مشاوره کنکور به روش برتر و حرفه ای

مشاوره کنکور به روش برتر و حرفه ای
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
مشاوره کنکور به روش برتر و حرفه ای
هرگز نمی توان اهمیت دریافت مشاوره کنکور و حضور یک تیم مشاوره کنکور خوب را در کنار خود به عنوان یک داوطلب آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها انکار کرد.

از آن جایی که آینده تحصیلی و شغلی هر فرد بستگی مستقیمی به نتیجه آزمون وی دارد، ترجیح بسیاری از افراد بر دریافت مشاوره خصوصی کنکور جهت نظارت بیشتر آن ها بر عملکردشان است.

البته در بحث مشاوره خصوصی کنکور بهتر است با در نظر گرفتن فاکتور قیمت مشاوره کنکور مشاور خود را از بین ده مشاور برتر کنکور شناخته شده در بین داوطلبان انتخاب کنیم.


جهت دریافت بهترین و حرفه ای ترین مشاوره کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل


آیا دریافت مشاوره کنکور فایده ای دارد یا خیر؟
در جواب باید عرض کنیم که پرسیدن این سوال مثل این است که از کسی بپرسیم استفاده از چاقو برای انسان خطر دارد یا نه؟. ببینید یک چاقو می تواند در دستان یک جراح ماهر باشد و وی جان فردی را با آن نجات دهد.
اما این چاقو می تواند مورد استفاده یک قاتل هم باشد و فاجعه مرگ یک انسان را به بار آورد. به بیان ساده تر باید عرض کنیم که مشاوره آزمون سراسری هم دقیقاً مشابه این چاقوست.
به عبارت دیگر، اگر شما بهترین مشاوره را از مشاورتان دریافت کنید این موضوع اثر بسیار خوب و مثبتی بر روی آینده تحصیلی شما دارد.
اما برعکس اگر این مشاوره کیفیت لازم را نداشته باشد و شما به گمراهی کشیده شوید مسلماً شکست بدی را تجربه می کنید.





چرا به دریافت مشاوره کنکور نیازمندیم؟
مشخص کردن مسیر و هدف از نخستین فواید دریافت مشاوره برای آزمون سراسری است. زمانی که هدف خاصی را دنبال می کنید مسیر مشخصی را نیز جهت رسیدن به آن هدف اصلی و مهم پی می گیرید. در نتیجه، تمام توان و انرژی خود را جهت رسیدن به آن هدف اصلی و مهم به کار می گیرید.
تغییر مدام و پی در پی هدف دقیقاً شبیه عوض کردن راه و مسیر است و سرعت و هدف شما را از بین شمار زیادی از آرزوها و اهداف بیرون بکشد و پس از تعیین مسیر شما را تا حد امکان تا دستیابی به آن کمک کند.


با حرفه ای ترین و بهترین مشاوره کنکور آینده رؤیایی را برای خود رقم بزنید.


مشاوره آزمون سراسری برای مقطع کارشناسی
کنکور که به عنوان آزمونی سرنوشت ساز و بسیار تأثیرگذار بر آینده شغلی و تحصیلی فرد معمولاً استرس و نگرانی هایی را نیز برای فرد داوطلب به همراه دارد.
از طرف دیگر، منابع کنکور سراسری در گروه های آزمایشی مختلف نیز از حجم بسیار بالایی برخوردار هستند و فرد مجبور به مطالعه تمامی آن دروس است.
بعلاوه مطالعه، یادگیری عمیق، به خاطرسپاری و یادآوری این حجم عظیمی از مطالب و مباحث درسی نیز کار بسیار سخت و دشواری است.
اینجاست که نقش دریافت مشاوره جهت پذیرش در آزمون سراسری بیش از هر چیز دیگری پررنگ می شود. مشاوران متخصص در زمینه تحصیلی می توانند به شما کمک های بسیار خوبی را جهت تبدیل استرس به نیرویی محرکه، افزایش تمرکز، مطالعه بهینه و مدیریت زمان داشته باشند.





مشاوره آزمون سراسری برای مقطع کارشناسی ارشد
باید عرض کنیم که هدف هر فرد در کنکور کارشناسی ارشد تا حد زیادی روشن و مشخص است. مگر در مواردی که از رشته دانشگاهی خود در مقطع کارشناسی رضایت چندانی نداشته باشید و قصد انتخاب رشته تحصیلی دیگری را در سر بپرورانید.
اما به دلیل داشتن زمانی کم جهت مطالعه لزوماً باید مسیری درست را برگزینید. نگران نباشید و در این زمینه از مشاوره ها و راهنمایی های مشاوران ایران تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بهره بگیرید.


مشاوره آزمون سراسری برای مقطع دکتری
اگر تصمیم قاطع خود را جهت ادامه تحصیل در دروه دکتری گرفته اید لزوماً به اثر سرنوشت ساز انتخاب رشته ای منطقی و دقیق در آینده تحصیلی و شغلی خود پی برده اید.
در اینجاست که کمک گرفتن از یک مشاور و دریافت مشاوره آزمون دکتری از وی می تواند به شما در کسب رتبه ای عالی در اولین مرحله و مؤفقیت هر چه بیشتر در مرحله مصاحبه کمکی اساسی و معجزه آسا داشته باشد.
جهت دریافت بهترین مشاوره برای دکتری برای داشتن انتخاب رشته ای آگاهانه و حرفه ای و یا اطلاع از بهترین و باکیفیت منابع مطالعه با مشاوران ایران تحصیلی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.


نظرتان راجع به مشاوره خصوصی کنکور چیست؟
با توجه به افزایش روز افزون ارزش و اهمیت به دست آوردن رتبه ای عالی در آزمون های آزمایشی و البته آزمون سراسری اهمیت دریافت مشاوره خصوصی کنکور روز به روز بیشتر احساس می شود.
در واقع، داوطلبان به مرور زمان به این موضوع پی برده اند که داشتن سرمایه گذاری بر روی برنامه ریزی و مشاوره برایشان لازم است و بهتر آن است که از مشاوره خصوصی کنکور بهره بگیرند.
جهت دریافت بهترین مشاوره خصوصی کنکور به فردی مراجعه کنید که ویژگی های زیر را در بین تیم مشاوره کنکور داشته باشد:
. ترجیحاً فرد رتبه برترهای کنکور باشد.
. از روحیه ای عالی برخوردار باشد.
. ارتباط خوب و مؤثری با شما برقرار کند.
. تخصص و تجربه لازم را در حرفه خود داشته باشد.
. در بین داوطلبان قبول شده در سال های گذشته از شهرت بالایی برخوردار باشد.
اما در این میان باید به قیمت مشاوره کنکور نیز توجه داشت و فردی را انتخاب کرد که قیمت مشاوره کنکور وی برایتان مقرون به صرفه و مناسب باشد. پس در زمان انتخاب مشاور از بین تیم مشاوره کنکور به این موضوع مهم توجه لازم را داشته باشید.


اگر به دنبال دریافت برترین مشاوره کنکور هستید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل


مطالب مرتبط
مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99
20 نکته طلایی برای برنامه ریزی و مشاوره کنکور تجربی 99
جدول برنامه ریزی رتیه های برتر کنکور
خلاصه
در این مقاله تمام سعی خود را ذکر نکات مهم در رابطه با مشاوره آزمون سراسری فواید دریافت آن و ویژگی های یک مشاور خصوصی خدمت شما عرض کنیم.
اما باید اشاره کنیم که شما نباید با دریافت مشاوره آزمون سراسری معجزه از مشاور خود داشته باشید. زیرا تا زمانی که خود شما نخواهید و با پشتکار جلو نروید هیچ اتفاقی نمی افتد.
از طرف دیگر، تأکید می کنیم که در صورت نیاز و تمایل به دریافت برنامه ریزی کاملاً شخصی و همسو با اهدافتان از مشاوره خصوصی کنکور استفاده کنید.
اما توجه داشته باشید که قیمت مشاوره کنکور مشاوری که از بین تیم مشاوره کنکور انتخاب می کنید در سطح مناسب و معقولی باشد.
برای این کار می توانید از میان بهترین مشاوران تحصیلی ده مشاور برتر کنکور را انتخاب کنید و از بین این ده مشاور برتر کنکور فردی را گلچین کنید که تمامی شرایط مورد نظر از جمله قیمت مشاوره تجربه بالا و موارد دیگر را داشته باشد.
منبع : مشاوره کنکور به روش برتر و حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q0pG
نظرتان را بنویسید