بهترین سایت خرید قهوه در ایران

 بهترین سایت خرید قهوه در ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mashhadvape

قهوه یکی از نوشیدنی های بسیار محبوب و پر طرفدار در بین تمامی افراد در سراسر دنیا است. قهوه و نوشیدنی های بر پایه قهوه، خوشمزه و دوست داشتنی هستند و علاوه بر آن، به دلیل داشتن خواص خاصی که قهوه دارد و تاثیری که بر بدن ما می‌گذارد، به عنوان دومین نوشیدنی ای شناخته می‌شود که بعد از آب، مصرف بالایی دارد. 

در ادامه درباره ویژگی هایی که بهترین سایت خرید قهوه باید داشته باشند، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

انواع قهوه

قبل از خرید قهوه و در نظر گرفتن ویژگی های بهترین سایت های خرید قهوه، باید بدانیم که به طور کلی قهوه ها به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند که این تقسیم بندی بر مبنای نوع دانه های قهوه انجام می‌شود. تقریبا تمام انواع قهوه از این دو نوع دانه، یعنی دانه قهوه روبوستا و دانه قهوه عربیکا تشکیل می‌شوند. در واقع اگر به صورت 100 درصد از هر کدام از این دانه ها استفاده شود، به صورت قهوه 100 درصد روبوستا و قهوه 100 درصد عربیکا شناخته می‌شوند که تقریبا از تمامی سایت های مختلفی که به فروش قهوه می‌پردازند، می‌توانید خرید این قهوه ها را انجام دهید. 

اما از آن جایی که هر کدام از این دانه های قهوه عربیکا و روبوستا ویژگی های متفاوتی دارند، به صورت ترکیبی از درصد های مختلف هم به فروش می‌رسند. برای مثال قهوه 50 50 که تشکیل شده از 50 درصد روبوستا و 50 درصد عربیکا است، قهوه 70 30 عربیکا (شامل 70 درصد عربیکا و 30 درصد روبوستا) و به همین ترتیب درصد های دیگری که به دلخواه خود و با توجه به انتظاری که از طعم و تاثیر قهوه دارید، می‌توانید خریداری کنید. 

تفاوت بین قهوه روبوستا و قهوه عربیکا

اولین و مهم ترین تفاوتی که باید به آن اشاره کنیم تفاوت در قیمت آن ها است. قیمت قهوه عربیکا بالا تر بوده و البته این موضوع به شرایط و مراقبت های سختی که گیاه قهوه عربیکا برای رشد نیاز دارد برمیگردد.

تفاوت بعدی که از اهمیت زیادی برخوردار است تفاوت در مقدار کافئین موجود در دانه های آن ها است. معمولا مقدار کافئین موجود در قهوه روبوستا بسیار بیشتر از قهوه عربیکا است. این باعث می‌شود تا افرادی که دوست دارند تایم کمتری را به خواب اختصاص دهند و بیشتر بر روی درس و کار تمرکز کنند، خرید قهوه روبوستا را بیشتر انجام دهند. 

تفاوت بعدی به طعم این دو قهوه مربوط میشود. طعم قهوه روبوستا تلخی مطلوبی دارد و خاص است. طعم قهوه عربیکا کمی به ترشی می‌زند و احساس تلخی کمتری را منتقل می‌کند.      

قطعا تفاوت های دیگری هم وجود دارند اما به طور کلی مواردی که در بالا اشاره کردیم تفاوت های مهم بین قهوه روبوستا و عربیکا هستند.

ویژگی های بهترین سایت های خرید قهوه

برای این که بتوانید از یک سایت با اطمینان خرید قهوه را انجام دهید قبل از هر چیز حتما از داشتن یک سری از ویژگی ها مطمئن شوید. بهترین سایت ها ویژگی های زیر را دارند:

تنوع خوبی داشته باشد

همان طور که می‌دانیم انواع مختلفی از قهوه ها وجود دارند که بهترین سایت برای خرید قهوه باید حداکثر آن ها را داشته باشد تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند خرید قهوه مورد نظر خود را انجام دهند. انواع قهوه با خاستگاه های مختلف، پودر قهوه های فوری انواع برند ها، لوازم جانبی و دستگاه های قهوه ساز و... در تنوع های مختلفی باید در سایت وجود داشته باشند. 

قهوه های تازه به مشتریان ارائه دهد

کیفیت قهوه به تازه بودن آن هم مربوط می‌شود. بهترین سایت، قهوه های تازه را که از عطر و طعم بهتری برخوردار هستند تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار میدهد. 

قیمت گذاری مناسبی داشته باشد

باید دقت کنیم که لزوما قیمت بالا تر نشانه ای از کیفیت بهتر نیست. قیمت چند سایت برتر را با هم مقایسه کنید و در صورتی که یک سایت تفاوت قیمتی خیلی بالاتری داشت، آن را از گزینه های خود حذف کنید. 

برای انواع دستگاه های قهوه ساز آسیاب قهوه را انجام دهد

هر نوع از دستگاه قهوه ساز بسته به نوع قهوه ای که میخواهیم تهیه کنیم، نیاز به درجه آسیاب مختلفی دارد. بهترین سایت ها در هنگام انتخاب قهوه و افزودن آن به سبد خرید، گزینه های مختلف برای اندازه آسیاب مد نظر مشتری را دارند و خدمات را به بهترین شکل به مشتریان ارائه می‌دهند. 

در نهایت انتخاب بهترین سایت برای خرید قهوه با توجه به نظرات افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. اما به هر حال ویژگی هایی که گفتیم از اصلی ترین مواردی هستند که بهتر است در سایت رعایت شده باشند.   

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NZLz
نظرتان را بنویسید