بهترین ساعت هوشمند جهان در 2021

بهترین ساعت هوشمند جهان در 2021
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ahmaad

بهترین ساعت هوشمند 2021: انتخاب های برتر برای هر بودجه

بهترین ساعت‌های هوشمند در صورت دریافت تماس یا پیامک به مچ دستتان بیشتر از این کار را انجام می‌دهند. همه در یک دستگاه: یک ردیاب تناسب اندام برای سلامتی بهتر، یک کیف پول دیجیتال و در برخی موارد حتی می تواند به عنوان یک تلفن کار کند، حتی اگر تلفن هوشمند شما در نزدیکی شما نباشد.

ساعت های هوشمند فراتر از ردیابی تناسب اندام رفته اند و اکنون دارای ویژگی های سلامتی هستند که می تواند جان شما را نجات دهد. آنها می توانند هشدارهای ضربان قلب بالا را تشخیص دهند و در صورت سقوط به طور خودکار شما را به خدمات اضطراری متصل کنند. الکتروکاردیوگرام (ECG) و قرائت اکسیژن خون (SpO2) از مزایای برخی مدل ها نیز هستند. اولی علائم فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص می دهد، در حالی که دومی شاخص خوبی برای سلامت تنفسی است.

اما بهترین ساعت های هوشمند همه این کارها را بهتر از بقیه انجام می دهند. برخی از آنها تعداد زیادی برنامه برای دانلود دارند، برخی به سختی باتری کافی برای یک روز دارند، در حالی که برخی دیگر می توانند حدود یک هفته کار کنند. و البته سبکی هم وجود دارد: بهترین ساعت‌های هوشمند، از بندشان گرفته تا چهره‌شان، می‌توانند سفارشی‌سازی شوند تا بیشتر با شخصیت شما مطابقت داشته باشند.

همه بهترین ساعت‌های هوشمند را در زیر ببینید، و همچنین راهنمای خرید ساعت هوشمند ما را برای راهنمایی‌های بیشتر در مورد یافتن بهترین پوشیدنی برای خود ببینید.

بهترین ساعت هوشمند چیست؟

پس از آزمایش ده‌ها مورد از بهترین ساعت‌های هوشمند، انتخاب برتر ما اپل واچ سری 7 است که بر اساس سال‌ها ویژگی‌های سلامت و ارتقاء ارتباطات ساخته شده است، اما صفحه نمایش روشن‌تر، حاشیه‌های نازک‌تر و شارژ سریع‌تر را اضافه می‌کند. ما قبلاً مدتی را با آن سپری کرده‌ایم و می‌توانیم افکار اولیه خود را در بررسی اپل واچ 7 به شما ارائه دهیم.

اپل واچ 3 هنوز هم ارزش بسیار خوبی دارد، اگرچه اپل واچ گزینه بهتری است که ارزش بررسی را دارد. SE یک مدل هیبریدی است که فاقد ویژگی های بهداشتی پیشرفته و صفحه نمایش همیشه روشن است، اما همچنان دارای قطب نما، تشخیص سقوط و GPS است.

گلکسی واچ 4 سامسونگ شایسته ترین رقیب اپل واچ است – در واقع، بهترین ساعت هوشمند اندرویدی است. این دو طرح مختلف ارائه می دهد و بله، یکی قاب چرخشی مورد علاقه فن را حفظ می کند. آخرین ساعت هوشمند اولین ساعتی است که نرم افزار جدید Goole Wear OS را اجرا می کند و با تجزیه و تحلیل ترکیب بدن همراه است.

بهترین ساعت هوشمند Fitbit Fitbit Sense است. ما روشی را دوست داریم که به شما یک دید کلی از بدن شما می دهد، نه اینکه از شما انتظار داشته باشیم که مطالعه و خودآزمایی انجام دهید. برای توصیه‌های بیشتر ساعت هوشمند، ادامه مطلب را بخوانید.

