به روز رسانی برنامه شاد

به روز رسانی برنامه شاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید 99 - 1400 بروز رسانی شده و امکانات جدیدی به این اپلیکیشن اضافه  خواهد شد . دانش آموزان و معلمان می توانند با دانلود آخرین نسخه برنامه شاد ، اپلیکیشن خود را آپدیت کرده و بدین ترتیب به امکانات نسخه جدید این نرم افزار دسترسی پیدا کنند .




برنامه شاد نرم افزاری است که توسط وزارت آموزش و پرورش و به منظور پیگیری آموزش دانش آموزان در فضای مجازی بعد از تعطیلی مدارس ارائه شده است . این برنامه که در ابتدا فقط دارای گروه های از پیش تعریف شده برای هر مدرسه و کلاس بود ، به دانش آموزان و معلمان این امکان را می داد تا با یکدیگر ارتباطی امن برقرار کرده و امر آموزش را در بستر فضای مجازی ادامه دهند .

روند فعالیت در برنامه شاد در ابتدا بدین صورت بود که معلمان محتوای آموزشی را در گروه های کلاسی بار گذاری یا آپلود کرده و دانش آموزان پس از مشاهده محتوا ، سوالات خود را مطرح و معلمان به رفع اشکلات دانش آموزان می پرداختند . این برنامه هم مانند هر نرم افزار نوپای دیگر و به خاطر نیاز به انتشار هر چه سریع تر ، دارای مشکلات متعددی بود و دانش آموزان و معلمان بسیاری از اشکالات برنامه و سختی کار با آن ابراز ناراحتی کردند .

اما با گذشت زمان ، اشکالات این برنامه برطرف و کم کم امکانات مختلف دیگری نیز به آن اضافه گردید که با به روز رسانی این اپلیکیشن فعال خواهد شد . در ادامه این مقاله به امکانات نسخه جدید و بروز رسانی آخرین ورژن برنامه شاد پرداخته ایم .



به روز رسانی برنامه شاد
با به روز رسانی برنامه شاد می توانید از آخرین امکاناتی که برای سال تحصیلی 99 - 1400 به آن اضافه شده است ، استفاده نمایید . با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه ، پیش بینی می شود ،  جدیدترین نسخه آن به زودی منتشر شود که به محض انتشار ، لینک دانلود آخرین ورژن در ادامه مقاله فعال خواهد شد . 



برای دانلود آخرین نسخه برنامه شاد کلیک کنید 

نسخه برنامه شاد برای سال تحصیلی 99 - 1400 هنوز منتشر نشده اما به محض انتشار ، لینک دانلود آن در این قسمت قرار داده می شود .

بیشتر بخوانید: ساخت کانال در برنامه شاد









امکانات آخرین نسخه برنامه شاد
نسخه جدید شاد دارای یک سری قابلیت جدید بوده و برای سال تحصیلی آینده این قابلیت‌ ها در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت . به عبارتی در آپدیت جدیدترین ورژن برنامه شاد امکان برخی فعالیت‌ های دیگر به غیر از فعالیت در گرو های کلاسی در دسترس دانش آموزان و معلمان قرار خواهد گرفت که موارد زیر را شامل می شود :

راه اندازی آزمون ساز در برنامه شاد

حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس ها

کنترل تکلیف دانش آموزان

ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش‌آموز

 اختصاص فضای ویژه به معلمان برای تدریس

 کانال های محتوای آموزشی شاد

در ادامه بخوانید: معرفی کانال های برنامه شاد









برای اطلاع از آخرین بروز رسانی های برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت جود هر گونه سوال درباره نحوه آپدیت اپلیکیشن شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .




سوالات متداول


1-  آیا برنامه شاد به روز رسانی می شود ؟
 بله . همان طور که در این مقاله به آن پرداختیم ، نرم افزار شاد به صورت منظم توسط وزارت آموزش و پرورش به روز رسانی می شود .




2- چگونه می توان برنامه شاد را به روز رسانی نمود ؟
شما می توانید با رجوع به این مقاله آخرین نسخه برنامه شاد را دانلود و نصب نمایید .




3- با به روز رسانی برنامه شاد ، چه امکاناتی به این اپلیکیشن اضافه می شود ؟
همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، امکاناتی مانند آزمون ساز ، ارتباز تصویری و غیره با به روز رسانی در نرم افزار شاد فعال خواهد شد .

منبع : به روز رسانی برنامه شاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m39A
نظرتان را بنویسید