING ، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد. توجه داشته باشید که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی ترموکینگ THERMOKING فعالیت نمی کنیم و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می دهیم. شما برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیرات کولر گازی اسپلیت ترموکینگ THERMOKING خود باید از روی کارت گارانتی که در داخل دستگاه وجود دارد، با این مراکز تماس بگیرید.

 

لازم به ذکر است که برخی شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر و سودجویی شرکت خود را با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات کولر گازی ترموکینگ THERMOKING معرفی می کنند و با این عنوان هزینه های بالا و غیر قانونی از مشتری دریافت می‌نمایند.

مهم ترین مشکلات کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

کولر گازی ترموکینگ THERMOKING با بروز برخی مشکلات ممکن است سرمای لازم را برای خانه تامین نکنند. مهم ترین این مشکلات به شرح زیر می باشند :

 

عدم تولید برودت کافی : خود این مشکل ممکن است علل های مختلفی داشته باشد. ممکن است خط لوله و یا فیلتر هوا مشکلی داشته باشند. به علاوه اینکه مشکلات داخلی و یا مشکلاتی مانند عدم تامین برق کافی نیز به این معضلات کمک می کنند. به علاوه اینکه ممکن است دستگاه از وجود گاز خنک کننده کافی بهره مند نباشد.

سر و صدای زیاد : سر و صدای زیاد که به نویز بالا نیز تعبیر می شود همانند مورد قبلی ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است سیستم سرمایشی دارای ظرفیت خیلی بالایی باشد. خرابی خطوط لوله و یا خرابی فن دستگاه نیز ممکن است سبب بروز چنین مشکلاتی شوند. به همه این موارد نصب نادرست دستگاه را نیز باید اضافه کرد.

نشت ماده گازی : این مشکل نیز ریشه در دلایل مختلف دارد که مهم ترین آن ها خرابی خطوط و یا نصب نادرست می باشند. درصورت خرابی فیلتر هوا و نیز عدم تعمیر به موقع دستگاه نیز این مشکلات ممکن است بروز کنند.

روشن نشدن دستگاه : درصورتی که برق قطع باشد و یا شیر برقی دستگاه دچار مشکل شده باشد این مشکل بروز می کند. به علاوه اینکه خرابی شیر میکس و البته خرابی کمپرسور نیز ممکن است به چنین مشکلاتی دامن بزنند.

تعویض کمپرسور کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

اگر کمپرسور کولر گازی اسپلیت ترموکینگ THERMOKING شما سوخته است برای تعویض کمپرسور کولر گازی اسپیلت ترموکینگ THERMOKING حتما با تعمیرگاه مجاز کولر گازی ترموکینگ THERMOKING تماس بگیرید زیرا تعمیر کولر گازی یک تخصص است.

 

قیمت کمپرسور کولر گازی ترموکینگ THERMOKING با نوسانات قیمت ارز و دلار تغییر می نماید و معمولا در فصل تابستان بدلیل تقاضا زیاد برای تعمیرات کولر گازی ترموکینگ THERMOKING افزایش نسبی قیمت خواهیم داشت.

 

 تعویض موتور فن کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

اگر فن داخلی کولر گازی ترموکینگ THERMOKING مشکل داشته باشد حتما باید تعویض شود ولی فن بیرونی ( فن کندانسور کولر گازی ترموکینگ THERMOKING ) در اکثر موارد تعمیر می شود.

 

 تعویض بلوور کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

هنگامی که بلوور فن شما شکسته باشد منجر به ایجاد صدای ناهنجار در کولر گازی ترموکینگ THERMOKING می شود.

 

معمولا باید بلوور کولر گازی ترموکینگ THERMOKING تعویض شود ولی در موارد خاص که این بلوور در بازار نباشد باید آن را تعمیر نماییم اما تعمیر بلوور فن کولر گازی اسپلیت کاری دشوار و زمان بر می باشد.

معمولا در کولر گازی ایستاده ترموکینگ THERMOKING کار کمی سخت می شود و بلوور به سختی یافت می شود.