1. اپل واچ سری 7

اپل واچ 7 بهترین اپل واچ تا به امروز است. این یک ارتقاء بزرگ نسبت به Apple Watch 6 از نظر ویژگی ها نیست، اما دارای صفحه نمایش بزرگتر در اندازه های Apple Watch 7 جدید است. برای اولین بار، اپل واچ در نسخه های 41 میلی متری و 45 میلی متری عرضه می شود که نمایشگر بزرگ را تحسین می کند. نسل هفتم اپل چند صفحه ساعت منحصر به فرد و صفحه کلید کامل QWERTY نیز دارد.

در حالی که ما دوست داریم اپل واچ عمر باتری 18 ساعته خود را بهبود بخشد، سری 7 از شارژ سریعتر سود می برد. شما می توانید آن را به طور کامل در حدود یک ساعت آب کنید، که به آن اجازه می دهد زمان کمتری را صرف اتصال USB-C جدید خود به یک سیم مغناطیسی کند و زمان بیشتری را با شما در حال حرکت بگذراند. چه بخواهید ساعت هوشمندی برای تمرین داشته باشید، به تماس های مچ دست خود پاسخ دهید یا از بهترین برنامه های اپل واچ استفاده کنید، این بهترین ساعت هوشمند برای شماست. البته تا زمانی که آیفون دارید.

2. Samsung Galaxy Watch 4

Samsung Galaxy Watch 4 دومین انتخاب ما در بین بهترین ساعت های هوشمند است، زیرا یکی از بهترین ساعتهای هوشمند سامسونگ برای اندروید است. سامسونگ نام تجاری Active را برای جدیدترین مجموعه خود کنار گذاشت و در عوض گلکسی واچ 4 با ظاهری اسپورت را به عنوان پرچمدار این شرکت و نسخه کلاسیک با ویژگی های لوکس مانند قاب چرخان فیزیکی ارائه کرد.

به لطف سنسور سلامت 3 در 1، گلکسی واچ 4 ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند، نوار قلب می گیرد و ترکیب بدن شما را می خواند. و با وجود ویژگی‌های جذاب Samsung Galaxy Watch 4 Wear OS، هنوز هم به تایزن ادای احترام می‌کند و آن را به بهترین لوازم جانبی برای بهترین گوشی‌های سامسونگ تبدیل می‌کند. توجه داشته باشید که برخی از ویژگی ها در انحصار کاربران سامسونگ هستند، بنابراین همه کاربران اندروید از هر کاری که گلکسی واچ 4 می تواند انجام دهد بهره نخواهند برد.

مشکل اصلی گلکسی واچ 4 عمر باتری ناسازگار است، اما تا زمانی که شارژ روزانه برایتان مهم نباشد، از GPS داخلی، نمایشگر همیشه روشن، ردیابی خواب عالی و موارد دیگر بهره مند خواهید شد.

3. Fitbit Sense

Fitbit Sense ساعت هوشمند قفسه بالای این شرکت است که دارای ویژگی های بهداشتی و سلامتی پیشرفته تری نسبت به خط Versa است. نه تنها دارای سنسور ECG مورد تایید FDA و خواندن اکسیژن خون است، بلکه Sense توانایی اندازه گیری فعالیت الکتریکی پوست و دمای پوست را نیز دارد.

به عنوان یکی از بهترین برنامه های Fitbits، Sense با iOS و Android کار می کند و با GPS، یک فروشگاه برنامه محلی، Alexa و موارد دیگر همراه است.
Fitbit فقط یک برند با محصولاتی برای ردیابی مراحل ما نیست: دستگاه های Fitbit مانند Fitbit Sense نشان می دهد که نگاهی جامع به سلامت ما چیست.

4. اپل واچ SE

Apple Watch SE ترکیبی از Apple Watch Series 5 و Apple Watch Series 3 است. این ساعت هوشمند 279 دلاری تمام ویژگی های سری 6 را ندارد، اما همچنان دارای تراشه سریع و ویژگی های امنیتی است. همچنین یک گزینه LTE ارائه می دهد که آن را برای کسانی که به دنبال آزمایش تنظیمات خانواده هستند، گزینه خوبی می کند.

هنگام انتخاب بین Apple Watch 6 و Apple Watch SE، تصمیم نهایی شما این است که آیا می خواهید 120 دلار اضافی را برای نمایشگر روشن تر با گزینه همیشه روشن، صفحه نمایش ECG و SpO2 خرج کنید یا خیر. اگر این ابزارها برای شما مشکل ساز نیستند، SE یک گزینه بسیار توانا برای کاربران آیفون است.

5. Samsung Galaxy Watch 3

اگرچه گلکسی واچ 4 جایگزین آن شد، اما سامسونگ گلکسی واچ 3 همچنان برای خرید در دسترس است و یکی از شیک ترین ساعت های هوشمند باقی مانده است. این در دو اندازه و همچنین در انواع LTE موجود است. قاب چرخشی گلکسی واچ 3 پیمایش صفحه ساعت را آسان می کند، در حالی که دسترسی به هزاران صفحه ساعت به شما امکان می دهد نمایشگر را مطابق میل خود سفارشی کنید.

اگرچه گلکسی واچ 3 عمر باتری دو روزه کمتری نسبت به ساعت اصلی سامسونگ گلکسی دارد، اما فضای ذخیره سازی موسیقی بیشتر، ردیابی ECG مورد تایید FDA و تشخیص پرواز را ارائه می دهد. البته، Samsung Pay را برای پرداخت‌های بدون تماس و برخی از ویژگی‌های خوب تناسب اندام نیز دریافت خواهید کرد. اگر مطمئن نیستید که باید این مدل را تهیه کنید یا مدل جدیدتر، راهنمای ما در مورد Samsung Galaxy Watch 4 در مقابل Galaxy Watch 3 را بررسی کنید.

6. Fitbit Versa 3

بهترین ساعت هوشمند برای کسانی که علاقه مند به ردیابی خواب پیشرفته هستند، Fitbit Versa 3، نسل بعدی Fitbit Versa 2 است. ارتقاء برتر Versa 3 GPS داخلی است. اکنون، حتی زمانی که تلفن خود را در خانه می گذارید، Versa می تواند موقعیت مکانی شما را در حین کار در خارج از منزل ردیابی کند. صفحه نمایش بزرگتر و منحنی نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

به علاوه، Versa 3 دارای یک ویژگی تمرین انگیزشی عالی، Active Zone Minutes است. Active Zone Minutes که با Fitbit Charge 4 معرفی شد و اکنون یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های Fitbit است، زمانی را که در نواحی چربی سوزی، قلب یا اوج ضربان قلب خود در طول تمرین سپری می‌کنید نظارت می‌کند. هدف شما به دست آوردن 150 دقیقه منطقه فعال توصیه شده توسط انجمن قلب آمریکا و سازمان بهداشت جهانی در هر هفته است. مجدداً، می‌توانید از Fitbit Versa 3 برای تماس‌های تلفنی استفاده کنید و برای پرس و جو با دستیارهای صوتی صحبت کنید، اما توجه داشته باشید که در هر زمان فقط می‌توانید یک دستیار صوتی را فعال کنید. بین حس و بالعکس دویده شده؟ مسابقه بین Fitbit Sense و Fitbit Versa 3 را تماشا کنید.

7. Samsung Galaxy Watch Active 2

همانطور که بازی Samsung Galaxy Watch 4 در مقابل Galaxy Watch Active 2 مشخص می کند، Watch Active 2 همچنان ارزش خرید دارد، به خصوص وقتی که آن را در فروش پیدا کنید. ساعت سامسونگ با هر تلفن هوشمندی کار می کند و دارای GPS، نمایشگر ضربان قلب و گزینه ای با قابلیت LTE است. همچنین می تواند به طور خودکار فعالیت و خواب شما را ردیابی کند.

