حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت فناوری اطلاعات

حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت فناوری اطلاعات
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال گذشته می تواند داوطلبان را برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کند از این رو کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا بتوانند فرم انتخاب رشته خود را منطقی تر تکمیل نمایند .




دفترچه ثبت نام آزمون دکتری شامل گروه های آزمایشی مختلف ، نام رشته ها ، ضرایب دروس و مواد امتحانی مربوط به آن ها می باشد که رشته مدیریت فناوری اطلاعات یکی از رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی در این دفترچه است . هم قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری و هم بعد از آن ، داوطلبان رشته مدیریت فناوری اطلاعات می توانند از این تراز ها استفاده نمایند .


قبل از انتشار کارنامه آزمون دکتری ، داوطلبان دکتری مدیریت فناوری اطلاعات می توانند با دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری و پاسخنامه آزمون دکتری مربوط به رشته خود ، درصد دروس را محاسبه کرده و بعد از وارد نمودن درصد ها در نرم افزار تخمین رتبه دکتری ، تراز تقریبی خود را مشاهده کنند ، سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته دکتری ، مطلع گردند .

اما بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری تنها کافیست داوطلبان تراز خود را که در کارنامه دکتری ، توسط سازمان سنجش محاسبه شده است ، با تراز های ارائه شده مقایسه نمایند . در ادامه نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت فناوری اطلاعات را آورده ایم .      





نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت فناوری اطلاعات
کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با جمع آوری تعدادی از کارنامه های دکتری مدیریت فناوری اطلاعات سال 98 ، تحلیل اطلاعات مفید آن ها و استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت فناوری اطلاعات را در سه بازه بدبینانه ، منطقی و خوشبینانه دسته بندی کردند . نتایج بدین شرح است که هر چقدر تراز کسب شده توسط داوطلب به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بالاتر باشد ، شانس قبولی داوطلب بالاتر است . همچنین هر چقدر تراز متقاضی از محدوده خوشبینانه دورتر یا پایین تر باشد ، شانس وی برای قبولی در آن دانشگاه پایین تر است .

در جدول زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالاتر در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده اند . این محدوده ها از قبولی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات 98 در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری استخراج شده اند و نزدیک ترین و معتبرترین راهنما برای داوطلبان شرکت کننده در دکتری مدیریت فناوری اطلاعات می باشند در نتیجه ممکن است آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشد . در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شده اند که ممکن است بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری ، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشند .

حتما بخوانید: راهنمای انتخاب رشته دکتری










حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مدیریت فناوری اطلاعات
هر داوطلب می تواند با دریافت کارنامه اولیه خود در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته حسابداری در دانشگاه های سراسری ، انتخاب رشته خود را انجام دهد که حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مدیریت فناوری اطلاعات به شرح زیر است :



نام دانشگاه یا موسسه نام رشته گرایش دوره ظرفیت نیمسال اول ظرفیت نیمسال دوم تراز قبولی بدبینانه تراز قبولی منطقی تراز قبولی خوشبینانه
دانشگاه تهران مدیریت فناوری اطلاعات کسب و کار هوشمند نوبت دوم 2
4945 الی 4972 4748 الی 4944 4547 الی 4747
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران مدیریت فناوری اطلاعات مدیریت خدمات و توسعه فناوری پردیس خودگردان
5 3396 الی 3423 3199 الی 3395 2998 الی 3198


بیشتر بخوانید: صفر تا صد مصاحبه دکتری

راهنمای جدول :

1) اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه ذکر کرده ایم بالاتر باشد به این معنی است که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید .

2) اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه ذکر کرده ایم پایین تر باشد به این معنی است که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید .

لازم به ذکر است که تراز های جدول بالا ، حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری هستند و اگر فردی بتواند حدنصاب یک دانشگاه را کسب کند ، به منزله قبولی وی در آن دانشگاه نمی باشد و فقط به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه خواهد شد .


اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات ابهامی دارید می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید و برای اطلاع از تمامی رخداد های این آزمون از جمله اعلام نتایج آزمون دکتری در  کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا عضو شوید .

در ادامه بخوانید: آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد











سوالات متداول


1- حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری در رشته مدیریت فناوری اطلاعات از چه طریقی اعلام می شود ؟
حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مدیریت فناوری اطلاعات از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود .




2- کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مدیریت فناوری اطلاعات به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است ؟
خیر . کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تواند در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند .




3- حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری رشته مدیریت فناوری اطلاعات چقدر است ؟
با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری در رشته مدیریت فناوری اطلاعات 3398 می باشد که در متن مقاله به صورت کامل به آن اشاره شده است .

منبع : حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مدیریت فناوری اطلاعات
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Bqy2
نظرتان را بنویسید