راهنمای خرید استخر کودکان

راهنمای خرید استخر کودکان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
intex

استخرهای کودکان یک راه عالی برای خنک شدن و تفریح کوچولوها (و نه چندان کوچک!) است. شما باید بین اشکال و اندازه های مختلف و همچنین طیف وسیعی از مدل های مختلف از جمله پاپ آپ، بادی، قاب فلزی و استخرهای سفت انتخاب کنید. برای یافتن بهترین استخر کودکان برای خود ادامه دهید.

عوامل کلیدی برای انتخاب استخر کودکان

عمق استخر به سن و اندازه کودک یا فرزندان شما بستگی دارد.

اگر به دنبال خرید استخر برای کودک نوپا هستید، به یک استخر پارویی با عمق 20 سانتی متر یا کمتر نیاز دارید. برای کودکان بزرگتر، آب می تواند تا زانو یا حتی کمر آنها برسد. برای نوجوانان، یک استخر استاندارد بزرگسالان با عمق بیش از 1 متر عالی خواهد بود.

مقدار فضایی که در اختیار دارید نیز در انتخاب اندازه استخر کلیدی است. شما باید یک فضای خالی در اطراف استخر بگذارید تا مطمئن شوید که همیشه می‌توانید بر بچه‌هایتان در حین بازی نظارت کنید. یکی دیگر از عوامل ضروری، نوع سطحی است که استخر کودکان روی آن راه اندازی می شود. اگر کاملا صاف و صاف باشد، می توانید هر مدلی را انتخاب کنید. اگر چند سنگ و برجستگی های دیگر دارید، یک استخر سفت بهتر کار می کند. همچنین باید به تعداد کودکانی که استخر می تواند در خود جای دهد فکر کنید.

بعد، از نظر شکل و رنگ به زیبایی شناسی فکر کنید. علاوه بر انتخاب نوع استخر، ممکن است بخواهید ویژگی های سرگرم کننده ای مانند جت های آبی، بازی های توپ و حلقه و غیره را نیز در نظر بگیرید. برخی از استخرها نیز ممکن است مجهز به چتر آفتابی برای محافظت از کودکان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش باشند. برای اطلاع از قیمت استخر بادی بچه گانه بر روی لینک کلیک نمائید.

استخرهای بزرگ کودکان

انواع مختلفی از استخرهای کودکان وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

استخرهای صلب کودکان

این استخرها از یک پوسته پلی استر سخت تشکیل شده اند و می توانند به عنوان گودال ماسه ای نیز عمل کنند. مدل های کوچکتر می توانند در اشکال مختلف از کفشدوزک و گل گرفته تا پروانه باشند.

استخرهایی با پوسته بیرونی سفت و سخت را می توان روی سطوح کمی ناهموار نصب کرد زیرا خطر سوراخ شدن مواد وجود ندارد. به اندازه مدل دقت کنید زیرا این استخرها را نمی توان جمع کرد یا جدا کرد.

استخرهای پاپ آپ کودکان

ساخته شده از PVC، استخرهای پاپ آپ کودکان را می توان در عرض چند ثانیه راه اندازی و انبار کرد. این استخرها ممکن است گرد، مربع یا شش ضلعی باشند. آنها همچنین سبک وزن هستند که حمل و نقل آنها را آسان می کند.

استخرهای بادی استاندارد

این استخرها که از یک تا سه حلقه بادی تشکیل شده اند، به گونه ای طراحی شده اند که سریع و آسان باد شوند. آنها ممکن است گرد، بیضی، مربع شکل یا مستطیل باشند و حتی می توانند به شکل یک منطقه بازی کوچک کامل با یک قلعه فنری، سقف آفتابگیر و غیره باشند. این استخرها را می توان برای یک یا چند کودک بسته به اندازه آنها طراحی کرد. برخی از مدل ها با کیت تعمیرات کامل با تکه های چسبنده یا چسبنده فروخته می شوند.

