راهنمای انتخاب رشته راحتتر در پایه نهم

راهنمای انتخاب رشته راحتتر در پایه نهم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم
1.1 شرایط انتخاب رشته نهم به دهم
2 مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم – معرفی رشته های پایه نهم
2.1  انتخاب رشته نهم – رشته تجربی
2.2 مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم – رشته انسانی
2.3 مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم  – رشته ریاضی
2.4 مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم  – رشته های فنی حرفه ای
2.5 مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم  – رشته کار و دانش
2.6 انتخاب رشته نهم  – رشته علوم و معارف اسلامی
3 صدور نمون‌ برگ ­‌های هدایت تحصیلی نهم
4 مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم در سایت پادا
4.1 سوالات متداول
مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم
از دیگر مزایای مشاوره تلفنی می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ، عدم تعیین وقت قبلی ، ارتباط با مشاوران بدون محدودیت های زمانی و مکانی و عدم نیاز به مراجعه حضوری نیز اشاره کرد.
از آنجا که بسیاری از دانش آموزان در این دوره در آزمون های تیزهوشان و آزمون های مدارس نمونه دولتی شرکت می کنند ، آگاهی از روش های مناسب برنامه ریزی درسی ، سطح آزمون ها و اطلاع از منابع لازم برای هر درس دارای اهمیت می باشد.
شرایط انتخاب رشته نهم به دهم
با توجه به تغییر نظام آموزشی ، در فرآیند انتخاب رشته نهم به دهم دانش آموزان فقط نمرات پایه دهم اهمیت ندارد بلکه تمام نمرات دوران متوسطه اول یعنی پایه هفتم ، هشتم و نهم مورد بررسی قرار می گیرد. لازم به ذکر است که ضریب دروس برای کلیه دروس یکسان خواهد بود.
براساس آخرین تغییرات صورت گرفته ، انتخاب رشته پایه نهم به پایه دهم تا حدودی به انتخاب رشته دانشگاه شباهت دارد بدین منظور که هریک از دانش آموزان طبق نمرات و سوابق تحصیلی دوران متوسطه اول خود دارای یک رتبه می باشند که با توجه به آن رتبه مجاز به انتخاب رشته خواهند شد.
از عوامل دیگر که در انتخاب رشته نهم در نظر گرفته شده است ، تاثیر سهمیه ها (سهمیه ایثارگران ، سهمیه مناطق ، سهمیه جانبازان و سهمیه شهدا) در این فرآیند می باشد.انتخاب رشته پایه نهم به پایه دهم اهمیت بسیاری در آینده دانش آموزان دارد در این مرحله حساس دانش آموزان باید از تجربیات یک مشاور تحصیلی استفاده کنند تا مشاور با در نظر گرفتن توانایی های فردی و استعداد و علاقه هریک از دانش آموزان ، بتواند فرآیند انتخاب رشته را انجام دهد. از آنجا که اکثر دانش آموزان به دلیل مشغله والدین ، شرایط استفاده از مشاوره حضوری را ندارند در این زمان مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم بسیار کمک کننده می باشد.
با توجه به شیوع کرونا و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس ، دانش آموزان پایه نهم می توانند برای مشاوره غیرحضوری در زمینه نحوه تکمیل فرم هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم به دهم از خدمات تلفنی هدایت تحصیلی پاسخ با ما بهره مند شوند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zr68
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر