سایت آزاد سازی سهام عدالت چیست ؟

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
سایت آزاد سازی سهام عدالت چیست؟
افرادی که تصمیم دارند مدیریت سهام خود را صورت مستقیم بر عهده بگیرند، لازم است برای آزاد سازی سهام خود اقدام نمایند. اگر شما نیز تصمیم به آزاد کردن سهام خود گرفته اید ، لازم است با استفاده از راهنمای گام به گام آزاد سازی مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت ، برای این مورد اقدام نمایید.

همانطور که می دانید آزاد کردن به معنای ، بر عهده گرفتن مالکیت کامل سهام است. ما در این قسمت روش بدون واسطه را توضیح خواهیم داد. آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت نیز در ادامه بیشتر بررسی خواهد شد.





آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت





نحوه ورود به سایت آزاد سازی سهام عدالت چگونه است؟
برای ورود به سایت آزاد سازی سهام عدالت ، لازم است ابتدا به سامانه https://www.samanese.ir/ مراجعه نمایید. جهت انجام کلیه عملیات مربوط به آزاد سازی لازم است به این وبسایت مراجعه کنید. در صفحه اول سایت آزاد سازی سهام عدالت ، با دو گزینه رو به رو خواهید شد که باید گزینه اول یعنی ورود به سامانه را انتخاب کنید.


در صفحه دوم تیک مطالعه قوانین را زده و ادامه مراحل را طی کنید. سپس لازم است کد ملی خود را وارد نمایید و در مراحل بعدی دیگر مشخصات ، را وارد نمایید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در راهنمای گام به گام آزاد سازی مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت داشتید ، می توانید با ما تماس بگیرید.





راهنمای آزاد سازی سهام به روش بدون واسطه
برای آزاد کردن سهام عدالت ابتدا لازم است وارد حساب کاربری خود در سامانه شوید و در داشبورد روی گزینه آزاد سازی سهام عدالت کلیک کنید.

این گزینه از هر دو قسمت قابل مشاهده خواهد بود که هم در قسمت مشکی سمت راست و هم در بین گزینه های سمت چپ قرار گرفته است.

پس از کلیک روی آزاد کردن ، وارد صفحه ای خواهید شد که توضیحاتی را به شما نشان می دهد. این توضیحات را مطالعه کرده و سپس روی ادامه کلیک کنید.

اگر تا به این مرحله طبق ، راهنمای گام به گام آزاد سازی مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت پیش رفته باشید ، دوباره صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که توضیحاتی را ارائه می دهد. در این مرحله نیز باید روی این مطالب را مطالعه نموده ام و از این روش آگاهی دارم ، کلیک نمایید.

در صورتی که شماره موبایل ، شماره شبا و دیگر اطلاعات مورد نیاز را در سایت وارد نکرده باشید ، اخطاری را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد باید این موارد را وارد نمایید.

اگر هم این موارد را وارد کرده باشید ، اخطاری را مشاهده نخواهید کرد.



پس از این مراحل صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که در آن دو رقم اول و دو رقم آخر شماره تلفن همراه و همچنین کد ملی خود را می آید ، در ادامه در صورتی که تصمیم به تغییر شماره های خود گرفته اید ، می توانید تغییرات لازم را انجام داده و روی ادامه کلیک کنید.

در این مرحله شماره ای 6 رقمی برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید.

پس از اینکه تمام مراحل را طبق راهنمای گام به گام آزاد سازی بدون واسطه و غیر مستقیم سهام عدالت انجام دادید ، در نهایت باید روی گزینه خروج کلیک کرده و از سامانه خارج شوید.
تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم آزادکردن سهام عدالت چیست؟
همانطور که می دانید در قسمت فوق ما روش بدون واسطه را در سایت آزاد سازی سهام عدالت بررسی کردیم. با شروع آزاد کردن سهام عدالت ، روش آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت نیز در سایت آزاد سازی سهام عدالت مطرح شده است. به همین دلیل بسیاری در رابطه با روش آزاد سازی با واسطه سوال دارند که ما در ادامه قصد داریم به مقایسه روش آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت و روش بدون واسطه بپردازیم. در ادامه تفاوت این دو روش و مزایا و معایب هر کدام در سایت آزاد سازی سهام عدالت بررسی خواهد شد.

به صورت کلی آزاد کردن سهام عدالت در سال 98 به دستور مقام رهبری صادر شد. در حال حاضر نیز به مرحله اجرایی رسیده است. البته این که سهام داران از چه روشی این کار را انجام دهند ، متفاوت خواهد بود. سهامداران می توانند به روش بدون واسطه و با واسطه این کار را انجام دهند.

روش مستقیم آزاد کردن سهام عدالت چیست؟
در این روش ، مالکیت سهام به صورت مستقیم به دارنده منتقل می شود.

در روش مستقیم سهامداری، مالکیت و مدیریت سهام عدالت بدون هیچ گونه واسطه به خود فرد سهام دار منتقل می شود.

در روش مستقیم ، باید افراد در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت نمایند.





ویژگی ها و مزایای روش مستقیم
در خصوص این روش باید بدانید که تنها یک بار می توانید این تصمیم را بگیرید ، یعنی پس از این تصمیم در سایت آزاد سازی سهام عدالت ، دیگر امکان تغییر دادن حالت آن را نخواهید داشت.

از آن جایی که با آزاد سازی ، تمامی مسئولیت سهام را خودتان به عهده می گیرید ، بهتر است اطلاعات خوبی از بازار سهام داشته باشید ؛ زیرا در غیر این صورت نه تنها سودی نخواهید برد بلکه ضرر نیز خواهید داشت. اما اگر از بازار سهام اطلاعات خوبی داشته باشید ، قطعا می توانید به سودی خوب نیز در سایت آزاد سازی سهام عدالت برسید.

توجه داشته باشید با آزاد سازی سهام در سایت آزاد سازی سهام عدالت ، امکان فروش و یا انتقال سهام را نخواهید داشت. زیرا باید براساس محدودیت زمانی تعیین شده در سازمان بورس عمل کنید.

منبع : https://www.facebook.com/irantahsil2020/photos/a.104432754903947/151299430217279/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vEBM
نظرتان را بنویسید