در مورد ظاهر، طراحی دایره ای Galaxy Watch Active 2 از نظر بصری جذاب است، چه مدل 40 میلی متری یا 44 میلی متری داشته باشید. بر اساس سیستم عامل تایزن سامسونگ، این ساعت گلکسی دارای ویژگی های مفید دیگری مانند Samsung Pay، موسیقی داخلی از طریق Spotify و ویژگی های سلامت قلب است. این شامل ویژگی ECG است که معمولاً برای مدل های قیمتی در نظر گرفته شده است.

8. اپل واچ 3

اپل واچ سری 3 که از 199 دلار شروع می شود، گزینه ساعت هوشمند مقرون به صرفه تری نسبت به سری 6 و SE برای کاربران آیفون است. گزینه‌های اندازه کوچک‌تر و لبه‌ها ضخیم‌تر هستند و ECG یا SpO2 را دریافت نخواهید کرد، اما با این حال انتخاب خوبی نسبت به قیمت است.

وقتی اپل واچ 6 را با اپل واچ 3 یا اپل واچ SE را با اپل واچ 3 مقایسه کنید، متوجه می شوید که برای قیمت پایین تر نسخه قدیمی چیز زیادی را فدا نمی کنید. هنوز هم یک مانیتور ضربان قلب، GPS، 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی آفلاین از لیست‌های پخش Apple Music دارید. اگر می خواهید تمرینات شنای خود را ردیابی کنید، این ساعت همچنین در برابر آب مقاوم است و بسیاری از بهترین ویژگی های نرم افزاری موجود در اپل واچ سری 6 نیز در سری 3 هستند. Fitbit Versa 3 را در مقابل Apple Watch face 3-off بررسی کنید. برای مشاهده مزایایی که با Apple Watch Smart در Fitbit دریافت خواهید کرد.

9. Garmin Vivoactive 4

گارمین از بهترین ویژگی های Vivoactive 3، بهترین ساعت هوشمند تناسب اندام استفاده کرد و با Vivoactive 4 و 4S 349 دلاری آن را حتی بهتر کرد. این ساعت در حال حاضر در دو اندازه 40 و 45 میلی‌متری عرضه می‌شود تا برای بیشتر افراد مناسب‌تر باشد و شامل Garmin Pay و ذخیره‌سازی موسیقی خارج از جعبه است.

Vivoactive 4 همچنین تمرینات متحرک یوگا و پیلاتس را روی صفحه نمایش ارائه می دهد تا به شما در بهبود وضعیت بدن کمک کند. سنسور پالس اکس جدید سطح اکسیژن خون شما را اندازه گیری می کند و بینش دقیق تری از خواب به شما می دهد. همه اینها به اضافه عمر باتری 7 روزه، Vivoactive 4 را به ساعت هوشمند مورد علاقه ما برای علاقه مندان به تناسب اندام تبدیل می کند.

10. فسیل نسل 5 LTE

سیستم عامل قدیمی Wear به سادگی به اندازه کافی صیقلی نیست که بتواند با بهترین ساعت های هوشمند اپل و سامسونگ مقایسه شود. اما اگر به یک دستگاه Wear OS اصرار دارید، ساعت هوشمند نسل 5 فسیل به لطف ظاهری شیک و پیچیده بهترین گزینه است. Gen 5 همچنین به لطف 1 گیگابایت رم، برجسته ترین تاخیر عملکردی را که در ساعت های Wear OS گذشته دیده بودیم، از بین می برد و حالت های باتری قابل تنظیم نیز این ساعت هوشمند را ارزش دیدن دارد.

قرار نیست ویژگی های تناسب اندام و سلامت قلب را که در اپل واچ و گلکسی واچ اکتیو می بینید، دریافت کنید. و برنامه Spotify در نسل 5 نمی تواند موسیقی را به صورت آفلاین ذخیره کند - همچنین یک نقطه ضعف است. در هر صورت، ممکن است بخواهید به جای آن فسیل Gen 6 را در نظر بگیرید، نسخه جدیدی که در نهایت سیستم عامل Wear OS جدید را اجرا خواهد کرد. اگرچه مدل به روز شده LTE ارائه نمی دهد.

