هزینه درمان شقاق با لیزر 💸(تعرفه بیمه سال1403)

هزینه درمان شقاق با لیزر 💸(تعرفه بیمه سال1403)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
partoclinic

آیا می دانید هزینه درمان شقاق با لیزر در تهران بسیار کمتر از هزینه سایر روش های درمان مثل عمل جراحی شقاق می باشد؟
بسیاری از افراد بعد از اینکه متوجه می شوند دچار شقاق شده اند و باید برای درمان اقدام کنند، چون شنیده اند هزینه عمل شقاق با لیزر زیاد است به سراغ روش های پر عوارض دیگری مثل جراحی می روند.

در صورتی که با توجه به هزینه های جانبی، عوارض زیاد و نقاهت طولانی مدت روش های سنتی جراحی شقاق، هزینه درمان شقاق مقعدی با لیزر بسیار به صرفه تر خواهد بود.

با این حال، هزینه درمان فیشر با لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد و ممکن است بسته به نوع بیمارستان یا کلینیک متفاوت باشد. اگر می خواهید در مورد شقاق و محاسبه هزینه های لیزر درمانی آن بیشتر بدانید، به خواندن این مقاله از ونک لیزر ادامه دهید.

هزینه جراحی شقاق در بیمارستان دولتی


هزینه عمل جراحی شقاق در بیمارستان دولتی که اسفنکتروتومی نامیده می شود با توجه به هزینه های جانبی مثل داروی بیهوشی، هزینه آزمایشات قبل عمل، هزینه اتاق عمل و بستری شدن در بیمارستان محاسبه می شود که در نهایت بیشتر از هزینه لیزر شقاق خواهد شد.

مقایسه هزینه لیزر شقاق در کلینیک و بیمارستان دولتی


با توجه به اینکه هزینه درمان شقاق با لیزر در کلینیک، توسط بیمه تحت پوشش قرار داده نشده اما با این حال باز هم هزینه لیزر به صرفه تر خواهد بود.

درمان سنتی شقاق در بیمارستان های دولتی با هزینه های جانبی مثل بستری در بیمارستان قبل و بعد از عمل، بیهوشی، عوارض و نقاهت طولانی بعد از عمل و امکان عود مجدد شقاق همراه است. در صورتی که در روش نوین لیزر درمانی بیمار یکبار برای همیشه بدون هیچ گونه عوارض و امکان عود مجدد، درمان می شود.

علاوه بر این ممکن است در برخی از بیمارستان های خصوصی نیز تمامی هزینه ها با بیمه نباشد و به غیر از بیمه، لازم به پرداخت هزینه اضافی هم باشد.

درمان شقاق در ونک لیزر با پیشرفته ترین دستگاه های لیزر و توسط پزشکان متخصص با تجربه در یک جلسه سرپایی بدون درد و بیهوشی انجام می شود و تا به این لحظه یک مورد هم گزارش نشده که بازگشت یا عود مجدد بیماری داشته باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Q3ZG
نظرتان را بنویسید