 

تعمیر برد کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

جالب است بدانید که هر فرمانی که شما به کولر گازی می‌دهید از روشن شدن این دستگاه گرفته تا خاموش شدن، افزایش و کاهش میزان دمای آن و … همگی توسط قطعه‌ای به نام برد دریافت شده و اجرا می‌گردند. با این وجود می‌توان گفت که خرابی این قطعه موجب از کار افتادن کل کولر گازی می‌شود به گونه‌ای که این دستگاه ناگهان خاموش شده و روشن نمی‌شود.

 

یکی از خدمات تخصصی که نمایندگی تعمیر کولر گازی ترموکینگ THERMOKING به کاربران ارائه می‌دهد، تعمیر برد کولر گازی است. بنابراین درصورت بروز هر یک از این مشکلات در کولر گازی ترموکینگ THERMOKING بهتر است عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیرات کولر گازی ترموکینگ THERMOKING بسپارید.

 

چه زمانی باید با تعمیرکار کولر گازی ترموکینگ تماس گرفت؟

۱-کولر گازی ترموکینگ باد گرم می‌زند:

در صورت بروز این مشکل عوامل بسیاری باید مورد بازبینی قرار بگیرد که به صورت خلاصه به آنها میپردازیم

 

عدم سرویس پنل خارجی کولر گازی

مسدود شدن سوراخ های فیلتر پنل داخلی و کاهش سرمای کولر گازی

سوخته شدن فن یا موتور فن در باد سرد نزدن کولر گازی

کم بودن مقدار گاز کولر گازی

خراب شدن کمپرسور کولر گازی باعث کاهش سرمای کولر گازی می شود

ترموستات خراب است و کولر گازی باد سرد می زند

شکستگی یا مسدود شدن مسیر لوله های کولر گازی

تنظیم ریموت کنترل کولر گازی

پوشیده بودن پنل خارجی کولر گازی

معیوب بودن برد کولر گازی

تاثیر سوختن خازن کولر گازی بر باد سرد نزدن آن

برای مطالعه مقاله ارورهای کولر گازی جی پلاس اینجا کلیک کنید.

۲- چکه کردن آب از کولر گازی ترموکینگ :

مشکل آبریزش در کولر های گازی ترموکینگ به عوامل متعددی با بسته است که در ادامه بررسی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

مسدود شدن ناودانی کولر گازی

 یکی از عوامل رایج در آب دادن کولر گازی های ترموکینگ مربوط به مسدود شدن ناودانی یا همان لوله تخلیه آب دستگاه میباشد. این لوله از زیر یونیت داخلی عبور کرده و آب را به خارج از دستگاه منتقل می کند.در برخی مواقع وجود اشیا خارجی و یا گرد و غبار باعث مسدود شدن لوله شده و خروج آب به بیرون را با مشکل مواجه می‌کند در این حالت آبی که که نتوانست به بیرون منتقل شود از طریق یونیت داخلی به داخل محیط نشت پیدا میکند.

 

کمبود گاز مبرد:

 در عملکرد کولر گازی گاز مبرد نقش اساسی ایفا می کند، در صورت کمبود ای گاز لوله ها و یونیت داخلی دچار یخ زدگی شده و باعث می‌شود، که در هنگام عملکرد کولر گازی مقداری آب محیط داخلی سرازیر شود، در این حالت حتما باید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایید.

برای مطالعه مقاله بهترین برند کولر گازی پنجره ای اینجا کلیک کنید.

 

 قایق نبودن لوله های کولر گازی :

 از آنجایی که لوله های کولر گازی مخصوصاً در حالت برگشت بسیار خنک هستند، اگر به صورت کامل با عایق پوشیده نشوند، این خنکی به صورت قطرات آب بر روی لوله ظاهر شده و باعث میشود، آب به صورت قطره قطره در منزل شما سرازیر می شود.

 

۳-سر و صدای زیاد کولر گازی ترموکینگ:

کولر گازی هنگامی که روشن است یک صدای کمی دارد، و این صدا طبیعی می باشد. اما اگر این سر و صدا خیلی بلند و غیر عادی باشد، نباید نسبت به آن بی توجه باشید. این مشکل می تواند در اثر کثیف بودن فیلتر، معیوب بودن بلبرینگ، خرابی فن، خرابی کویل ها و… اتفاق افتاده باشد. در این صورت لازم است تا منشاء مشکل مشخص شود تا مشکل رفع گردد.

برای مطالعه مقاله ارورهای کولر گازی جنرال اینجا کلیک کنید.