چگونه بهترین ساعت هوشمند را برای خود انتخاب کنیم

هنگامی که به بهترین ساعت های هوشمند برای خود نگاه می کنید، تا حدودی توسط گوشی هوشمندی که دارید محدود می شوید. برای مثال، اگر اپل واچ می‌خواهید، باید آیفون داشته باشید. و در حالی که ساعت‌های Wear OS هم با اندروید و هم با آیفون کار می‌کنند، وقتی به دستگاه Android متصل نباشید، عملکرد بسیار کمتری خواهید داشت.

ساعت های هوشمند سامسونگ از نظر عملکرد متقابل بهترین ها را ارائه می دهند، اما حتی در اینجا، دارندگان تلفن های اندرویدی از نظر پاسخ به اعلان ها و توانایی برقراری و دریافت تماس های تلفنی بیشتر دریافت خواهند کرد.

پس از آن، هنگام انتخاب یک ساعت هوشمند، همچنین می خواهید ساعتی را تهیه کنید که به راحتی به مچ دست شما برسد. آنهایی که مچ‌های کوچک‌تری دارند ممکن است ساعت‌های هوشمند بزرگ‌تر - ساعت‌هایی با اندازه بدنه بزرگ‌تر از 44 میلی‌متر - برای استفاده بیش از حد حجیم و دست و پا گیر باشند. اگر به ویژگی‌هایی مانند ردیابی چرخه یا بارداری نیاز دارید، ممکن است لیست ما از بهترین ساعت‌های هوشمند برای زنان نیز مفید باشد.

به طور مشابه، شما می خواهید ساعت هوشمندی پیدا کنید که متناسب با سبک شما باشد. اگرچه اپل واچ به یک شکل محدود می شود، اما می توانید آن را در پوشش های مختلف خریداری کنید.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ کمی انتخاب بیشتری ارائه می‌دهند، در حالی که ساعت‌های Wear OS که توسط تعدادی از شرکت‌ها از جمله Fossil، Skagen، Kate Spade، Moto، Tag Heuer، Diesel و سایرین ساخته می‌شوند، گزینه‌های بیشتری را در مورد طراحی در اختیار شما قرار می‌دهند. .

و اگر برای اهداف تناسب اندام خاصی به ساعت های هوشمند نیاز دارید. راهنمای ما در مورد بهترین ساعت های دویدن و بهترین ساعت های GPS را ببینید.

چگونه بهترین ساعت های هوشمند را آزمایش می کنیم

ما هر ساعت هوشمند جدید را آزمایش می کنیم تا طراحی و راحتی آن را بسنجیم. اگر به اندازه کافی شیک و راحت نیست که شما را از یک تمرین صبح زود به دفتر تا یک شب بیرون بکشد، احتمالاً آن را هر روز نخواهید پوشید. بیشتر ساعت‌های هوشمند ردیاب‌های تناسب اندام نیز هستند، بنابراین ما همه سنسورهای آن را از تعداد قدم‌ها گرفته تا ضربان قلب و GPS را مورد آزمایش قرار می‌دهیم.

ما برنامه‌ها را نصب می‌کنیم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم تا ببینیم آیا فروشگاه برنامه دستگاه به اندازه‌ای قوی است که آن را به وضعیت ساعت هوشمند ارتقا دهد. اگر ساعت دارای LTE داخلی باشد، اتصال سلولی و کیفیت تماس را آزمایش می‌کنیم تا مطمئن شویم که دستگاه واقعاً می‌تواند بدون گوشی هوشمند در نزدیکی خود ایستاده باشد.
 

منبع: کوک باش

cookbash.ir

نظرتان را بنویسید