سایت میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی guest.behdasht.gov.ir

سایت میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی guest.behdasht.gov.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان رشته های علوم پزشکی 99 که قصد مهمان شدن به دانشگاه های دیگر را دارند می بایست به سایت guest.behdasht.gov.ir مراجعه نموده و ثبت نام نمایند . تمام فرآیند های مربوط به تکمیل فرم ها و ارسال مدارک به صورت اینترنتی انجام شده و پس از بررسی های صورت گرفته نتایج درخواست میهمانی در همان سامانه اعلام می شود .




گاهی دانشجویان به دلایل مختلف مانند بیماری و یا ارائه نشدن واحد درسی مورد نظرشان در یک ترم تحصیلی اقدام به ثبت درخواست میهمانی به دانشگاه دیگری می نمایند . دانشجویان علوم پزشکی باید توجه داشته باشند که تنها امکان اخذ 40 واحد درسی به عنوان میهمان وجود دارد و در صورت اتمام این دوره می بایست مجددا درخواست ثبت میهمانی دهند .

مراحل ثبت نام و اعلام نتیجه میهمانی به دانشگاه های دیگر به صورت اینترنتی بوده و فقط در سامانه guest.behdasht.gov.ir صورت می گیرد . لذا داوطلبان می بایست از آدرس دقیق سایت و نحوه ثبت درخواست خویش مطلع بوده تا در صورت موافقت دانشگاه های مبدأ و مقصد بتواند از امتیاز میهمانی استفاده نماید . در ادامه به بررسی سامانه درخواست ثبت میهمانی دانشجویان علوم پزشکی 99 می پردازیم .



سایت ثبت نام میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی 99
دانشجویانی که به خاطر دلایلی مانند ازدواج ، تغییر محل سکونت همسران و یا بیماری های صعب العلاج قصد مهمان شدن به دانشگاه دیگری را دارند می بایست از شرایط میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی مطلع شده تا در صورت داشتن شرایط ذکر شده ، درخواست خود را در سایت guest.behdasht.gov.ir به ثبت برسانند .







 لینک ورود به سایت میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی



همانطور که در تصویر بالا نیز مشخص است ، پس از ثبت شماره شناسنامه و کد ملی خود وارد صفحه فوق می شوید . در این مرحله می بایست اطلاعات فردی و تحصیلی خواسته شده را در قسمت های مربوطه نوشته و پس از تأیید ، مدارک خود را ارسال نمایید .

نحوه ارائه درخواست میهمانی در مقاله زیر توضیح داده شده است . همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید عضو کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی هیوا شده و اخبار مرتبط با علوم پزشکی را دنبال نمایید .

بیشتر بخوانید: راهنمای نقل و انتقالات دانشگاه های علوم پزشکی









سایت اعلام نتایج میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی 99
دانشگاه های محل تحصیل پس از بررسی دلایل درخواست میهمانی دانشجویان پزشکی ، جواب نتیجه را در سامانه guest.behdasht.gov.ir قرار می دهند . در صورت موافقت دانشگاه مبدأ با درخواست مهمانی ، مدارک و اطلاعات متقاضیان به دانشگاه مقصد فرستاده شده تا دوباره مورد بررسی قرار گیرد .

نتیجه نهایی پذیرش یا رد درخواست میهمانی در قسمت وضعیت پیگیری در همان سایت ثبت می شود . دانشجویان در صورت قبولی می بایست فرم جدیدی را که توسط دانشگاه مقصد در سایت بارگذاری شده تکمیل نموده و پس از ذخیره اطلاعات گزینه ارسال را کلیک نمایند .

دانشجویان علوم پزشکی 99 که درخواست ثبت نقل و انتقالی دارند می توانند با مطالعه مقاله زیر از سایت ثبت نام مطلع شده و اقدامات لازم را به عمل آورند . کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز پاسخگوی سوالات شما بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا شما را یاری می نمایند .

در ادامه بخوانید: سایت انتقالی دانشگاه های علوم پزشکی  منتشر نشده











سوالات متداول


1- سایت ثبت نام میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی 99 چیست ؟
همانطور که در متن مقاله نیز توضیح داده شد ، ثبت نام در سایت میهمانی علوم پزشکی انجام می شود که لینک دسترسی مستقیم آن در متن مقاله موجود است .




2- نتایج میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی 99 در کدام سایت اعلام می شود ؟
برای مشاهده نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش درخواست میهمانی خود می بایست به سامانه میهمانی علوم پزشکی که آدرس آن در متن مقاله موجود است مراجعه نمایید .




3- ثبت نام میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی به چه صورت است ؟
لینک راهنمای تصویری ثبت نام و اعلام نتایج میهمانی علوم پزشکی در متن مقاله قرار داده شده است . با ثبت شماره شناسنامه و کد ملی می توانید وارد سامانه شوید .

منبع : سایت میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی guest.behdasht.gov.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n1pE
نظرتان را بنویسید