 

۴- خاموش شدن خودکار کولر گازی ترموکینگ:

در بررسی علت خاموشی ناگهانی بازی به عوامل متعددی از جمله :

 

 ترموستات کولر گازی

اورلود کولر گازی ترموکینگ

 کثیفی فیلتر های هوا در کولر گازی

 کثیفی کویل های کندانسور

 سیم کشی ساختمان و یا کولر گازی

میرسیم که هر یک از این موارد باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرد.

 

 سیم کشی کولر گازی:

 اولین قدم در زمان خاموشی ناگهانی کولر گازی بررسی سیم کشی و اتصالات برقی از کنتور تا کولر گازی می باشد.

 

 ترموستات کولر گازی :

 در قدم بعدی باید از سلامت ترموستات کولر گازی خود اطمینان حاصل کنید، از آنجایی که وظیفه ترموستات این است که بعد از رسیدن به دمای تنظیم شده کولر گازی را به حالت اتومات در آورد تنظیم اشتباه و یا ایجاد خرابی و مشکل در این قطعه باعث خاموشی های ناگهانی در کولر گازی میشود.

 

 اورلود کولر گازی ترموکینگ :

در برخی مواقع ممکن است، دمای کولر گازی شما از حد نصاب بیشتر شود، در این حالت اورلود عمل کرده و دستگاه برای مدتی خاموش خواهد شد.

 

 کثیفی فیلتر های هوا :

 زمانی که فیلترهای کولر گازی شما شدت کثیف باشند به طوری که که مانع است، جریان آزاد هوا در سیکل کولر گازی شوند کولر گازی به ناگاه خاموشس خواهد شد.

 

۵- وجود برفک روی لوله ها کولر گازی ترموکینگ:

هفتمین مشکل شایع کولر گازی برفک زدن لوله های کولر گازی یا کندانسور نشانه کاهش میزان شارژ گاز دستگاه یا کثیف بودن فیلترها می باشد . بعد از خاموش شدن ، آب شدن یخ ،نشتی به دنبال خواهد داشت ، کولر گازی را ریست نکنید اگر تمیز کردن فیلترها کمک نکرد کولر را تا حل مشکل روشن نکنید.

برای مطالعه مقاله تعمیر کولر گازی صباتک اینجا کلیک کنید.

 

۶-کولر گازی ترموکینگ روشن نمی شود :

یکی دیگر از مشکل شایع کولر گازی روشن نشدن کولر گازی می باشد، اگر سیستم کولر گازی مرکزی روشن نمی شود اول سعی کنید ترموستات و کنترل را تنظیم کنید اگر این کار جواب نداد با تکنسین های ما تماس بگیرید.

برای مطالعه مقاله تعمیر کولر گازی اورینت اینجا کلیک کنید.

 

۷-کولر گازی ترموکینگ مداوم کار میکند :

 یکی از مشکلاتی که آسیب های جدی به سیستم های تهویه وارد می کند یکنواخت کار کردن و اتومات نکردن کمپرسور کولر گازی است ،این مشکل به دلایل زیر میتواند بروز دهد :

 

کثیف بودن فیلتر های یونیت داخلی

وجود مشکل در ترموستات کولر گازی

 کثیف بودن کویل های یونیت خارجی جی

 خراب شدن محیط

عدم تناسب متراژ با ظرفیت کولر گازی

 وجود مشکل در برد کولر گازی

۸-فن کولر گازی ترموکینگ کار نمی کند :

کولر گازی های ترموکینگ دارای هستند ،که یک یکی از آنها در محیط داخلی و دیگری در محیط خارجی تعبیه شده است ،بروز مشکل در هر یک از این فن ها باعث خنک نشدن محیط و اختلال در عملکرد کولر گازی میشود در هنگام بروز مشکل در کولر گازی ترموکینگ به بررسی عوامل زیر می پردازد:

 

 خراب شدن موتور بلور فن

خراب شدن خازن فن

 وجود مشکل در موتو موردر فن

 خرابی سنسور دما

 خراب شدن سوئیچ چرخشی

 ایران در رله برد

 

هزینه خدمات کولر گازی ترموکینگ THERMOKING چقدر است؟

اینکه قیمت خدمات فنی کولر گازی ترموکینگ THERMOKING چقدر است بستگی به نوع خدمت دارد. فرق است بین زمانی که با ما برای سرویس کردن کولر گازی و یا تعمیر کردن کولر گازی تماس بگیرید. به علاوه اینکه شارژ گاز کولر گازی هم خدمت فنی دیگری است که در مقایسه با خدمات سرویس و تعمیر ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد. برای اطلاع از دقیق ترین قیمت های این خدمات فنی می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

 سرویس کولر گازی ترموکینگ THERMOKING در تهران

درمیان امور فنی که درباره کولر های گازی انجام می شوند سرویس کردن بسیار مهم است. سرویس کردن به دلیل افزایش طول عمر دستگاه, کاهش مصرف انرژی و البته بهبود عملکرد دستگاه به یک امر فنی مهم تبدیل شده است. در ادامه برای شما گام هایی که در مسیر سرویس کولر گازی ترموکینگ THERMOKING باید برداشته شوند را شرح می دهیم.

 

بهترین زمان بررسی و سرویس کولر گازی ترموکینگ THERMOKING:

سرویس کردن کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یکی از با اهمیت ترین کارهایی است که افراد باید درباره این دستگاه انجام دهند. اهمیت سرویس کردن زمانی مشخص می شود که بخواهیم دستگاه بیشتر عمر کرده و با عملکرد بهتری کار کند و البته انرژی کمتری مصرف کند. این کار باید در فواصل زمانی منظم انجام شود. برای نمونه هر شش ماه یکبار برای انجام این کار مناسب است. تهران سرویس آنلاین درخدمت شماست تا بهترین خدمات سرویس کولر گازی ترموکینگ THERMOKING را خدمت شما ارائه کند.

 

شما می توانید جهت انجام دوره ای سرویس کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یا سرویس اسپیلت ترموکینگ THERMOKING با مرکز مجاز ما تماس بگیرد که دارای متخصص ترین سرویسکار کولر گازی ترموکینگ THERMOKING می باشیم.

 

بهترین موارد سرویس کردن کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

هرگونه کار فنی که سبب شود تا دستگاه کولر با عملکرد بهتری محیط را سرد کند سرویس کردن کولر ترموکینگ THERMOKING تلقی می شود. به بیان بهتر سرویس کردن کولر ترموکینگ THERMOKING با هدف بهبود عملکرد, افزایش طول عمر مفید دستگاه و البته کاهش مصرف انرژی دستگاه انجام شود انجام می شود. کار های مختلفی در مجموعه سرویس کردن کولر ترموکینگ THERMOKING قرار می گیرند. از جمله

 

سرویس ترموستات کولر گازی

بازرسی سلامت کندانسور کولر گازی و شستشوی آن

بازرسی سلامت شلنگ های کولر گازی

بررسی مخزن گاز

تخمین حجم گاز و در صورت نیاز شارژ آن

چک کردن فیلترهای هوایی دستگاه و پاک کردن آنها

اینگونه می توان انتظار داشت که دستگاه بدون فشار اضافی کار کند. درصورتی که دستگاه توام با فشار کار خود را انجام دهد ممکن است بعد از گذشت مدتی شاهد طیفی از خرابی ها در این دستگاه باشیم. به علاوه اینکه انرژی بیشتری هم از سوی دستگاه مصرف خواهد شد. اما اگر دستگاه به خوبی سرویس شود و مشکلاتش و آلودگی هایش برطرف شود هیچ یک از مشکلات مذکور اعم از کاهش طول عمر و البته افزایش مصرف انرژی پیش نخواهند آمد. بهترین خدمات سرویس کولر گازی ترموکینگ THERMOKING را از تهران سرویس آنلاین بخواهید.

 

پیامدهای عدم شستشوی کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

میزان خنک‌کنندگی داکت نسبت به قبل کمتر می‌شود.

باعث افزایش میزان مصرف برق دستگاه می‌شود.

زمانی که کولر رو روشن می‌کنیم، دوده سیاه پرتاب می‌کند!

زمانی که داکت اسپلیت کار می‌کنه بوی نامطبوعی می‌دهد.

پنل داخلی داکت به علت مسدود شدن مسیر لوله، دچار آب‌ریزی می‌شود.

گاهی باعث سوختگی یا معیوب شدن کمپرسور داکت می‌شود.

فاصله پرتاب باد (محدوده‌ی خنک‌کنندگی داکت) نسبت به قبل کمتر می‌شود.

