اهمیت تقویم رومیزی در مقایسه با تقویم دیجیتالی

اهمیت تقویم رومیزی در مقایسه با تقویم دیجیتالی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

تقویم رومیزی تبلیغی همواره مناسب است که، دائماً در جلوی چشم مخاطب به طور غیر محسوس قرار بگیرد.تقویم رومیزی یکی از ابزار آلات مهم و پرطرفداری است که، سالهای سال است توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته وجود تقویم رومیزی به سازمان ها، ارگان ها و یا شرکت ها محدود می شد.

اما در دنیای انروز شما می توانید در منازل نیز شاهد وجود دست کم یک تقویم با ظاهر متفاوت باشید. قبل از اینکه به سراغ مزایا و برتری تقویم رومیزی نسبت به دیجیتال برویم باید توجه کنیم که، سفارش تقویم رومیزی یاسالنامه جهت تبلیغ و رساندن آن به دست افراد مختلف یک نوع بازاریابی موثر و مناسب به حساب می آید. سازمان ها و شرکت های مختلفی وجود دارند که سعی می کنند به این واسطه، صدای بِرند و گستردگی خدمات یا محصولات شان را به سمع و نظر مردم برسانند.

این نوع تقویم ها و سالنامه ها هنوز جایگاه بزرگی در زندگی روزمره ما دارند، و این باعث می‌شود که از آن به عنوان یک آیتم تبلیغاتی برای کسب‌ و کار ها یاد شود. طبق آمار حدود ۷۰ درصد از کسانی که به این روش بازاریابی توجه میکنند، یک برنامه برای ارتقا و همکاری های جدید دریافت می کنند. شما به عنوان مدیر یا مسئول یک کسب‌ و کار باید یاد بگیرید که، چطور تقویم را با استراتژی بازاریابی خود منطبق کنید.

تقویم رومیزی

خرید تقویم رومیزی محدودیت ندارد

یک تقویم فیزیکی و خرید سر رسید ارگانایزر، به رغم وجود بر روی گوشی‌های هوشمند، یک ضرورت هم محسوب میباشد. گاهی اوقات، تمام چیزی که نیاز داریم یک نگاه سریع به روی میز برای نگاه کردن به یک تاریخ، بدون نیاز به برداشتن گوشی و باز کردن یک برنامه است.
هر ساله تولید کنندگان سالنامه، مجموعه گسترده ای از انواع سررسید و تقویم رومیزی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند، و مشتریان با انتخاب هریک از آن ها امکان این را دارند تا برند خود را به مدت یک سال در مقابل چشم مشتریان داشته باشند. تقویم رومیزی 1400 جز پرکاربرد ترین نوع سالنامه می باشد. ظاهر متفاوت این محصول یکی از دلایل محبوبیت آن می باشد تا جایی که شما می توانید روی میز هر اداره یا خانه ای یک تقویم رومیزی ببینید.

انواع تقویم رومیزی 1400

تقویم رومیزی اداری

این تقویم ها به صورت روزشمار بوده که تاریخ های شمسی، قمری و میلادی را به نمایش می گذارد. کاغذ مورد استفاده در این محصول کاغذ تحریر کرم یا سفید 70 گرمی است و صفحات آن نیز به صورت پانچی صحافی می شود و روی یک پایه دو حلقه قرار می گیرد. این تقویم رومیزی حالت باکس یا جعبه ای داشته و از آن به عنوان یادداشت نیز استفاده می شود.

تقویم رومیزی پایه دار

این نوع تقویم که بر روی یک پایه سه گوش نصب می شود پرطرفدار ترین نوع تقویم رومیزی است. تعداد صفحات این تقویم بین 12 تا 13 برگ می باشد و جنس آن نیز کاغذ گلاسه 250 یا 300 گرمی است. یک روی تمامی برگه ها یک ماه از سال طراحی شده است و روی دیگر آن ها یک طراحی زیبا و متفاوت از تیم طراحی تولید کننده مربوطه به تصویر کشیده می شود، تا قدرت آن مجموعه را در طراحی به نمایش بگذارد.

به طورعمده پایه تقویم رومیزی  در دو نوع پایه سخت و پایه نرم تولید می شود. پایه سخت را با متریال های گوناگونی چون سلفونی، چوبی، گالینگور و … را تولید می کنند و پایه نرم را که بیشتر به منظور کاهش هزینه ها در تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد معمولا از جنس مقوای 400 گرم یا گلاسه سنگین استفاده می کنند. مقاومت پایین این پایه نسبت به پایه سخت باعث شده تا افراد کمتری به آن علاقه داشته باشند.

اختصاصی کردن تقویم رومیزی

هرساله برخی از مشتریان تمایل دارند تا تقویم رومیزی خود را اختصاصی کنند تا بتوانند اطلاعات برند و یا شرکت خود را در صفحات تقویم رومیزی درج کنند.

اگرچه خرید یک تقویم از زمان ظهور این تکنولوژی جدید کاهش پیدا کرده‌است، اما هنوز هم در میان مصرف کنندگان محبوب است. به همین دلیل است که این یک ابزار است که به نیازهای افرادی که از کسب‌وکار شما حمایت می‌کنند، کمک می‌کند.متخصصان در اداره ها همچنان یک تقویم رومیزی اداری تبلیغاتی  را روی میز خود دارند.هر فرد در منزل خویش به خرید تقویم رومیزی زیبا و شیک نیازمند است.

نکته مهم این که، تقویم رومیزی ابزاری است که به مردم کمک می‌کند زمان خود را مدیریت کنند. زیرا قطعا تقویم فیزیکی دسترسی پذیری بهتری نسبت به نسخه دیجیتالی دارد.

لینک مرجع https://jopenza.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1V5
نظرتان را بنویسید