استخرهای حلقه بادی بالا

از طرف دیگر، ممکن است بخواهید یک استخر بادی انتخاب کنید که دارای تنها یک حلقه بالا بادی باشد (برخلاف چندین حلقه). در این حالت فقط باید استخر را با آب پر کنید تا فشار کافی برای شکل گرفتن و تثبیت استخر ایجاد شود. این استخرها معمولاً کمی بزرگتر از استخرهای بادی استاندارد هستند.

برای خرید تخت خواب بادی برای ماشین بر روی لینک کلیک نمائید.

استخرهای کودک اسکلت فلزی

این استخرها دارای یک کیسه PVC هستند که برای نگه داشتن یک قاب فلزی طراحی شده است که برای مونتاژ فقط باید به هم متصل شود. استخرهای اسکلت فلزی که در طرح های مستطیلی، گرد و مربعی موجود هستند، به راحتی جمع می شوند و سخت پوشیده می شوند. آنها معمولا بزرگتر از یک استخر پارویی معمولی و بسیار پایدار هستند.

نصب و نگهداری استخر کودک

اگر می خواهید استخری برای کودکان راه اندازی کنید تا به طور منظم از آن استفاده کنید، باید چند نکته ایمنی را رعایت کنید.

آماده سازی زمین

استخرهای بادی باید روی زمین صاف نصب شوند، بنابراین آماده سازی سطح شما ضروری است. هنگامی که سطح خود را صاف کردید، باید از شر سنگ ها و سنگ ها خلاص شوید - مگر اینکه مدل سفت و سختی را انتخاب کنید. یک تشک زمینی از پایه استخرهای انعطاف پذیر در برابر هر گونه اجسام تیز محافظت می کند.

پاکیزگی آب

از آنجایی که استخرهای کودکان کوچکتر از استخرهای معمولی هستند، معمولاً مجهز به سیستم فیلتر یا کلر یا هر ماده شیمیایی دیگری نیستند. بنابراین باید مطمئن شوید که حداقل هر دو روز یک بار آب را عوض کنید، اما در حالت ایده آل این کار باید هر روز انجام شود.

برای خرید مبل بادی یک نفره بر روی لینک کلیک نمائید. 

تجهیزات ایمنی برای استخرهای کودکان

صرف نظر از نوع و اندازه استخری که می روید، کودکان هرگز نباید بدون مراقبت در آب رها شوند، حتی اگر استخر پارویی بسیار کم عمقی دارید. اگر استخر کودکانتان را در تمام طول روز راه‌اندازی می‌کنید، مطمئن شوید که دسترسی به استخر را وقتی که در اطراف نیستید با استفاده از وسایلی مانند موانع یا زنگ هشدار مسدود کنید.

یک پوشش ضد لغزش روی پایه استخر از لیز خوردن جلوگیری می کند. برای کودکان بسیار کوچک، مدل‌های بادی بهترین گزینه هستند، زیرا به از بین بردن لغزش‌ها کمک می‌کنند.

استخر کودکان خود را برای زمستان نگهداری کنید

وقتی زمان نگهداری استخر کودکانتان فرا رسید، حتما با استفاده از یک محصول تخصصی آن را کاملا تمیز کنید. استخر خود را بگذارید تا خشک شود سپس آن را از بین ببرید یا تا کنید. در حالت ایده آل، شما باید استخر خود را در بسته بندی اصلی خود نگهداری کنید

در نهایت، استخر را در مکانی خشک و عاری از یخبندان قرار دهید تا زمانی که تابستان دوباره شروع شود، استخر کودکان شما آماده لذت بردن خواهد بود!

از طرف دیگر، می توانید از استخر به عنوان یک گودال توپ داخلی یا خارجی در ماه های زمستان استفاده کنید.

برچسب ها
لینک مرجع https://www.manomano.co.uk
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wPWz
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر