سایت بوستان و نحوه ثبت نام و ورود به سامانه بوستان فنی و حرفه ای

سایت بوستان و نحوه ثبت نام و ورود به سامانه بوستان فنی و حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ABDORRAHMAN

در این مطلب به معرفی و آموزش سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای (سایت بوستان) پرداخته ایم.

این مقاله مناسب برای دانشجویان و اساتید کلیه واحدهای دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور است؛ پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید:

معرفی سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای با هدف ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری به دانشجویان، اساتید و مسئولین واحدهای دانشگاهی فنی و حرفه ای کشور طراحی شده است.

تنها نشانی سامانه بوستان فنی برای کلیه واحدهای دانشگاهی فنی و حرفه ای، bustan.tvu.ac.ir است. برای ورود به این سامانه می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

خدمات سامانه بوستان فنی و حرفه ای چیست؟

در مورد خدمات سامانه بوستان فنی و حرفه ای باید بگوییم از طریق این سامانه می توان به امکاناتی نظیر انتخاب واحد، حذف و اضافه، مشاهده کارنامه تحصیلی، انجام امور مالی و… دسترسی پیدا کرد.

برای ورود به سیستم بوستان فنی و حرفه ای می توان از موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت استفاده کرد. این سامانه با انواع سیستم های عامل نظیر ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ، تبلت و موبایل سازگار است. اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور می توانند به راحتی وارد پنل خود در سایت بوستان شوند.

با فعالیت سایت بوستان که مبتنی بر فناوری‌ های به روز در حوزه تولید نرم افزار تولید شده و با سرعت و کارایی بالا طراحی گردیده است؛ همچینن متناسب بودن این سامانه با ساختار و گستردگی کشوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای، این دانشگاه قدمی بزرگ در راه ساده سازی امکان دسترسی به خدمات سامانه بوستان برداشته است. در ادامه به آموزش نحوه استفاده از امکانات سایت بوستان پرداخته ایم:

آموزش نحوه استفاده از امکانات سایت بوستان

پیش از ورود به سایت بوستان و استفاده از امکانات این سامانه، لازم است مراحل صحت سنجی را انجام دهید. لازم است اطلاعات کاربران با انجام مراحل صحت سنجی، تایید شود. بنابراین انجام این مرحله برای کلیه دانشجویان عزیز و اساتید گرامی دانشگاه های فنی و حرفه ای الزامی است. برای انجام صحت سنحی در سایت بوستان می توانید به ترتیب زیر اقدام کنید:

مراحل صحت سنجی در سایت بوستان فنی

برای انجام صحت سنجی در سایت بوستان فنی ابتدا نشانیbustan.tvu.ac.ir، را در مرورگر خود جستجو کنید تا وارد صفحه اول سامانه بوستان فنی شوید.

  1. پس از ورود به سایت بوستانفنی و حرفه ای به نشانیbustan.tvu.ac.ir، کد ملی، کلمه عبور و عبارت امنیتی را وارد کنید.
  2. روی گزینه “ورود” کلیک کنید.
  3. اگر اولین باز است که وارد سایت بوستان فنی و حرفه ای می شوید، از تاریخ تولد 10رقمی (مثال1379/04/12) بعنوان کلمه عبور استفاده کنید.
  4. اگر رمز عبور این سامانه را گم کرده و یا فراموش کرده اید، می توانید گزینه فراموشی کلمه عبور را انتخاب کنید و با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل که از قبل در سیستم ناد ثبت شده بوده است و زدن دکمه دریافت کلمه عبور، رمز مجدد دریافت کنید. به این ترتیب لازم است که منتظر دریافت پیامک رمز سایت بوستان فنی باشید.
  5. بعد از دریافت رمز عبور بوستان فنی، می توانید برای تغییر رمز عبور خود در بوستان فنی حرفه ایاقدام نمایید
  6. توجه داشته باشید که اگر شماره موبایل شما قبلا در سیستم ناد ثبت نشده باشد و یا شماره موبایل خود را اشتباه ثبت کرده باشید رمز برای شما پیامک نمی شود. اگر با این مشکل روبرو شده اید رمز را تاریخ تولد بزنید و پس از ورود شماره همراه خود را در سامانه تغییر دهید. اگر موفق به ورود نشده اید، می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید و از کارشناسان این سامانه مشاوره تلفنی بخواهید تا در بازیابی رمز به شما کمک کنند.
  7. بعد از ورود به سامانه بوستان، برای تغییر رمز می توانید وارد قسمت تغییر رمز عبور شوید و در این صفحه، بعد از وارد کردن رمز عبور جدید،گزینه “ثبت” را انتخاب کنید تا رمز شما تغییر کند.
  8. در پنل کاربری خود در سامانه بوستان فنی، میتوانید یکی از خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و از امکانات سایت بوستان استفاده نمایید.
  9. برای مشاهده آموزش های بیشتر در مورد نحوه استفاده از امکانات سایت بوستان می توانید وارد صفحه راهنمای آن شوید:

در پایان جا دارد از سایت خبرینو ( https://khabarino.com ) که چند سالی است در حوزه انتشار اخبار مدارس، دانشگاه ها و نظام وظیفه فعالیت می نماید نام ببریم که طی این مدت خدمات قابل تقدیری به هموطنان علی الخصوص جوانان عزیز ارائه نموده است.

منبع مقاله فوق

لینک مرجع https://www.tasnimnews.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/01m7
نظرتان را بنویسید