سرویس دستگاه هزینه ی زیادی برای شما ندارد و می توانید با شستن فیلترها، کویل ها و پره های تجهیز تا حدودی به کاهش هزینه ی سرویس کردن آن کمک کنید.

 

شارژ گاز کولر گازی ترموکینگ THERMOKING قیمت مناسب

دستگاه کولر گازی ترموکینگ THERMOKING به عنوان یک دستگاه برودتی حرفه ای باید در دوره های منظم گازش بررسی شده و درصورت کمبود گاز این حجم گاز تامین شود. در ادامه گام های شارژ کردن کولر گازی ترموکینگ THERMOKING را خدمت شما شرح می دهیم:

 

مراحل تامین گاز کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

مهم ترین گام هایی که برای این امر باید انجام شوند به شرح زیرند:

 

اولین گامی که باید برداشته شود این است نوع گازی که برای دستگاه مناسب است تعیین شود. این را از روی برچسب دستگاه میتوان فهمید.شارژ گاز کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

دومین گام وصل کردن دستگاه به شبکه الکتریسیته می باشد.

حال نوبت به این می رسد که فشار گاز دستگاه را تعیین کنیم. با استفاده از فشارسنج مناسب و البته اتصال آن به دو ورودی گاز می توان این کار را انجام داد.

حال باید شارژ گاز دستگاه انجام شود. پس از باز کردن شیر گاز با استفاده از شلنگ و منبع گاز این کار قابل انجام است.

درانتها باید فشار گاز مجددا چک شده و البته که ورودی های گاز قطع شوند.

هزینه تقریبی شارژ گاز کولر گازی ترموکینگ THERMOKING چند است؟

تعیین قیمت شارژ گاز کولر گازی ترموکینگ THERMOKING یا اسپیلت ترموکینگ THERMOKING به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند بر اورد کاملی از قیمت کند.

 

۱ – ممکن است. لوله های کولر گازی یا داکت شما دارای نشتی باشند. پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز اسپیلت ترموکینگ THERMOKING نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

 

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز کولرگازی ترموکینگ THERMOKING شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

 

۳ – ممکن است در حین انجام کار.دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد. که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز اسپلیت ترموکینگ THERMOKING و کولر گازی شما تاثیر گذار باشد.

 

۴ – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در شارژ گاز کولر گازی ترموکینگ THERMOKING ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد.

 

نشانه های کمبود گاز اسپیلت ترموکینگ THERMOKING را بشناسیم:

کم شدن مقدار گاز داکت خود با عیب های مختلفی نشان می دهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

 

قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی

کمپرسور به طور مدام کار می کند

سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند

درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود

آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود

گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود

فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.

ممکن است صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

عیب یابی کولر گازی ترموکینگ THERMOKING فوق تخصصی

ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ کولر گازی ترموکینگ THERMOKING امری کاملا تخصصیست که باید به متخصص آن سپرده شود. تا عیب یابی دستگاه “به درستی و صحیح” انجام شود. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﻣﻬﻤﻲ ﺍﺯ ﻛﺎﺭ “ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺮﺑﻮﻁ” ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻭ “ﺭﻭﺷﻬﺎﻱ ﺧﺎﺻﻲ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ” ﺑﻪ ﺭﻳﺸﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ.

 

تعمیرکار کولر گازی ترموکینگ THERMOKING ما روزانه ما مشکلاتی متعددی از عیوب مواجه می شوند. همین امر باعث شده است.که تجربه کاری انها در عیب یابی و رفع عیب بیشتر شود و با مهارت بیشتری به رفع عیب دستگاه شما بپردازند. بنابراین شما در صورت بروز با هرگونه مشکل از اسپیلت خود می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصص ترین تعمیرکار به محل مورد نظر شما اعزام شود. شارژ گاز کولر گازی ترموکینگ THERMOKING

 

مشکلات کولر گازی

دستگاه یکسره کار می کند ولی سرمای خوبی ندارد   برد دستگاه خراب است : باید برد کولر گازی تعمیر شود مقدار شارژ گاز دستگاه کم است : به مقدار لازم کولر گازی شارژ گاز شود مسیر لوله های مسی مسدود شده اند: لوله ها را شستشو دهیدکندانسور یا فیلترها کثیف هستد : به شستشو و سرویس بپردازیدکمپرسور از فشار افتاده است : اگر کمپرسور خراب شده است تعویض کنیدخازن دستگاه سوخته است: بعد از حصول اطمینان آن را تعویض کنید با تکنسین متخصص تعمیرات کولرگازی تماس بگیرید   

کمپرسور کولر گاز مدام کار می کند   مقدار شارژ گاز دستگاه کم است : محل نشتی را پیدا و رفع کنید و مجدد شارژ گاز کنیدکندانسور و فیلترها کثیف است : کندانسور و فیلترها را شستشو دهیددمای محیط کندانسور خیلی بالاست : آن را در جای خنک تری نصب کنیدعایق لوله ها صدمه دیده : آنها را تعویض یا ترمیم کنیدکویل اواپراتور برفک زده یا کثیف است : کویل ها را تمیز یا برفک زدایی کنید.تماس با تکنسین متخصص برای بازدید از کولر گازی شما   شارژ گاز کولر گازی

از کولر گازی آب میچکد یا سرزیز می کند   اجرای غلط لوله کشی درین : شیب صحیح لوله درین باید بین ۲ تا ۸ سانتی متر در هر متر است کثیف بودن سینی درین و صافی آن: صافی را بردارید و آن را تمیز کنید سیتی را با فشار آب بشوریدشل بودن محل اتصالات لوله ها : محل اتصالات را محکم کنیدمسدود بودن مسیر لوله درین : مسیر لوله را باز و تمیز کنیداز یک تعمیرکار کولر گازی بخواهید تا یه سرویس و تعمیر کولر گازی شما بپردازد   رفع آبریزی کولر گازی

وقتی کولر گازی را روشن می کنیم فیوز برق می پرد   سیم های برق در جایی بهم اتصالی دارند : تمامی مسیرهای سیم برق کولر را بازدید کنید

خازن ها اتصال کوتاه کرده اند : خازن ها را تست کنید اگر خراب هستند آنها را تعویض کنید

موتور پروانها یا فن خراب است : فن را جدا تست کنید اگر خراب است تعویض کنید

سیم کشی دستگاه اشتباه است : اگر سیم کشی کولر جابجا شده است ان را درست کنیدبا یک تعمیرکار متخصص کولر گازی تماس بگیرید   تعویض خازن کولر گازی

دستگاه بیرونی هنگام کار کردن صدا میدهد   محل استقرار دستگاه تنظیم نیست : محل دستگاه را تراز و تنظیم کنیدکمپرسور بادستگاه برخورد می کند : محل قرار گرفتن کمپرسور را تنظیم کنیدضربه گیر کمپرسور خراب است : ضربه گیر را تعویض کنیدمقدار شارژ گاز کولر گازی کم است : مقدار گاز دستگاه را افزایش دهید   رفع صدای کولر گازی

کمپرسور کولر گازی اصلا روشن نمیشود   مدار فرمان درست کار نمیکند : سیستم فرمان را بازدید و علت مشکل را پیدا کنید

مقدار شارژ گاز کولر گازی کم است : به مقدار کافی به دستگاه گاز بزنید

کمپرسور سوخته : آن را تست کنید و سوخته تعویض کنید

کنتاکتهای کنترلها کثیف هستند : انها را تمیز کنیدشما به یک تعمیرکار متخصص برای تعمیر و یا سرویس کولرگازی نیاز دارید   تعویض کمپرسور کولر گازی

یخ زدن مسیر لوله ها   "سرعت موتور داخلی کم شده : دمای ترموستات را تنظیم کنیدترمیستور از محل خود خارج شده است : ترمیستور را چک کنید در صورت سالم بودن آن را در محل خود قرار دهیدبورد الکتریکی خراب است : برد الکتریکی را تعمیر کنیدمقدار شارژ گاز کولر گازی کم است : مقدار آن را تنظیم و افزایش دهیداواپراتور و فیلترها کثیف هستند : آنها را شستشو و تمیز کنیدبا تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید"   برفک زدن کولر گازی

دستگاه با ریموت کنترل کار نمی کند ولی به صورت دستی روشن میشود   باطری ریموت کنترل خالی است : باطری ریموت را تعویض کنید

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MYX1
نظرتان را بنویسید